فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین تیر

طالع بینی متولدین ماه تیر

دشمن زیاد داریدو فردی در صدد ضربه زدن به شماست و دائم دنبالتان است خیلی مراقب باشید و حواستان را جمع کنید. گاه گاه سردرد یا سر گیجه دارید که این درد را جدی بگیرید و این راسرسری نگیرید و حتما دنبال درمان این مشکل باشید. با فردی قهر و آشتی زیاد دارید وهي قهر میکنید و آشتی میکنید و این قهر آشتی ها هرچی هست به خاطر یک سری لج و لجبازی است چون هردوی شمالجباز هستید.

اگر دنبال راه حل برای یک موضوع يا یک مسئله هستید این راه حل را به زودی پیدا می کنید و مشکل شما حل خواهد شد در هررابطه ای که باشد حتی اگر احساسی باشد. فردی مريض دوروبرتان است که برای این مریض نگران هستید و استرس دارید ولی این مريض با نذرو نیازهای زیاد خوب می شود و دوباره سلامتی را به دست می آورد. اگر زير ۳۷ سال هستید ۳۷سالگی خیلی خوبی دارید و به موفقیت خواهید رسید.

نقشه و برنامه برای زندگیتان دارید و این نقشه ها هدفهای شما هستند که در حال دنبال کردن آنها هستید که اگر به همین اراده پیش بروید برگ برنده دست شماست و به پیروزی می رسید. چند تا تماس تلفن شماره ۲ دارید که از این تماس ها هیجان زده میشوید و فکر نمیکنید که این تماس ها به شما بشود و خیلی تعجب می کنید .اگر مشکل ملکی دارید یا در رابطه با یک ملک درگیر هستید و مشکل دارید این مشکل برطرف میشود و فقط دردسر زیادی برای شما دارد و حرص و جوش های زیادی در این رابطه می خورید. اگر افسانه نام هستید دو تا شادی و موفقیت پشت سرهم دارید طوری که از ته دل شاد میشوید. به دو یا سه جشن و مهمانی دعوت می شوید که شرکت در این جشن ها و مهمانی ها باعث سربلندی و خوشحالی شماست و به شما خوش میگذرد.
روزهای سردی را پشت سر میگذارید و ناامید و خسته هستید اما این حالت شما رو به بهبودی است و به زودی حال شما خوب می شود.
 به یک جای کوهستانی چند بار رفت و آمد دارید که به هر دلیل که باشد خوب و خیر است. افرادی که در رابطه با فردی هستند و به این رابطه دچار شک و تردید شده اید و این فرد را باور ندارید بهتر است که این رابطه راقطع کنید چون شک و تردید زیاد برای شما خير نیست و باعث دردسر و استرس و ناباروری و بی اعتمادی برای شماست. به یک جابجایی فکر می کنید ولی فقط فکر است باید خودتان بخواهید تا جابجا بشوید.

 اگر محمد يا مجید یا حمید هستید یک خطر از سرتان رد می شود برای خودتان صدقه در این ماه زیاد بدهید. یک سری از افراد این ماه ذکری را زیاد میگویید که این ذكر اسم الله در آن زیاد میگویید و این ذکر خیلی درهای بسته را به روی شما باز می کند و حاجت روا می شوید پس ناامید نباشید و ادامه بدهید.

روز ۱۲و۱۳ این ماه روزهای خوبی براى متولدین این ماه است. اگر فردی از زندگی شما به هر دلیل رفته است دوباره به سمت شما برمی گردد و ارتباط شما دوباره برقرار میگردد و روزهاى شاد و خوش دوباره به شما بر میگردد. چند تا مشكل ارثى و گرفتاری در این زمینه دارید که این مشکلات در جایی است كه رفت و آمد دارید ولی در هر رابطه که هست دخالت نكنيد و سكوت کنید بهتر است شاید خیلی هم اعصابتان خرد بشود ولى عكس العمل نشان ندهید.

یک عروسی دارید و دعوت میشويد كه اگر شركت كنيد این عروسی به شما خوش می گذرد فقط چشم ونظر زياد داريد که دائم در این عروسی و این مجلس خبرچینی شما را ميكنند.افراد متاهل این ماه همسر بی چشم و رویی دارند كه اين همسرتان باعث یک سری ناراحتی واوقات تلخی می شود و شايد كارتان به چندتابحث و مشاجره كشيده بشود كوتاه بياييد بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد