فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : سال نو مبارک، برایتان سال خوبی آرزو می کنم. اگر فردی هستید که در اسم یا فامیل شما م دارد پشت کارتان خیلی خوب است و به زودی دنبال هر هدفی هستید به این هدفتان می رسید. روزهای اول فروردین روزهای خوبی برای شماست یا جایی هستید که برایتان خوب و خیر است.

هم خودتان و هم فردی با شما در انتظار به سر میبرید و دلتنگ هم هستید و دورا دور به هم فکر می کنید و دلتنگ هم هستید و گاه گاه از این دوری گریه می کنید و این اشک از روی عشق و علاقه است. در این روزها با خیلی از افراد و فامیل یا دوستان قدیمی دیدار دارید. اگر بیماری دارید و دنبال درمان این بیماری هستید باید حوصله کنید تا این بیماری درمان شود.

ازیک جای کوهستانی خبری برای شما در راه است و این خبر به گوشتان می رسد و خوشحال می شوید، ضربه روحی داشتید که این ضربه به خاطر از دست دادن کسی است و به این خاطر یک غم روی دلتان است سعی می کنید بخندید ولی از ته دل نیست و ظاهری است. یک ملک برای متولدین این سال معامله می شود یا خرید است یا فروش است و یا اجاره است ولی این ملک به هر دلیل باشد برای شما سود و منفعت به همراه دارد.

فردی به مجردین این ماه ابراز علاقه و عشق می کند و شما را خیلی دوست دارد شما خودتان این فرد را باور ندارید ولی او واقعا شما را می خواهد و خواهان شماست فقط مغرور است و نمی خواهد به شما نشان بدهد که شما را دوست ادارد.اگر متاهل هستید با همسرتان خیلی لجبازی دارید و این روزها زیاد حرص میخورید و ناراحت می شوید و جرو بحث های زیادی باهم می کنید که اصلا خوب نیست . سعی کنید در رفتارتان یک تجدید نظر کنید و خودتان را کنترل کنید.

اگر حسین نام هستید یک خطر از سر شما رد می شود برای خودتان حتما صدقه بدهید تا دفع بلا شود. . مجردهای این ماه در زمینه ازدواج و عشق موفقیت های زیادی دارید و در سال جدید کارتان به ازدواج کشیده می شود و خوشبخت خواهید شد. فردی به نام علی به سمت شما می آید و می خواهد با شما یک گفتگو کند و این گفتگو در هر زمینه است خیلی پر بار است. دلشوره های زیادی دارید که در این دلشوره ها به خداوند تو کل کنید. اگر زیر ۳۷سال هستید و امسال ۳۷ساله می شوید سال بسیار خوبی برای این افراد هست و در سال جدید خیلی اتفاقات مثبت و خیر دارید که زندگی شما از این رو به اون رو می شود.

سند یا قرارداد مهمی امضا میکنید که این امضای قرارداد برای شما اهمیت زیادی دارد و از این امضا به سربلندی می رسید. به چند تا جمع دعوت می شوید که شرکت در این مراسم به خود شما بستگی دارد و خیلی این افراد شما را دوست دارند و به شما خوش میان گذرد. چند تا ناراحتی از ناحیه قفسه سینه دارید اگر آقا هستید که حتما پیگیر این درد باشید و این درد را سر سری نگیرید و دنبال درمان این مریضی باشید.

اگر فردی از زندگی شما رفته است بگذارید برود چون برگشت این فرد بی فایده است و اگر بگذارید این فرد برود و او را ر کنار بگذارید به نفعتان است. فردی به زودی جلوی شما مطیع می شود که در حال حاضر کنار شماست و از مطيع بودن این شخص خیلی احساس خوشبختی می کنید و به خودتان می بالید.

شانس بزرگ با شما در راه است که این شانس به شما رو می کند ولی چشم و نظر باعث میشود که این شانس را از دست بدهید پس حواستان باشد به کسی نگویید تا به نتیجه برسد در هر رابطه ای که هست این شانس را از دست ندهید مراقب باشید.

از فردی یک جدایی یا دوری یا قطع رابطه به تازگی داشتید یا به زودی دارید که به هر دلیل که باشد برای شما رنج بسیاری به همراه دارد و در این شرایط خیلی ناراحت و غمگین می شوید ولی فقط توکل به خداوند می تواند به شما آرامش خاطر بدهد پس به او توکل کنید. حرف و سخن زیادی پشت سرتان است اگر شاغل هستید چه در محیط کار چه در محیط خانواده که از شنیدن آنها یک کم دلخوری برای شما پیش می آید ولی اهمیت ندهید و سکوت کنید.

یک بحران مالی را پشت سر گذاشته اید و روز به روز از حالا به بعد روزهای پر درآمد و پر روزی خواهید داشت ولی قدر پولتان را بدانید و ولخرجی زیاد نداشته باشید. یک مشکل قانونی یا اداری برای شما به وجود می آید که در این مشکلات باید صبور باشید تا بتوانید سربلند بیرون بیایید.

اگر شاغل هستید یک ترقی و پیشرفت خوبی دارید که از این طرف خیلی شاد و مسرور می شوید و احساس غرور و سربلندی می کنید و یک دلگرمی یا به کارتان یا به زندگیتان پیدا می کنید چون این پیشرفت نتیجه زحمت و تلاش بی پایان خود شماست و به شما آرامش میدهد.

اگر قسط یا بدهی دارید این به سختی جور می شود و پرداخت می شود. اگر فردی به شما ابراز علاقه کرده که در اسم و فامیل این فرد الف یا ج دارد یا از شما اگر مجرد هستید خواستگاری کرد این فرد بسیار خوب است و مناسب شماست سعی کنید روی این فرد تمرکز کنید و زود بله نگویید چون فرصت خوبی است و احتمال دارد پشیمان بشوید.روی این فرد بیشتر فکر کنید و بعد هر جوابی که می خواهید بدهید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

13 پاسخ به “فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین اردیبهشت”

  1. ارزو گفت:

    بسيار عالي
    خيلي ممنون

  2. Engineer گفت:

    ممنون از شما

  3. reyhane گفت:

    مثل همیشه عالی

  4. reyhane گفت:

    خسته نباشین😊

  5. Samane گفت:

    یه لحظه شاخ درآوردم چقد خوبه 😉

  6. صدیق گفت:

    سپاس فراوان بابت تمام فعالیتها و اطلاعات مفیدتون
    عالی بود و پر انرژی

  7. Mase گفت:

    سپاس فراوان بابت تمام فعالیتها و اطلاعات مفیدتون
    عالی بود و پر انرژی

  8. فاطمه گفت:

    سلام
    دوستان خواهش میکنم خواهش میکنم هرکی کامنتمو میبینه برای ازدواج من دعا کنه ..خیلی وقته منتظرم ..۱صلوات برای خانم فاطمه الزهرا سلام الله بفرسته.ممنون‌…
    فاطمه هستم

  9. 🙏 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشى ادمين اين پيچ و انشاءالله براى همه ى ماها اتفاقاى خوبى بيفته و همه به خواسته ى قلبيش برسن انشاءالله تو سال جديد من خودم هم منتظر اتفاقاى خوب هستم و اميدوارم همينطور باشه براى همه جوونا دعاى خير ميكنم و منم دعا كنيد ممنونم 🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد