فال نستراداموس – 12 بهمن

 
 
🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز در وضعیت بهتری نسبت به دیروز به سر می‌برید. شما در روزهای ﺁینده شانس بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و فعالیت‌های جدیدی افزون بر کارهای روزمره‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید زیرا شما مسئول کارهای مهمی‌خواهید شد و باید انعطاف بیشتری برای صبحت با دیگران به خرج دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فكر كردن به آن باید به آینده فكر كرد.سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.
 
 
 
🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از كسانی كه ظاهری زیبا و باطنی پر از كینه و مرض دارند باید دوری كرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یك نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود كه باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.به خاطر یك بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید كنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.
 
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
مطمئن باش كه تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند كسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد كرده‌ای كه زندگی سالمی داشته باشی.وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌كند. برنامه‌ای را كه در نظر داشتی شكست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر كرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا كرد و از تلاش دست برنداشت.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
الان وقت این است که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید را به مرحله بعدی برسانید و پیشرفت کنید. ممکن است آرزو کنید که کاش امروز کار دیگری انجام می دادید اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید و شما بهترین کسی هستید که می توانید از پس آنها برآیید. ممکن است نگران این باشید که حمایتی از دیگری دریافت نکنیدبا این وجود دیگران ادعا می کنند که پشت تلاش های شما ایستاده اند. بالاخره این پروژه شماست؛ پس روی اهداف تان تمرکز کنید و کار را شروع کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین كننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد كفایت می‌كند چون موضوع چندان جدی نیست.شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌كند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده كن و دوستان را دور هم جمع كن و از این فضای صمیمی لذت ببر.باید تلاش بیشتری كرد تا موفق شد. هر كس زحمت بیشتری می‌كشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فكر كنی كارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!
 
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد كرد و این رابطه محكم خواهد شد.فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد. در آینده‌ای نزدیك به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید كه برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده كن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. كافی است این در را باز كرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده كنی. یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

 

 
 
 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی امروز نیز می‌توانید کارهایتان را ﺁغاز کنید. شما به دلیل این که فرد یا افرادی با شما در صحبت‌هایتان موافق نیستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که شما تا حدودی گوشه گیر شوید، در مورد تمایلات و خواسته‌های درونی‌تان بیش از حد با دوستان‌تان صحبت می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
بعضی از دوستان به یكباره راه خود را عوض می‌كنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌كنند. این مساله نشان می‌دهد كه باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر كنی.نیروی خود را متمركز كن. كارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند كه تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هر چقدر امروز کسی با شما بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما اکنون با یک با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
احتیاج داری كه افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را كشف و تجربه كرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری. یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست. اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌كند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می‌شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می‌کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می‌گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می‌توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
حتی‌الامكان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری كن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فكر آینده‌ات باشی.یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده كنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد كه بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی كه خوشایند خواهد بود.مشكلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید كه تو را عصبی و پرخاشگر می‌كند. باید صبر و تحملت را بیشتر كنی و بكوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشكل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فكر برنامه‌های آینده‌ات باشی.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد كه برای تو تعیین كننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین كننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان ا یك سهل‌انگاری كوچك مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد كرد. در این میان نمی‌توان كسی را مقصر معرفی كرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.
 
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز یك روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی كه تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی كرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.پولی دریافت می‌كنی كه باید از ولخرجی آن جدا پرهیز كرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنكه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنكه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت. موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتكار بیشتر كار كنی تا به ثبات مالی برسی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد