فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: خیلی حرف و سخن پشت سرتان است و این حرفها مدتهاست که پشت سر شماست چه خوب و چه بد باشد به هرحال زیاد حرف دارید.سر یک دوراهی برای انجام کاری يا قرار دارید یا قرار می گیرید ولی در این دوراهی عجله نکنید و هر تصمیمی که می گیرید با مشورت و با حوصله باشد و بی گدار به آب نزنید. اگر در نام خود حرف (الف) داريد چند تا بحث و مشاجره داريد که این بحث ها شما را ناراحت می کند و برای چند ساعت يا چند روز بهم میریزید ولی به اعصابتان مسلط باشید،حل میشود به هر دلیل که باشد.

 اگر مشکل ارثی داريد سر يك موضوع ارثی استرس و نگرانی دارید ولی یک مال از ارث به دست شما می رسد یا رسیده است و می خواهید کاری با این مال ارثی بکنید که هر فکری که دارید خوب است اگر هم نیامده این مال به دست شما می رسد و کاری با این پول انجام می دهید که موفق می شوید. یک سری آدم به زودی به سمت شما می آيند يا مهمان هستند كه وارد منزل شما می شوند یا این افراد اگر شاغل هستید برای کار به سمت شما می آیند و به شما مراجعه می کنند ولی آمدن این افراد هر کس که هستند بد نيست خوب است.

فرمول کائناتی رفع گره های سخت زندگی (کلیک کنید)

 فكر و خيال زیاد داريد و اين فكر و خيالها شما را کلافه و نگران کرده است و بیشتر این فکر و خيال ها ، مالی است ولی یک پول به دست شما مى رسد که از این دست بستگی اوضاع اقتصادی که در آن قرار دارید بیرون می آیید ولی این پولها تندتند از دست شما مى رود و خرج می شود. از یک تماس تلفنی که شماره ٢ دارد خبرى دریافت می کنید که خیلی تعجب می کنید و این خبر برای چند ساعت يا چند روز برای شما هیجان دارد. اگر دوروبرتان هادی نام دارید برایش صدقه بدهید این هادی در يك گرفتاری می افتد که صدقه بدهید انشاالله رفع می شود.

 یک سری از افراد این ماه قصد شروع یک رابطه جدید را دارند که برای این شروع نگران هستند و استرس دارند ولی این شروع خوب است به شرطی که خودتان با منطق و عقلانی جلو بروید و احساسی تصمیم نگیرید چون چوب احساستان را زياد خوردید پس احساسی جلو نروید و اگر نمی دانید کار درست کدام است مشاوره کنید. آقایی دوروبرتان است که شما را زیاد ناراحت می کند ولی با این فرد هر چه سیاست داشته باشید و باسیاست رفتار كنيد به نفعتان است لجبازی با این فرد بی فایده است. تماس تلفن دارید که این تماس خبر خوش به شما می دهد و مژده دارید این تماس تلفن شماره ۳ يا ٤ دارد. 

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

یک جای کوهستانی می رويد شايد برای چند ساعت يا چند روز ، ولی رفتن به این مکان روحیه تان را عوض می كند و براى تغییر روحیه تان جای خوبی است. اگر پيشنهاد شد که برويد حتماً بروید. روزهای پراسترس را پشت سر می گذارید اما خوشحالی زیادی منتظر شماست ولى خودتان استرس بيهوده داريد كه كنترلش كنيد بهتر است. افراد بی چشم و رو زیاد دوروبرتان است و دست شما بی نمک است و وجود این افراد و رفتارشان شما را اذیت می کند و آزارتان می دهد و کسی از محبت شما قدردان نیست و همه وظیفه شما می دانند و این شما را کلافه می کند ولی شما اجر کارتان را از خداوند بگیرید و به او توكل كنيد. 

به خرید یک ملک فکر می کنید و در فکر خريد يك زمین يا ويلا يا مغازه یا خانه هستيد ولى قصد خريد هر ملكى را داريد پشت کار می خواهد.پشتش را بگيريد مى خرید و در اين خريد و معامله سود می برید حتی اگر به قصد سرمایه گذاری باشد. اگر کسی دور و بر شماست که در اسم يا فاميلش حرف (س) يا (ش) دارد برايتان خوش خبر خواهد بود ، و شما را متعجب و هيجان زده مى كند.

 متاهلین همسر خوبی دارید و در این ایام جلوی شما مطيع می شود و يك سری قدم برای شما بر مى دارد که این قدم ها برای شما آرامش می آورد و به آرامش می رسید و از این که همسر خوبی دارید احساس غرور می کنید. اگر مجرد هستید و در شرایط ازدواج قرار داريد يا مى خواهيد ازدواج کنید عجله نکنید و سعی کنید با این شخص مراوده و رفت و آمد زیاد داشته باشید تا بیشتر به خصوصیات این فرد آشنا شوید چون اگر چشم بسته جلو بروید چه خانم باشید و چه آقا به دردسر می افتید و باید با این شخص گفتگوی زیاد داشته باشید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد