فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : فردی مریض احوال است که دوروبرتان است و شما را دوست دارد و در همین شرایط که مریض است به شما زیاد فکر می کند و دوستتان دارد. حرف زیاد پشت سرتان است و بدگویی شما زیاد است. درد پا دارید که کارتان به دکتر می کشد و یک هزینه روی دست شما می گذارد. 

با فردی که از زندگی شما رفته است و در گذشته شما بوده است دیدار دارید که شاید یک جر و بحث هم داشته باشید ولی شما این فرد را دوست دارید و او هم خواهان شماست و دوستتان دارد و آشتی خوبی بین شما انجام می شود که دوباره عشقتان سرو سامان می گیرید سفر هوایی دارید که راهی می شوید و یک دفعه تصميم به رفتن این سفر می گیرید و این سفر با هر کس که هست خاطره خوب و خوشی دارید و خیلی به شما خوش می گذرد، چند بار جای کوهستانی می روید که در این مکان بگو و بخندهای زیادی دارید و اختلافات شما حل می شود.

اگر با فردی اختلاف نظر دارید به یک جابجایی فکر می کنید و می خواهید محیط زندگی تان را عوض کنید و عوض می شود. پولهای زیادی به دست شما می رسد که از آمدن این پولها خوشحال می شوید. دست به خیر هستید و به این علت همه دوستتان دارند. اگر علی نام هستید یک خطر از سرتان رد می شود.

فردی مثل جغد شما را می پاید و دائم مراقب شماست حواستان به این فرد باشد و می خواهد از کارتان سر در بیاورد. اگر متاهل هستید با همسرتان در این ماه مشکلات زیادی دارید و شاید یک فاصله برای یک مدت بین شما بیفتد که از روی ناراحتی و مشکلات بین شماست و جر و بحث های زیادی با هم دارید و همسر شما پنهان کار است و خیلی چیزها را از شما پنهان میکند و نمیگذارد که شما متوجه بشوید.

یک سفر دریایی هم با عشقتان می روید که به یک جای سرسبز و خوش آب و هواست و به شما خوش می گذرد. اگر شمسی نام هستید یک دردسر و گرفتاری در پیش دارید مراقب باشید. حرف خوبی شما زیاد است و تعریف شما چه در فامیل چه در غریبه زیاد است. یک جادو و بستگی داشتید که داشته اید آشتی می کنید و این فرد که برای شما بستگی انداخته پایش را می خورد که با یک بیماری سخت است.


به یک مراسمی شاد دعوت می شوید که این مراسم به شما نزدیک است و هزینه هم برایتان دارد فقط چشم و نظر در این مجلس زیاد دارید باید زیاد صدقه بدهید تا دفع شود. دلتان گاه گاه می گیرد و گریه می کنید و این گریه از روی یک گرفتگی است و شاید در این مراسم شادی چند قطره اشک شوق هم بریزید. نگرانی های مالی زیادی دارید که با آمدن یک سری پول این نگرانی ها حل میشود. سرخاک یک میت زیاد می گوید که شما را دور از حالا دوست دارد و دعاگویتان است ولی یک فوت در این روزها دارید که خبر این فوت باعث هیجان و تعجب شماست.

مرور خاطرات گذشته شما را ناراحت می کند و به این خاطر است که به دیدن عشقتان می روید و این خاطرات برای شما تکرار می شود. اگر دل کسی را شکسته اید بروید و از دلش دربیاورید پای این فرد را خواهید خورد و نفرین این شخص پشت سرتان است یادتان باشد همه افراد مهرماهی شامل این قسمت طالع نمیشوند و قطعا خود آن شخص که باعث این دل شکستگی شده میداند که چه کار کرده.

مجردهای این ماه مخصوصا افرادی که مطلقه هستند ازدواج و شروع جدید دارند که این شروع با استرس است ولی این شروع انجام می شود و پربار است و با فردی که ازدواج می کنید بسیار خوب است و دلبسته شماست و شما را واقعا دوست دارد. فردی از روی شما تقلید می کند و از روی ظاهر شماست.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

2 پاسخ به “فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین مهر”

  1. الهه گفت:

    ممنونم از زحماتتون و فالهای خوبتون

  2. مریم گفت:

    دست خوش فالوده جون
    مثل همیشه عالی
    تششکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد