فال نستراداموس – 10 آبان

 
 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به دنبال یک راهکار عملی هستید اما بدانید که این کار برای پیدا کردن عشق و نگه داشتن آن چندان کارآمد نخواهد بود. برای داشتن و ساختن یک رابطه عاشقانه که از بین نرود باید تلاش کنید و زحمت بکشید. در حال حاضر احساس تنهایی می کنید و تمایل دارید با فردی که مورد اطمینان شماست درد و دل نمایید اما در حال حاضر روابطی که دارید که چندان برای شما خوشایند نیست و شما را سرحال نمی کند اما در آینده همین روابط می تواند برای شما عالی باشد و به آن اطمینان کنید. شاید در حال حاضر چندان نتوانید از این روابط احساس رضایت کنید اما در آینده و با صبر چیزهای بهتری خواهید دید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از منفی بافی و داشتن تفکرات منفی دوری کنید و وقت بیشتری را به‌گشت و گذار و تفریح کردن با دوستان و عزیزانتان اختصاص دهید. این امکان وجود دارد که‌شرایط خانوادگیتان اندکی متزلزل شود، با داشتن روحیه‌مثبت و حفظ آرامش موفق به‌بهبود بخشیدن به‌این شرایط خواهید شد.
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
قرار یک اتفاق خوب برای شما بیفتد چیزی مانند یک پاداش مالی و یا وارد شدن به یک رابطه عاشقانه که می تواند شما را وسوسه کند تا وارد عمل شوید. برای هیچ کاری عجله نکنید و بیش از حد هیجان زده نشوید ابتدا تمام جوانب را بسنجید. شاید از دید دیگران این تعلل یک عقب نشینی تلقی شود اما به هیچ به معنی شکست نخواهد بود. تنها کافیست کمی صبور باشید و با پشتکار به کار خود ادامه دهید که کلید موفقیت در دستان شما خواهد بود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اگر مجرد هستید، به‌زودی با شخص رویاهای خود دیدار خواهید کرد و درصدد عمیق تر کردن روابطتان برخواهید آمد. قبل از زدن هر حرفی، به‌خوبی به‌جوانب آن فکر کنید تا باعث دلخوری و شسکتن دل عزیزان خود نشوید؛ در غیر اینصورت احتمال بروز برخی اختلافات در خانواده‌تان افزایش پیدا خواهد کرد.
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر در رابطه ای عاشقانه و دوستانه بودید امروز ممکن است به بن بست آن برسید و تمام شود زیرا در حال حاضر حقیقت نمایان شده و با واقعیت رو به رو شده اید. این وضعیت آنچنان هم که فکر می کنید وحشتناک نیست شاید برای شما درسی شود که در آینده هر گاه خواستید وارد رابطه ای شوید در شروع آن تکلیف برخی از مسائل را روشن کنید و آن را حل کنید. در حال حاضر سعی کنید یک طرفه با قاضی نروید و فرصت صحبت کردن به طرف مقابل خود هم بدهید. با صبوری به حرف هایش گوش دهید تا شاید بتوانید یک راه حل پیدا کنید. شاید با تغییر رویکرد بتوانید این چالش را به یک فرصت طلایی تبدیل کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از حساس بودن بیش از حد خودداری کرده‌و سعی کنید مقصود واقعی هر شخص را از سخنانش درک کنید. ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف، به‌شما در بهبود نگرشتان نسبت به‌دنیای پیرامون خود کمک خواهد کرد. از خودخواه‌و خود شیفته‌بودن خودداری کنید و درصدد تغییر عادات ناپسند خود برایید.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما در امور مالی و شغلی برتری بیشتر نسبت به روابط عاشقانه خود خواهید داشت و در آن موفق تر عمل خواهید نمود. اما درست در همین جا که انتظار ندارید موانع بر سراه شما ایجاد می شود. با احساسات خود به شدت درگیر هستید و فردی هستید که اگر پایان کار چندان برای شما روشن نباشد نمی توانید به درست تصمیم بگیرید. به ندای قلبی خود گوش دهید تا بتوانید شرایط را در اطراف خود عوض کنید هر چند که کار سختی است اما شما از پس آن برمی آیید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
با تفکرات منفی و نا امیدی، روزهای زیبای زندگی خود را از دست ندهید و سعی کنید از تک تک لحظه‌های آن نهایت لذت را ببرید. اگر مجرد هستید و با فردی مناسب ملاقات می‎کنید، فرصت را از دست ندهید و درصدد عمیق تر کردن روابطتان برآیید. انجام فعالیت های شغلی به‌شما در بهبود افکارتان و منسجم ساختن آن ها کمک زیادی خواهد کرد.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
محدودیت هایی برای شما ایجاد شده توصیه می شود با آن ها کنار بیایید و آن را بپذیرید. برای بیان خواسته های خود راهی را بیابید. شاید فکر کتید در بدترین حالت خود هستید و ابرهای تیره بر شما و زندگی شما سایه انداخته اند اما به این چیزها اعتنایی نکنید زیرا شما این قدرت را دارید که شرایط را به نفع خود تمام کنید و همه چیز را مثبت نمایید. اگر این ابرهای تیره شروع به باریدن کردند سعی کنید با آن موجه شوید و از آن فرار نکنید زیرا در هر صورت شما خیس خواهید شد و تحت تاثیرش قرار خواهید گرفت سعی کنی خود را با شرایط وفق دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
با تفکرات منفی و نا امیدی، روزهای زیبای زندگی خود را از دست ندهید و سعی کنید از تک تک لحظه‌های آن نهایت لذت را ببرید. اگر مجرد هستید و با فردی مناسب ملاقات می‎کنید، فرصت را از دست ندهید و درصدد عمیق تر کردن روابطتان برآیید. انجام فعالیت های شغلی به‌شما در بهبود افکارتان و منسجم ساختن آن ها کمک زیادی خواهد کرد. به‌زودی تغییرات مثبت زیادی در حوزه‌های مختلف زندگیتان از جمله‌امور خانوادگی و حرفه‌ای ایجاد خواهد شد. بهترین افراد در اطرافیان شما، افرادی هستند که‌شما را به‌داشتن صداقت و درستکاری تشویق می‎کنند؛ به‌یاد داشته‌باشید که‌همیشه‌از این افراد در حل مشکلاتتان مشورت بخواهید.
 
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
افکاری راجع به کار خود در سر داشته اید که اکنون متوجه شده اید چندان هم ایده آل نبوده اند و همچنین غیر واقعی و غیر قابل اجرا نیز بوده اند و حال که با آن مواجه شده اید می بینید که رسیدن به هدف در آن ممکن نیست. شاید فرصتی کوتاه برای تفریح و خوش گذرانی برای شما پیش بیاید اما در حال حاضر نمی توانید از آن بهره ببرید. سعی کنید اهداف خود را به گونه ای انتخاب نمایید که بتواند اجرایی باشد تا شما را از این اضطراب به دور نگه دارد و بتوانید با آن مقابله کنید و کار آمد باشید. در حال حاضر بهترین کار این است که با صبر و حوصله و آهسته به سوی جلو گارم بردارید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
روابطتان با نزدیکان و عزیزانتان به‌بهترین شکل ممکن خواهد بود و در این زمینه‌مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت. به‌زودی موفق به‌بهبود وضعیت مالی خود و مدیریت هزینه‌های خود خواهید بود. حتی در صورتی که‌سخنانتان با مخالفت عموم رو به‌رو شود، از بیان عقاید خود و دفاع کردن از آن ها صرف نظر نکنید.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز بزرگترین دشمن برایتان، خود شما خواهید بود اما سعی دارید مسئولیت کارها و اتفاقات بدی را که افتاده است به گردن دیگران بیندازید. با فال روزانه پارسی سرا همراه باشید ؛ در حال حاضر دوست دارید تنها باشید و وارد هیچ رابطه ای نشوید. اگر تمایل دارید که از موقعیت های حساس دوری کنید باید گفت که مسئولیت آن را نیز بپذیرید و حواس تان به حرف هایی که می زنید باشد. حرف هایی که در حال حاضر به زبان می آورید تاثیرات بسیاری را بر اطرافیان شما خواهند گذاشت چیزی فراتر از انتظارات شما.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از صرف احساسات زیاد در امور عشقی خود خودداری کرده‌و به‌عقل و منطقتان بهای بیشتری دهید. به‌زودی موفق به‌تثبیت موقعیت حرفه‌ای خود و بهبود عملکردتان در محیط های شغلی خواهید بود.
 
 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما در برابر فردی که از شما قدرت و نفوذ بیشتری دارد می ایستید و خو را وارد یک تنش و مهلکه می کنید اما باید بدانید که خودتان باعث به وجود آمدن این تنش شده اید و آشوب را آغاز کرده اید. حواس خود را بیشتر جمع کنید زیرا برخی از موارد در حافظه شما نادیده گرفته شده اند و نیاز است فردی آن ها را به شما یادآوری نماید. سعی کنید با فردی که قصد دارد به شما کمک کند و شما را راهنمایی کند وارد جدل نشوید. شاید دیگران شرایط را برای شما کمی سخت کنند اما در واقع این موضوع به نفع خو شما خواهد بود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به‌زودی سلامتیتان بهبود خواهد یافت و در این زمینه‌نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. با داشتن درایت بیشتر در خرج کردن درامدتان موفق به‌بهبود وضعیت مالی خود خواهید بود.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
آرزوها و اهداف بسیاری برای آینده خود دارید اما شاید امروز شرایطی پیش بیاید که برنامه ریزی های شما را برای این موضوع بهم بریزد. خیلی دوست دارید که به آرزوها و اهداف قلبی خود برسید اما بدانید که تلاش های حال حاضر شما برای رسیدن به آن چندان کافی نیست. البته این موضوع به این معنی نیست که تسلیم شوید خود را شکست خورده فرض نمایید. در حال حاضر توانایی های شما مورد آزمایش قرار گرفته است و بدانید که راه حل های کارآمد با پشتکار برای شما ایجاد خواهد شد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
امروز، زمان مناسبی برای پرداختن به‌امور مربوط به‌منزلتان و مرتب کردن اوضاع نابسامان آن خواهد بود. در صورت مواجه‌شدن با دو راهی، به‌ندای قلب خود گوش فرا دهید.
 
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
کمبود منابع باعث شده که در حال حاضر شما نتوانید به اهداف خود برسید و مشکلات بسیاری برای شما پیش بیاید اما شاید هم ترس از برقراری ارتباط با دیگران مانع کار شما باشد. شما برای اینکه بتوانید احساسات و عواطف را مخفی نگه دارید زیاده روی کرده اید و نمی توانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار نمایید. بیشتر سعی کنید بر روی اهداف بلند مدت خود تمرکز نمایید و تصمیماتی که می گیرد را انجام دهید و در آن شک نکنید. موانعی که در حال حاضر در راه شما قرار گرفته اند نباید مانع رسیدن به اهداف شما شوند و این موضوع به خود شما نیز بستگی دارد که اهل خطر کردن و ریسک کردن باشید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
مراقب باشید تا از هر راهی به‌دنبال کسب سود زیاد نباشید، در غیر اینصورت ممکن است به‌بیراه‌کشیده‌شوید. از عجول بودن در انجام فعالیت های حرفه‌ایتان خودداری کنید و صبر و شکیبایی بیشتری از خود نشان دهید.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در مسیر زندگی خود با موانع زیادی روبرو هستید و این بدان معنا نیست که راه شما اشتباه می باشد. شما خیلی علاقه مند هستید که تمامی کارها بدون غلط و بدون نقص پیش برود که این امر باعث می شود تا کمی حساس شوید. امروز ممکن است کسی به سراغ شما بیاید و بگوید که کار شما درست نیست اما بهتر است به وی اعتنا نکنید و جدی به فعالیت خود ادامه دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از مخفی کردن احساسات و عقاید خود بپرهیزید و به‌آنچه‌که‌فکر می‎کنید درست است اعتراف کنید، به‌این ترتیب احساس بهتری خواهید داشت. این روزها بسیار تحریک پذیر هستید و روحیه‌تان به‌طور مرتب تقویت شده‌و دو باره‌افت خواهد کرد.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بهتر است امروز مسائل احساسی و عاطفی خود را کنار بگذارید تا فرصت برای فکر کردن به اهداف دیگر خود را داشته باشید. اگر می خواهید امروز احساسات خود را نادیده بگیرید بدانید که این کار تاثیری در رسیدن به اهداف پیش روی شما نخواهد داشت و شما را سریع تر به اهداف تعیین شده نمی رساند. زمانی که با این شیوه به هدف خود برسید قطعا لذت نخواهید برد. میان سریع تری برای رسیدن به هدف شما وجود ندارد و سعی کنید بگذارید تا همه موارد طبق روال انجام شود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در صورت جلوگیری از دخالت اطرافیان در زندگی شخصیتان، از روابط بسیار خوبی با خانواده‌خود برخوردار خواهید بود و در این زمینه‌مشکلی نخواهید داشت. افراد نالایق زندگی خود را شناسایی کرده‌و به‌روابطتان با آن ها پایان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد