فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : پول خوبی برای متولدین این ماه در راه است و به زودی زود یک پول خوب به دست شما می رسد که این پول یک سری از مشکلات و موانع مالی را از سر راهتان بر می دارد. در یک چشم انتظاری به سر می برید و این انتظار به خاطر یک خبر است چون منتظر خبری هستید و این خبر برای شما می آید و خنده و شادی دارید.

قهر و آشتی دارید با شریک احساسيتان و این قهر و آشتی به خاطر لج و لجبازی است که بین شما پیش می آید و این قهر شما برای یک مدت طول می کشد و ممکن است در این قهر و آشتی یک ضربه روحی یا یک شکست عاطفی داشته باشید و دلتان بشکند تا اواخر سال ۹۹ یک سری از متولدین این ماه ترقی و پیشرفت دارند و رسیدن به این پیشرفت یکی از آرزوهای شماست و این خواست شما برآورده می شود. اگر امیر نام هستید خطری از سرتان رد می شود حتما برای خودتان صدقه بدهید تا بلا دفع شود.

اگر به رفتن از کشور فکر می کنید چه برای تفریح باشد چه برای زندگی باشد این راه باز است و راهی می شوید ولی در این سفر دنبال روی یک کار قانونی یا اداری می شوید و صددرصد این کار شما به نتیجه می رسد و اسباب خنده و شادی شما می شود. چند تا دیدار عشقی و احساسی دارید و این دیدارها با عشقتان است و گفتگوهایی که بین شما رد و بدل می شود شما را به خواسته تان می رساند و با عشق تان یک جایی خارج از شهر می روید که کوهستانی است و در شب است و این هم خاطره خوبی برایتان به همراه دارد.

یک سری از افراد این ماه دنبال شغل یا کار هستند ولی فعلا سر این موضوع در بلاتکلیفی هستید و فعلا برای کار دست بسته هستید.جابجایی دارید و محل زندگی شما عوض می شود و سر این جابجایی نذر برای شما افتاده است و یک حاجت بزرگ شما برآورده می شود. از دست یک محمد نام چند تا حرص می خورید و عصبانی می شوید ولی سعی کنید رفتارتان را کنترل کنید چون هر عکس العملی باعث پشیمانی شما می شود. یک آقایی از بستگان نزدیک مریض می شود و در رختخواب می خوابد که شاید شما برای چند بار به عیادت این فرد می روید چون این فرد را دوست دارید.همسر خوبی دارید اگر متاهل هستید قدرش را بدانید ولی خودتان دائم ناشکری از زندگی و همسرتان دارید و این ناشکری برای شما خوب نیست و ممکن است از ای ناشکری ها در چاله بیفتید مراقب باشید و بعد افسوس بخورید.

آقایی در کارتان گره و بستگی انداخته که بسیار ازین موضوع شما آسیب ها دیده اید، پایش را میخورد و به دست و پایتان می افتد، این آقا در کمال ناباوری با رمل و جادو سر و کار دارد،فالوده دعایی قوی برای رفع چشم زخم،گره و بستگی های این شخص وجود دارد که بهای مادی دارد و باید بهایش پرداخت شود. برای اطلاع از این دعا به این f_azarmah (کلیک کنید )پیام دهید.با گرفتن این دعای رفع نحسی روز به روز موفقیت هایتان اضافه می شود و خوشبخت تر می شوید و اون فرد چوب قلب بد طينتش را می خورد.

اگر وسیله نقلیه دارید یک خرجی ناخواسته روی دست شما می گذارد طوری که اعصابتان خرد می شود. الف نام های این ماه به یک سربلندی می رسند و همه سر این شرایط حسرت شما را می خورند.اگر مجرد هستید و الف نام هستید شاید ازدواج کنید.اسم یا فامیل شما باید الف داشته باشد. افراد زیادی به زودی به دیدنتان می آیند و از این افراد تک تک هدیه دریافت می کنید.سر این جابجایی که دارید در یک چه کنم چه کنم مالی قرار می گیرید و هرچی پول و پس انداز دارید خرج می کنید اما جای شیک و خاصی مستقر می شوید و ارزش دست تنگی را دارد. روز ۲۳ این برج روزی خوبی برای متولدین این ماه است. خیلی از وسایل زندگی تان را تعویض می کنید و وسایل جدید میخرید و این شما را در چشم و نظر می اندازد و شاید بعد این پیروزی در چند تا دردسر بیفتید حواستان باشد. یک جشن و عروسی دارید و در مجلس شادی دعوت می شوید که بگو و بخند زیادی دارید و خیلی به شما خوش می گذرد ولی این مجلس برای شما هزینه زیادی دارد ولی ارزش شرکت کردن را دارد. اگر مجرد هستید و در رابطه هستید این فرد به شما وفادار است و اگر گاهی رفتار این فرد باعث شک و تردید شما نسبت به این رابطه می شود این شک و تردید شما پوچ و بی مورد است و اشتباه است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

یک پاسخ به “فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین آذر”

  1. فاطمه داودی گفت:

    عااالی خیلی واضح و پرمحتوا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد