فال نستراداموس – 11 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اجازه‌ندهید سوء تفاهم های به‌وجود آمده‌میان شما و دوست قدیمی تان باعث کم رنگ شدن روابطتان شود. انتخاب های دشواری در زمینه‌حرفه‌ای خواهید شد، فکر شده‌تصمیم بگیرید. وسایل شخصی خود را در دسترس دیگران قرار ندهید. 
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

خبرها یا اتفاقاتی كه منتظرش بودی، ممكن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نكن و افكار مبهم و پیچیده را از خود دور كن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
توانایی شما در شناسایی افراد صادق و بی ریا، کمک زیادی به‌شما خواهد کرد. از پر حرفی صرف نظر کنید و بیشتر به‌سخنان افراد دیگر توجه‌کنید. 
سعی در ایجاد تعادل بین زندگی حرفه‌ای و عاشقانه‌خود داشته‌باشید و یکی از آن ها را فدای دیگری نکنید. 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری كه تقریبا از تو بعید است. سعی كن همچنان عقل و منطقت در كنار احساساتت كار كند.همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌كند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شكست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در محیط کار سعی در کنترل خشم و سخنان خود داشته‌باشید، در غیر این صورت برای خود دشمن خواهید ساخت. از انجام کارهای جدید و جسورانه‌خودداری کنید و فعلاً فقط به‌انجام کارهای روزمره‌خود بپردازید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
بر فرصت‌هایی كه از دست رفته است نمی‌توان اشك ریخت، چون این كار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تكرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد. حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند. اسراف در هر كاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر كاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
داشتن صداقت در هر رابطه‌مهم ترین رکن آن رابطه‌است. داشتن استرس و اضطراب، انجام فعالیت های مختلف شما را مختل می‌کند و به‌شما مجال تمرکز کردن نمی دهد. 
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

احساس می‌كنی كه از نظر عاطفی شكست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید كه چطور نغمه‌سرایی می‌كند!زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه كوتاهی كرده بودی، اما اینك یك فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحكم ساخت.حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده كرده است. 
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
برای برطرف کردن سوء تفاهم های، گفتگو کردن بهترین راه‌حل است.ممکن است در انجام امور حرفه‌ای خود دچار عدم تمرکز و دقت شوید.در صورت عدم اندیشیدن تدبیری مناسب، ممکن است روابطتان با همسرتان دچار تزلزل شود.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو كدورتها را فراموش كند. یك بحران مالی ساده می‌رسد كه به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در انجام مذاکرات مالی و حقوقی، می‌درخشید و توجه‌کارفرمایان خود را به‌خود جلب می‌کنید.تلاش خود را در مسیر حرفه‌ای که‌در آن قرار دارید افزایش دهید، اما دست از زندگی کردن هم نکشید.از زندگی کردن لذت ببرید و به‌انجام کارهایی که‌به‌آن ها علاقه‌مند هستید بپردازید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف كرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.با مشكل مالی برخورد می‌كنی. باید در برخورد با اینگونه مشكلات آنها را تحقیر كرد. باید طوری وانمود كنی كه از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری كامل به فكر راه‌حل باش و خودت را دست كم نگیر.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در محل کار از پرداختن به‌امور بی اهمیت خودداری کنید و تمرکز بیشتری را معطوف وظایف و مسئولیت های حرفه‌ای خود کنید.برای جبران کردن اشتباهاتی که‌مرتکب شده‌اید، باید اول آن ها را بپذیرید.ممکن است برنامه‌هایتان، آن طور که‌انتظار داشتید پیش نروند، خونسردی خود را حفظ کنید و سعی در مدیریت اوضاع داشته‌باشید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیكش نشوی و او را به حال خودش رها كنی. در این مدت می‌توانی دعا كنی كه او دوباره سر عقل بیاید.به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. كسی كه با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌كند حتما موفق خواهد شد.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در صورت نیاز، فعالیت های اجتماعی خود را کاهش داده‌و وقت بیشتری را صرف خوابیدن کنید.اگر مشکلات دشواری را پشت سر گذاشته‌اید، روحیه‌خود را حفظ کنید و هرگز تسلیم نشوید. از قدرت دوستی غافل نشوید و از آن ها برای حل مشکلاتتان کمک بخواهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح كنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد كرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده كنید. به هیچ كس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید كرد. اگر كسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی كنید. این به صلاح هر دوی شماست.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
نحوه‌کسب امتیازات لازم در محل کار خود را بیاموزید و از این امتیازات در جهت پیشرفت خود استفاده‌کنید.امکان ایجاد برخی تنش ها در روابط شما با دوستان و عزیزانتان وجود خواهد داشت.در محل کار خود، به‌ایده‌های سایر همکارانتان احترام بگذارید، حتی اگر با آن ها موافق نیستید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

كسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌كند. چون برخوردهای اخیر تو كاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینكه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد. این یك برنامه تازه و جدید است كه اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده كرد تا موفق شد.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از روابط گرم و صمیمی با همسرتان برخوردارید و از این موضوع احساس خرسندی می‌کنید.برای کاهش استرس، به‌انجام کارهای مورد علاقه‌خود بپردازید. 
انجام تمرینات یوگا، دوش آب گرم و یا ماساژ نیز تأثیر فوق العاده‌ای در کاهش استرس شما دارند.  
📝 نستراداموس به تو می گوید:

نگرانی‌ها را از خودت دور كن. به خود و اطرافیانت اعتماد كن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به كارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور كن. پیشنهادی مطرح میشه كه می‌تونی قبول كنی. از دست زدن به كارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بدبینی شما باعث می‌شود تصور کنید که‌همه‌اتفاقات تلخ دنیا برای شما اتفاق می‌افتند، اما این یک تصور کاملاً اشتباه‌است.خداوند در حل مشکلاتتان به‌شما کمک خواهد کرد و شما تنها نخواهید بود. بدبین بودن را کنار بگذارید و مشکلاتتان را بزرگ تر از چیزی که‌هستند تصور نکنید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
از فرصت‌ها استفاده كن و برای چیزی كه در آرزویش هستی تلاش كن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی. اوضاع اقتصادی تو كمی تكان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی كرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از اهمیت دادن بیش از حد به‌مشکلاتتان خودداری کنید، این امر تنها باعث ایجاد نگرانی در شما خواهد شد.در مقابل دخالت اطرافیان به‌امور شخصیتان ایستادگی کنید و اجازه‌سرک کشیدن در زندگی تان را به‌آن ها ندهید.شما این توانایی را دارید که‌در هر شرایطی، همسرتان را از خود راضی نگه‌دارید، و این امر برگ برنده‌شما است.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 كسی در خانه دلت را می‌زند كه آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس كرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان كن.اگر فكر می‌كنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب كنی كه برای تو سودآور باشد. معجزه كار پیامبران است نه كار من و تو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد