فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : به زودی زود چندتا اوقات تلخی و جر و بحث دارید که در حال حاضر در این شرایط قرار دارید یا قرار می گیرید ولی در این اوقات تلخی دلتان می گیرد و چند تا رنجش و ناراحتی دارید. برای انجام یک کاری سر دوراهی قرار می گیرید و نیاز به مشاوره و مشورت دارید و نمی دانید باید چه کار کنید ولی با مشاوره می توانید تصمیم خوبی بگیرید و از این دوراهی خلاص شوید. چند قطره اشک در تنهایی می ریزید که این گریه از همان رنجش است. یکی از چشم های شما دچار مشکل هست که به دکتر چشم پزشک مراجعه می کنید.

مجردها اگر فردی تازه وارد زندگی شما شده و با این شخص آشنا شده اید و دست بسته هستید که با این فرد چه کار کنید روی این فرد حساب کنید و رابطه تان را ادامه بدهید چون این شخص می تواند حامی خوبی برای شما باشد و کم کم به این فرد علاقه مند می شوید و برای شما عشق می شود.

از یک راز باخبر می شوید و یک سرنخ از یک راز به دست شما می رسد که خیلی جا می خورید و هیجان زده می شوید و برای چند روز متعجب هستید. افرادی که خارج از شهر ملک دارند از این ملک خبری مهم دارید که از این خبر به رقص در می آیید.خبر مریض شدن و بستری شدن فردی را می شنوید که به عیادت این مریض می روید یا تلفنی جویای حال این مریض می شوید.

اگر به ساخت و ساز فکر می کنید یا قصد مشارکت در ساخت دارید این ساخت برای شما خیر است ولی مشاوره با افراد دوروبرتان شما را از کار منصرف می کند چون یک کم دهن بین هستید ولی این ساخت و ساز خوب است یا هر شراکت که می خواهید انجام بدهید مبارک است و به صلاح تان است. دیدارها و ملاقات های احساسی دارید با شریک احساسی تان که این دیدارها خاطرات خوب و شیرین برای شما دارد. با یک دوست قدیمی دیدار دارید که هدیه به دست به سمت شما می آید و یک گپ چند ساعته با این دوست وفادار دارید.

فردی از نزدیکان شما به شما یک خیانت می کند که دست این فرد برای شما رو می شود و در این خیانت رسوا می شود و این خواست و یاری خداوند است و بعد از این خیانت این فرد را از زندگیتان کنار می گذارید و پوچ می کنید. اگر صاحب فرزند هستید یک فرزند شما خیلی شما را حرص می دهد و اعصابتان را خرد می کند ولی حرص های شما بی مورد است اون کار خودش را انجام می دهد یا خودتان یا فردی که از بستگان نزدیک شماست ازدواج دارد که شما در این ازدواج شرکت دارید یا برای خودتان است که انجام می شود و مبارک است و از حالا برنامه های این ازدواج را برنامه ریزی می کنید و جفت و جور می شود.

پولی برای شما در راه است و این پول زیاد است و برای این پول یک امضا می کنید و راه این پول برای شما باز می شود و یک سری معامله با این پول دارید که درهای بسته به روی شما باز می شود. برای چند تا کار ملکی یک دوندگی دارید که این دوندگی به هر کار ملکی که مربوط می شود درست می شود و اسباب شادی برای شماست.

افرادی که به ادامه تحصیل فکر می کنند موفقیت در این رابطه دارند و راه درس و دانشگاه باز می شود و اگر هم دنبال کار یا شغل هستید و بیکار هستید راه کار با یک درخواست به روی شما باز می شود و مشغول به کار می شوید. اولش یک کم در این کار مشکل دارید ولی کم کم درست می شود و روزی خوبی هم نصیب شما می شود. اگر فردی از زندگی شما رفته است و در گذشته شما بوده بر می گردد و این ضربه ای که از او خوردید را برای شما جبران می کند به او فرصت جبران بدهید خیر است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد