فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : برای چند روز در این روزها بغض و گریه دارید و از یک موضوعی ناراحت و غصه دار هستید. اگر خانم هستید و موهای بلند دارید و با سرتان می بندید و عینک آفتابی می زنید این افراد برای یک مدت یا در بلاتکلیفی قرار دارند یا در بلاتکلیفی قرار می گیرند و این بلاتکلیفی در هر زمینه و رابطه ای می تواند باشد. یک جایی در این روزها خارج از شهر دسته جمعی می روید که خیلی به خود شما خوش می گذرد و خاطره خوبی دارد.

اگر مہدی یا مهديه نام هستید یک خطر از سرتان رد می شود برای خودتان صدقه بدهید. تماس تلفن دارید از یک شخص که در اسم یا فامیل ندارد و از این تماس خنده و شادی دارید و از ته دل می خندید. خانم های مجرد این ماه یک آقای جوان به زودی سر راهتان قرار می گیرد یا در حال قرار دارد و با این آقا ملاقات ها و دیدارهای پربار دارید که این ملاقات ها روی مسیر زندگی شما تاثیر زیادی دارد و یک سری اتفاق جدید در پیش رو دارید که این اتفاقات باعث سرحال شدن شما می شود. اگر برای یک سرمایه گذاری یا انجام کاری سر دوراهی قرار دارید و نمی دانید چه کار کنید فعلا دست نگه دارید و کاری انجام ندهید بهتر است.

یک سری از آقایان مجرد این ماه که بالای ۳۰ سال هستند ازدواج دارند و برای این ازدواج خیلی مردد هستید یا روی شخصی مردد هستید ولی انتخاب خوبی دارید و سعی کنید با مشورت پیش بروید. یک سری از دوستان و آشنایان به زودی به دیدن شما می آیند و چند تا هدیه یا سوغات از این افراد دریافت می کنید. خبرچین و فضول زیاد دارید این افراد جاسوسی شما را زیاد می کنند.

سفری خارج از ایران دارید که برای رفتن به این سفر در حال برنامه ریزی هستید و صددرصد راهی این سفر می شوید و این سفر خیلی به شما خوش می گذرد و خریدهای زیادی در این سفر دارید و این مسافرت هزینه زیادی برای شما دارد. چند تا پول زیاد را از دست می دهید و خرج می کنید ولی مراقب دخل و خرجتان در این مسافرت باشید چون بعد این سفر به چه کنم چه کنم مالی می افتید. اگر قصد تعقیب کردن فردی را دارید بی فایده است و دست خالی هستید و چیزی دستگیرتان نمی شود. چند تا تماس تلفنی کاری دارید که که در این تماس هاجر و بحث زیادی دارید ولی این تماس ها آخر و عاقبت خوبی برایتان دارد و به یک سری نتایج خوب می رسید ولی با حرص و جوش و جر و بحث. اگر به جابجایی خارج از شهر فکر می کنید یا خارج از ایران بروید این مهاجرت برای شما خوب و پربار است به خودتان بستگی دارد.

افرادی که ع باغ دارند یک معجزه بزرگ در زندگیشان اتفاق می افتد که این معجزه خواست و یاری خداوند است شاید یک مسافر راه دور داشته باشید که به زودی با این مسافر راه دور دیدار و ملاقات دارید که در این دیدار که در این دیدار گفتگوهای خوب دارید و یک سری علامت تعجب و حرفهای غیر منتظره از این مسافر دارید که جا می خورید. سند وسیله نقلیه امضا می کنید یا می خرید یا می فروشید و این قرارداد چهاردیواری عالی و مثبت و خیر است. فردی شما را رنجانده است که می آید و از دلتان در می آورد و دوباره یک ارتباط عمیق و مثبت با این فرد خواهید داشت.

فضول زیاد دارید که در زندگی شما سرک می کشند مراقب این افراد باشید، یک مریض مزد دارید که به عیادت این فرد می روید و از دیدن شما خوشحال می شود. اگر متاهل هستید جر و بحث های زیادی دارید و اختلافات زیادی دارید ولی بی فایده است و شاید از چشم و نظر است و چشم زیاد در زندگی شما هست و از چشم زندگی شما به بن بست و حرص و جوش می رسد صدقه زیاد بدهید تا دفع شود.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد