فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : اتفاقات زیادی پیش روی شماست و شادی های زیادی خواهید داشت طوری که خودتان باورتان نمی شود.در این روزها خریدهای زیادی دارید که این خریدها شما را شاد و سرحال می کند ولی مشکلات مالی هم دارید پس در دخل و خرجتان دقت داشته باشید تا به مشکل مالی نخورید چون ولخرج هستید.اگر صاحب فرزند هستید از دست یک اولاد زیاد حرص و جوش می خورید و در این ایام یک ناراحتی و دلخوری از دست یکی از بچه هایتان دارید که خیلی می رنجید و بهم مى ريزيد، يا از سوى فردی که مربوط به یکی از بچه هایتان می شود مثل داماد يا عروس به هرحال دلخوری دارید. 

فردی که در اسم يا فايمل خود حرف  (الف) يا (د) دارد شما را دوست دارد ولی خودتان این علاقه را باور ندارید و فکر می کنید دروغ است ولی دروغ نیست این فرد را باور كنيد و به عشقش ایمان داشته باشید. پیگیر دوتا کار مهم هستید که این دوتا کار دوندگی زیادی برای شما دارد و با دوندگى جفت و جور می شود و درست می شود فقط دست از دوندگی برندارید و ادامه بدهید تا موفق بشوید. یک سری تصمیمات جدید دارید که برای عملی کردن این تصمیم ها بر سر دوراهی هستید ولی این تصمیم ها را عملی کنید مثبت و خير است. قرارداد یک چهاردیواری امضا می کنید یا به تازگی امضا کردید ولی این ملک هرچی هست چه خرید چه فروش چه اجاره هر چی هست برای شما آرامش خوبی به همراه دارد. 

جر و بحث های زیادی در محیط خانواده دارید و داد و بیداد در این ماه دارید که تا حدودى بهم می ریزید و دنبال یک جای دنج می گرديد تا تنها باشید و آرام بشوید،گاهى اوقات دور بودن از محیط خانه شما را آرام می کند و انگار از مشکلات زندگی دور می شوید. ضربه زياد خورديد ولی دیگران افسوس و حسرت زندگی شما را از دور می خورند و در چشم و نظر هستيد. گاهی اوقات تنهایی شما را آزار می دهد و در غصه ها و غم هایتان همیشه تنها هستید و کسی كه به خوبى دركتان كند كنارتان نیست حتی اگر متاهل هستيد ولى همسرتان شما رادرک نمی کند و در مشکلات تنها هستید. یک درد جسمی دارید که این درد در این ماه شما را کلافه می کند که شاید از كمر يا پا باشد به هر حال حتماً به دکتر مراجعه کنید. 

مجردهای این ماه با عشقتان يا شريك احساسی تان لج و لجبازی دارید چون خود شما لجباز هستید و اهل لجبازی ولی این لجبازى ها اصلا خوب نیست و در این لجبازیها به هر دلیل که هست شما بازنده هستید و شاید این فرد را از دست بدهید و بعد افسوس بخورید و پشیمان بشوید پس مراقب رفتارتان باشید تا پشیمان نشوید.یک سری از افراد این ماه دو بخته هستید و اگر قبلا ازدواج داشتید که جدا شده ايد، دوباره شروع داريد و فردی جدید سر راهتان قرار می گیرد و یک شروع با این فرد خواهید داشت که در این شروع سعی کنید با چشم باز جلو بروید تا دوباره آسیب نخورید. افرادی که شاغل هستند در یکی از روزهای این ماه در محیط کاری یک جر و بحث دارند که این جر و بحث شما را به جایی نمی رساند فقط کلافه و افسرده می شوید پس سکوت کنید آرامش براى شما بهتر است. 

فرمول کائناتی فروش ملک و متاع (کلیک کنید)

برنامه ریزی برای یک مسافرت دارید که این سفر رفتن برای شما خوب است و روی روح خسته شما تاثیر خوبی می گذارد فقط در رفتن به این سفر صبوری کنید. فردی به تازگی از زندگی شما رفته است یا خواهد رفت که رفتن این فرد ، ذهن و فكر شما را مشغول مى كند و این فرد به نوعى ضرری عاطفی به شما ميزند برخى متولدين هم در رابطه با فردى كه در گذشته از زندگى آنها رفته اين روزها با ياد و خاطرات این فرد با اینکه ضربه روحى خوردید در حال حاضر زندگی می کنید و منتظر خبرى از این فرد هستند ولی فعلا در انتظار هستيد اما این فرد با افراد زیادی در ارتباط است و دیگر شاید به سمت شما برنگردد.ولى شما در انتظارش هستید. با یک سری از دوستان قدیمی دورهمی دارید که ياد خاطرات گذشته برای شما با این افراد خوب است و شاد می شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد