فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : اگر فردی هستید که متولد این ماه هستید و در انتظار هستید از این انتظار بیرون می آیید و چیزی که دلخواه شماست به آن می رسید و از ته دل شاد می شوید و می خندید. از یک جایی یک پول به دست شما می رسد که باورتان نمی شود شاید برنده شدن یک وام خانگی باشد یا شاید یک پول از جایی که فکرش را نمی کنید برای شما بیاید و شاد بشوید. چند تا حرف باعث تعجب شما می شود که این حرفها را از اطرافیان تلفنی می شنوید و جا می خورید و شاید برای چند ساعت و چند روز متعجب باشید. اگر ملک دارید که خارج از شهر است یا دنبال ملکی خارج از شهر هستید این ملک دوندگی دارد ولی درست می شود چه خرید چه فروش و چه ساخت و ساز باشد ولی درست میشود.اگر زهره هستید در یک غم و ناراحتی چند روزه می نشینید که این غم با تلاش خودتان رفع می شود یا شاید مقصر در این غم خودتان باشید.

 

 بستگی برای شما زده اند و راههای شما را به روی همه شادیها و خوشیها بستند و این بستگی مدتهاست در زندگی شماست ولی خودتان بی خبر و بی اطلاع هستید و باید این بستگی را باز کنید (برای دریافت طلسم رفع بستگی کلیک کنید) و این بستگی باعث یک سری سردرد برای شما شده است رازی در رابطه با این بستگی برای شما فاش می شود چند تا ستاره و سربلندی دارید یا در درس یا در کار و بار راه تحصیلی شما یک سری موفقیت هست که این موفقیت ها که باعث سربلندی شماست افراد زیادی در این ماه به دیدنتان می آیند و با این افراد چه فامیل و بستگان باشند و چه دوستان دیدار و ملاقات دارید. یک سری از خانم های متاهل جوان این ماه باردار می شوند که خواسته یا ناخواسته این بچه و نوزاد خوش قدم و خوش روزی است و قدمش مبارک است. پیشرفت و ترقی خوبی دارید و این به خاطر یک تصمیم جدید است که برای زندگی با کارتان می گیرد و این تصمیم شما را به اوج می کشاند و مال و پول و ثروت زیادی را نصیب تان می کند.

 فردی شیطون و شلوغ هستید و همه شما را دوست دارند و اگر جایی نباشید وجودتان و نبودتان احساس می شود عاشق ها و مجردها چند تا ملاقات و دیدار احساسی دارند که در این دیدارها کارها مطابق میلتان پیش می رود و به یک خواست بزرگ می رسید. اگر مجرد هستید یک پیشنهاد عشقی جدید هم داريد و فردی به شما ابراز علاقه می کند که قبول این علاقه به خود شما بستگی دارد از ناحیه صورت یک جراحی یا یک دکتر دارید که این دکتر را می روید و با موفقیت بر می گردید و از این جراحی یا زیبایی شما خرسند هستید. 

یک تماس تلفن که شماره ۶ یا ٨ دارد یک جر و بحث دارید که شاید در این تماس کارتان به لجبازی کشیده بشود و این بحث و لجبازی ثمره آن بستگی است که برای شما شده است بارها کارتان به ازدواج رسیده است و نشده حتما این گره را باز کنید تا راه ازدواج شما باز شود. یک تکه طلا یا می خرید یا می فروشید شاید به خاطر سرمایه گذاری باشد. به عیادت یک فرد مریض می روید که از قفسه سینه مشکل دارد شاید سکته باشد یا قلب یا ریه به هر حال مریض است.

دستتان درد می کند یا درد می گیرد و این درد دست شما عصبی است .یک سری از متولدین این ماه یا وسیله نقلیه میخرند یا اگر دارند تعویض دارند و نقل و انتقال وسیله نقلیه با مشکلات زیادی برای شما همراه است. اگر نکنید بهتر است شاید از لحاظ مالی به دردسر بیفتید. از یک مسعود نام یک خبری در این ماه به شما می رسد و این فرد (مسعود) باعث شادی تان می شود. در اين ماه مقدمه ي برنامه  تفريحي خوبى برايتان پيش خواهد آمد كه خيلى روحيه شما را خوب ميكند و بسيار خاطره انگيز خواهد بود

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد