فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : خیلی استرس دارید و نگران هستید این نگرانی و استرس به خاطر یک شخص است که در اسم يا فامیل حرف (الف) دارد و شاید برای چند روز ناراحت شويد، معامله ای تلفنی دارید که سر این معامله چند تا تماس تلفن دارید ولی این معامله صورت می گیرد و بسیار خوب است هر چی که باشد و شما را از یک نگرانی نجات می دهد و به آرامش برای این معامله می رسید. برخى از متولدين فردی در اطراف شما به بیمارستان می رود احتمالاً آقا ميباشد و یک خطر بیمارستان دارد و در بیمارستان بستری می شود و شما به عیادت این فرد می روید خيلى مراقب خودتان باشید.

 اگر بافردی قطع رابطه کردید این فرد به شما برخواهد گشت اما شما بايد چند قدم براى اين موضوع برداريد و اين روزها همچنان در چشم انتظاری هستید چون این فرد را دوست دارید و سر این موضوع صبر زيادى كرده ايد. با یک فرد كه حرف (ن) دارد چند تا اوقات تلخی و بحث بد و داد و بیداد می کنید و از دست این فرد خسته هستید و حالت بيقرار دارید. به زودى يك جابجایی دارید و برای این جابجایی دوندگی و بدوبدوی زیادی میکنید ولی جابجامی شوید و چند تا تغییر وسیله جدید دارید یا وسایل جدید معامله می کنید و این خانه برای شما خوش یمن است و در جای جدید مستقر می شوید.

 از یک خبر تلفنی چند خنده از ته دل داريد و كلى حالتان خوب ميشود. برخى از متولدين اين ماه اگر دل فردی را شکسته اید و ناراحتش کردید بروید و از دلش در بیاورید چون نفرین یک فرد دل شکسته دنبال شماست و این نفرین پاگیر شما می شود چون از ته دل است و شما از این بابت چوب زیاد می خورید چون دل کسی را خیلی شکستید بروید و از دلش در بیاورید تا این شرها و نفرین ها از شما دور شود و این فرد شما را حلال کند و حق الناس به گردن شماست. 

طلسم کائناتی گشایش کار و افزایش رزق (کلیک کنید)

اگر رضا دارید از این رضا نام یک شادی و خیر به شما می رسد. نیمه دوم امسال خیلی ترقی دارید و در یک سری شرایط مالی خوب قرار می گیرید و تغییرات و تحولات مالی زیادی دارید و تصمیم های جدیدی می گیرید.اگر به ازدواج فکر می کنید یا شرایط ازدواج دارید این ازدواج صددرصد است و یک فردی با ازدواج وارد زندگی شما میشود که این فرد برای شما عشق میشود و شما را خیلی دوست دارد و با این فرد عاشقانه زندگی می کنید و چند تا ملاقات و دیدار دارید که شاید راهی یک مسافرت عشقی هم با این فرد بشوید و بگو وبخندهای زیادی دارید.یک دروغ به شما گفته می شود که سر این دروغ خیلی ناراحت می شوید و حرص و جوش میخورید ولی این دروغ را باور نکنید.

 قراردادی مهم امضا می کنید که این امضا برای شما سود دارد و به یک سری از آرزوهایتان می رسید. افراد زیادی جاسوسی شما را می کنند ولی دست خالی هستند و به جایی نمی رسند. معجزه ای تلفنی دارید و این تماس از کسی است که خیلی دوستش دارید و این تماس برايتان معجزه میشود. افراد متاهل هم یک فکر و خیال عشقی دارند و شاید شبها به خاطر یک عشق غصه دار هستید یا غصه دار می شوید و خاطرات زیادی را با دیدن عکسهای زیاد مرور می کنید و شاید گوش دادن به یک موزیک این خاطره را برای شما تداعی کند.

اگر در گذشته فرزند خود را از دست داده ايد ، اين روز ها همچنان غصه ى او را مى خوريد و اين برايتان خوب نيست ، مرگ حق است و براى همه اتفاق مى افتد، خداوند را بخاطر فرصت زندگى كه در اختيار شما قرار داده شاكر باشيد و يقين داشته باشيد تا چهار وعده ديگر خوشحالى از ته دل خواهيد داشت.اگر فریبا نام هستیدیک اتفاق خوب دارید که باورتان نمی شود. آینده متولدین این ماه خیلی خوب است مخصوصا خانم های این ماه عاقبت به خیری دارند و این به خاطر ورود یک آقا در زندگی شان است و با این فرد روزهای خوبی دارید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد