فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: در این روزها استرس مالی زیاد دارید و فکر و خیال پولی و مالی زیاد دارید. اگر دنبال وام هستید یا دنبال روی یک وام می شوید یا کسی قول وام به شما میدهد این وام جفت و جور میشود و به دست شما میرسد و با این پول یک سری از مشکلات مالی شما حل میشود و دوباره آرامش به شما برمیگردد.

زود رنج و حساس هستید و از کوچکترین چیزها دلتان زود میشکند و زود میگیرد ولی زود هم پوچ میشود سعی کنید این اخلاق را کنار بگذارید چون خودتان را زیاد اذیت می کنید و یک تجدید نظر در رفتارتان بکنید. چندتا معامله دارید و خرید و فروش است که این معامله هاچه خرید باشد و چه فروش باشد خیر است فقط خودتان درگیر و دچار استرس هستید. پشت کار خوبی دارید خدا نکند بخواهید کاری را انجام بدهید آنقدر می روید تا به هدفتان برسید.

اگر متاهل هستید همسرتان دوستتان دارد ولی خودتان باور ندارید و همش روی این موضوع شک دارید. یک آقایی مریض می شود و به عیادتش می روید و این فرد از دیدن شما خوشحال می شود ولی این فرد عمرش کوتاه است و روی سرش خطر است برایش صدقه بدهید انشاالله رفع بلا گردد. از دست یک محمد نام چه بزرگ است و چه کوچک است حرص و جوش زیاد می خورید و دلتان می خواهد این فرد را خفه کنید.

در یک جمعی قرار می گیرید در این ماه در این جمع یک کار مهم برای شما صورت می گیرد ولی افراد دورو در این جمع زیاد دارید و همه ظاهر خوبی دارند حواستان به این افراد باشد. بدوبدوهای زیادی در این روزها دارید ولی این بدوبدوها برای هرچی هست شادی است. مجردها در این روزها با عشقشان گفتگو و دیدارهای خوبی دارند و از این روزها سعی کنید نهایت لذت را ببرید چون این روزها شاید در آینده برایتان خاطره بشود استفاده کنید و مراقب باشید با جر و بحث های بیهوده خرابش نکنید و یک جایی خارج از شهر با عشقتان می روید این هم به شما خوش می گذرد و بزن و برقص دارید. یک کار قانونی دارید یا یک دفتر یا کاغذ قانونی را امضا می کنید و استرس برای این امضا دارید ولی این امضا پر بار است و استرس و نگرانی شما بی مورد است.

یک مسافرت داخلی دارید که این سفر روحیه خسته شما را آرام می کند و دوباره روحتان به آرامش می رسد و به تن خسته شما التیام می بخشد. یک سری از افراد متاهل که زندگیشان زیر ۵۰سال است احتمال خطر جدایی دارند باید خیلی مراقب رفتارتان باشید چون در این اختلافات خودتان هم مقصر هستید و این اختلافات ممکن است کارتان را به جدایی بکشد پس حواستان را بیشتر به زندگیتان جمع کنید.

اگر در اسم یا فامیل خودتان ندارید یک خطر از سرتان رد می شود صدقه بدهید تا دفع بلا شود. با یک مسافر راه دور دیدار دارید و از دیدن این فرد که می آید خوشحال می شوید و یک سوغات کوچک دریافت می کنید که نشان به یاد بودن شماست. خبر فوت دارید ولی این فوت فامیل است ولی به شما دور است و شاید در حد یک تسلیت گفتن باشد. اگر آقا هستید و قصد ازدواج یا یک شروع جدید دارید این شروع را بیشتر جدی بگیرید و دنبالش باشید چون خودتان هنوز به حالت شوخی به این موضوع نگاه می کنید پس اگر جدی باشید و پی گیر باشید این شروع صورت می گیرد و با این فرد خاطرات خوب و خوشی دارید و روزهای آینده زندگی شما به بهترین روزها تبدیل می شود و خواسته یا ناخواسته به این فرد علاقه مند می شوید و روز به روز عاشقانه تر زندگی می کنید و عاشق می شوید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد