فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : اگر در اسم يا فامیل شما حرف (الف) یا (میم) دارد چند خنده از ته دل و خوشحالى دارید. خطری كوچك از سرتان رد می شود اما شما برای خودتان در این ایام صدقه زیاد بدهید که اگر خطری هست برطرف شود .حرف زیاد پشت سر شماست و بیشتر از روى حسادت بدی شما را ميگويند. یک خوبی در حق کسی کردید که این باعث یک سری دعای خیر پشت سر زندگی شماست. اگر می توانید بروید و این کارهای خیر را ادامه بدهید در زندگی شما کار ساز است و روز به روز زندگی شما بهتر می شود که از دعای خیر است. از ناحیه پا درد دارید که شاید از این درد کارتان به دکتر و دوا کشیده بشود به هر حال مراقب سلامتی تان باشید چون خیلی در چشم و نظر هستید و زیاد حسوددارید و به این خاطر چشم دارید.(برای دریافت طلسم دفع حسود و چشم زخم کلیک کنید)

 خبری خوش دارید که این خبر باعث رقص و شادی شما میشود و با این خبر از یک بلاتکلیفی که خیلی وقت است در آن قرار دارید خارج می شوید. پیشرفت های مالی زیادی دارید که این پیشرفتها برای شما عالی است فقط زیاد به کسی نگویید تا در چشم و نظر بیفتید ولی حتما به این پیشرفتها می رسید .دلتان می گیرد و این دلتنگی از دست اطرافیان و نزدیکان شماست چون از دست این افراد خیلی اذیت می شوید. اگر مجرد هستید چندتا میز گرد برای ازدواج دارید که این میزگردها همراه با بحث و حرص و جوش است ولی به ثمر می رسد فقط باید خودتان پذیرا باشید و این مورد را قبول کنید. مجردهای این ماه سه تاخواهان دارند که هر سه شما را دوست دارند و اگر روی علاقه و احساس این افراد شک دارید این علاقه و عشق هاهست و شما را دوست دارند چندتاموفقیت پشت سرهم دارید که این موفقیت ها شما را به سربلندی می رساند.

 اگر شاغل هستید حرص و جوش زیادی دارید که در این روزها اعصابتان خرد میشود و بهم می ریزید و کلافه هستید .اگر محمد نام هستید یک خبرى خوب به زودى دريافت خواهيد كرد كه كارهايتان را روبه راه ميكند. حرف و سخن زیاد به گوش شما می رسد که شاید دروغ هم باشد سعی کنید در شنیدن این حرفها سکوت کنید و عکس العمل نشان ندهید و این دروغها را باور نکنید. تا سه وعده ديگر سفری غیرمنتظره می روید که یک دفعه راهی این سفر میشوید ولی رفتن به این سفر خیلی خوب است و به شما خوش می گذرد و خاطرات خوبی از این سفر دارید. گاهی اهل عبادت می شوید که اصلا خوب نیست در هر شرایط که بودید عبادتتان را مرتب انجام دهيد. 

با دوستان قدیمی دیدار و گفتگو دارید که از دیدن این دوستان قدیمی خیلی شاد میشوید شاید رفتن سفرتان با این دوستان قدیمی باشد حتما بروید چند تا پول برای شما در راه است که این پولها بدست شما می رسد و با این پول ها یک سری سرمایه گذاری دارید ولی هرچی که سرمایه گذاری می کنید سود می برید و هیجانات زیادی از این بابت دارید. گاهی اوقات که دلتان می گیرد ، بغض و گریه دارید و اشک در چشم شما حلقه می زند ولی غرور دارید و دوست ندارید کسی متوجه دلتنگی شما بشود خبر فوت شخصى دور را ميشنويد که از این خبر فوت خیلی ناراحت می شوید و ممکن است گاه گاه برای این فرد از درون ناراحتى کنید. 

خوش قلب و مهربان هستید.سر این خصلت شما همه دوستتان دارند و از ته قلب به شما علاقه دارند فردی جدید سر راه شما قرار میگیرد و یک آشنایی جدید دارید که خواست خداوند است و این آشنایی چه احساسی و عشقی باشد و چه کاری و یا مالی باشد یک معجزه زندگی شماست و ورود این فرد باعث آرامش روح و روان شماست و شما را از یک بحران و طوفان نجات می دهد و با این فرد روزهای پر از آرامش را پشت سر می گذارید. پیروزی و موفقیت های زیادی دارید که به یک سری هدفها و آرزوهایتان می رسید فقط حسود دارید. یک چهاردیواری قصد دارید بخرید یا بفروشید یا هم خرید است و هم فروش است به هر حال این معامله عالی است و صددرصد انجام می شودفقط بدو بدو و دوندگی زیادی دارد ولی به هدفتان می رسید و حتما بعد از این معامله یک كار خير بكنيد تا از چشم و نظر دور شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد