فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : فردی دائم خبرچینی و جاسوسی شما را میکند و می خواهد از کارهایتان سردربیاورد. با فردی قهر و آشتی زیاد دارید هی از زندگی شما می رود و دوباره برمی گردد و قهر و آشتی زیاد دارید و این رفتار باعث تردید و شک شما نسبت به این فرد می شود.

خداوند به زودی چیزی را سر راهتان قرار می دهد که مثل میوه بهشتی برای شماست و باید قدرش را بدانید. خبری خوش در راه است که این خبر مالی یا کاری است و باعث آرامش و خنده شما می شود و شاید برای چندساعت و چند روز از این خبر شادومسرور می شوید. به جابجایی زیاد فکر می کنید و گاه گاه دنبال این موضوع می روید ولی بالاخره این جابجایی صورت می گیرد ولی شاید به آخر امسال یا اوایل سال جدید بکشد ولی انجام می شود.

به زودی در این روزها چند تا تصمیم مهم می گیرید یا در رابطه با کار یا در رابطه با زندگیتان ولی این تصمیم ها هرچی هست روی آینده شما تاثیر زیادی می گذارد ولی باید با مشورت پیش بروید و بی گدار به آب نزنید.یک قرارداد مربوط به یک چهاردیواری امضا می کنید که امضای این قرارداد باعث ترقی و پیشرفت شماست و شما را به اوج می رساند ولی فقط حسود و دشمن زیاد دارید باید مراقب این افراد باشید.

سفری دریایی میروید که در این سفر خاطرات شیرینی دارید و بگو و بخند زیادی می کنید ودسته جمعی است. اگر متاهل هستید خانواده دوست هستید و همسرتان را دوست دارید و به زودی چند تا دیدار احساسی و عشقی دارید که علاقه تان را به زندگیتان به اثبات می رساند. اگر صاحب فرزند پسرهستید پسرتان آینده خیلی خوبی دارد یا اگر بیشتر دارید یکی از پسرهایتان آینده اش درخشان است و باعث افتخار شما می شود و به این فرزندتان می بالید و احساس غرور می کنید. سفری خارج از کشور دارید که راهی می شوید و این سفر با استرس و نگرانی است اما به هر حال راهی این مسافرت می شوید و یک مشکل هم در این سفر برای شما حل و فصل می شود.

اگر مجرد هستید برای ازدواج یا آینده زندگی مشترک یک سری حرص و ناراحتی یا در حال حاضر دارید یا برای شما پیش می آید.دست به خیر هستید یک عده دعاگویتان هستند.تولدتان مبارک. در این روزها تبریکات زیادی دریافت می کنید و هدایای زیادی از کسانی که دوستتان دارند می گیرید و این افراد قلبا دوستتان دارند و عمری با عزت و سربلندی دارید.

پله های ترقی و پیشرفت را در شغلتان اگر شاغل هستید طی می کنید و این سال جدید تولدتان سالی پر از برکت و خوش برای شماست. یک میت دعای خیر زیاد پشت سرتان می کند و دور از حالا شمارا دوست داشته است و دعای خیرش دنبال زندگی شماست سرخاکش بروید و برایش خیرات بدهید. در یکی از روزهای این ماه چند قطره اشک میریزید که از روی دلتنگی است چون دلتنگ فردی می شوید که خیلی دوستش داری یا داشتید و برای این فردا شک می ریزید و گریه می کنید. دنبال روی یک کار ساختمانی یا ساخت و ساز می شوید و اگر قصد مشارکت در ساخت دارید یا می خواهید بازسازی انجام بدهید به هرحال این کار ساخت برای شما خوب است فقط مراقب باشید سرتان را کلاه نگذارند. به زودی چند کاغذ مهم را امضا می کنید که این امضاها برای شما مثبت است و خیر و خوشی به همراه دارد. پولی بزرگ برای شما در راه است و به زودی به دستتان می رسد و اسباب حل شدن یک سری از مشکلات مالی شما می شود.

جر و بحث های کاری زیادی می کنید یا کارتان پر از حرص و جوش است اما همیشه موفق وسربلند هستید و به هدفتان می رسید و این خواست ویاری خداوند برای شماست چون دلتان خیلی پاک است و هم دعایتان وهم نفرین شما گیراست. به یک مهمانی شلوغ دعوت می شوید که در این مراسم دلتان گرفته است و شاید چند قطره اشک بریزید و یک لحظه دلتان بشکند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد