فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: پشت کار خوبی دارید و اگر اراده کنید به هر هدفی که می خواهید می رسید فردی جوان به زودی وارد زندگی تان می شود البته اگر مجرد هستید و ورود این فرد انگیزه ای جدید به زندگی شما می دهد و روزهای آتی شما را پر از عشق و محبت می کند فقط به شرطی که بخواهید و به این فرد بله بگویید. یک کاری مربوط به وسیله نقلیه می خواهید انجام بدهید یا بفروشید یا بخرید یا کاری روی وسیله نقلیه تان انجام بدهید و انجام می دهید و این کار برای شما ثمره خوبی دارد و مبارک است انجام بدهید. در یک بلاتکلیفی هستید برای یک جدایی یا یک قطع رابطه و نمی دانید رابطه ای را قطع کنید یا نکنید ولی فعلا دست نگه دارید چون این قطع رابطه برای شما ایجاد مشکل می کند با هر کس که هست و ممکن است پشیمان شوید و این کار از روی لجبازی می باشد پس فعلا هیچ کاری انجام ندهید بهتر است.

مسافری از راه دور می آید که با این مسافر دیدار و صحبت و گفتگو دارید و شاید یک دورهمی کوچک به خاطر این مسافر دعوت شوید یا خودتان این مسافر را دعوت کنید. اگر (امیر) نام دوروبرتان است یک خطر از سرش رد می شود برایش صدقه بدهید. پشت سرتان حرف زیاد است و این حرف ها را پشت سرتان می گویند که مربوط به یکی از بچه های شماست و حرف بابت این موضوع پشت سر شماست ولی اصلا اهمیت ندهید و سکوت کنید به نفعتان است. چند تا ولخرجی در این ایام می کنید که بعدا پشیمان می شوید پس حواستان به دخل و خرجتان باشد و در خرج کردن بیشتر حساب و کتاب داشته باشید.

با همسرتان اگر متاهل هستید در این روزها بحث زیاد دارید و سر مسائل مالی است و شما را حرص زیاد می دهد و می خواهد بار زندگی را روی دوش شما بیندازد و این رفتار شما را آزار می دهد و اذیت می شوید ولی آخر و عاقبت این بار روی دوشتان است پس حرص و جوش نخورید و خودتان کارتان را به سرانجام برسانید چون هر چه حرص بخورید فایده ای ندارد باز همه چیز به عهده خودتان است. یک (حسن) یا (حسین) نام در زندگی شما مشکل ایجاد می کند و می خواهد یک دعوا و ناراحتی برای شما درست کند ولی دست خالی است و حسرت زندگی شما را این فرد زیاد می خورد.

ماه جدید برای شما ماهی پر از شادی و برکت است و در ماه جديد اتفاقات زیادی خواهید داشت که یکی از این اتفاف ها برنامه ازدواج و جفت و جور شدن است که بابت این کار چند تا میز گرد خانوادگی دارید. اگر مجرد هستید شاید مربوط به عقد و ازدواج خودتان باشد اگرنه شاید مربوط به نزدیکان شما باشد اما به هر حال مثبت و خیر است. خرید های زیادی دارید یا برای خودتان یا برای اطرافیان و روزی این خریدها از قبل برای شما می آید. یک رختخواب یا مریض دو یا سه روزه دارید مراقب باشید که کارتان به دکتر کشیده می شود و این به خاطر اهمال کاری خودتان است چون حواستان به سلامتی تان نیست. مجردهای این ماه شادی های زیادی دارید و با فردی که دوستش دارید در این روزها دیدارها و ملاقات های سودمندی دارید که به نتایج خوبی می رسید.

فرمول کائناتی گشایش کار و افزایش رزق (کلیک کنید)

خبر یک جدایی می شنوید که شاخ در می آورید و جا می خورید و شاید برای چند ساعت یا چند روز از این خبر هیجان زده می شوید. یک پول بزرگ در این روزها به دست شما می رسد یا دنبال این پول هستید و این پول به دست شما می آید و خیلی از کارها و مشکلات شما با این پول حل می شود طوری که خودتان باورتان نمی شود و پیشرفت خوبی دارید، چند نفر هدیه به دست به دیدن شما می آیند ولی دلیل این هدایا معلوم نیست ولی خوب و خیر است. یک دوست قدیمی هم با شما دیدار دارد که در گذشته بوده است و به شما وفادار است و به سمت شما می آید ولی دیدار شما با این فرد زیاد خوب نیست و خود شما دیگر این دوست را نمی خواهید و از او دوری می کنید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد