فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : دلخوری تلفنی یا داشتید یا دارید که این دلخوری شما را ناراحت می کند. با شخصی در حال حاضر فاصله یا دوری دارید یا قهر و کدورت دارید که یک سری از افراد این ماه در انتظار به سر می برند و منتظر خبری از این فرد یا شخص هستند ولی این انتظار بر طرف می شود و از این شرایط بیرون می آیید، تا ۵۰ روز آینده یک اتفاق خوب دارید که این اتفاق مسیر زندگی یا مسیر کاری شما را تغییر می دهد و باعث یک سری تغییر و تحول می شود و این تغییرات شما را به آرامش می رساند طوری که برای مدت ها شاد و مسرور می شوید. لج باز هستید و در روزهای آینده یک لج بازی می کنید که این لج بازی به نفعتان نیست. 

در رابطه با یک کار چهار دیواری یک ضربه روحی یا عاطفی یا مالی می خورید طوری که سر این ملک اعصابتان خرد می شود و بهم می ریزید. اگر (سحر) نام هستید یک شادی بزرگ دارید که از شادی شما دیگران هم خوشحال و شاد می شوند. سفری دورهمی می روید که دسته جمعی است و این سفر خاطره شیرینی دارد حتی اگر برای چند ساعت باشد. افرادی که زیر ۳۷ سال هستند اتفاق های خوبی در ۳ روز آینده برایشان رخ می دهد و یک خبر خوب به دستشان می رسد.

چند تا دورهمی دارید که در چند جمع شرکت می کنید که دعوت می شوید و در این جمع ها همه شما را دوست دارند. اگر متاهل هستید همسرتان را دوست دارید و اگر مجرد هستید شریک احساسی تان را خیلی دوست دارید و با هم گفتگوها و دیدارهای زیادی دارید و دوست داشتن عشقتان به شما در این دیدارها ثابت می شود و یک سری از افرادی که اختلاف دارند و با کسی دلخوری و کدورت دارند یا قهر هستند آشتی می کنند و رابطه شان دوباره اوکی می شود و دوباره روزهای خوب و شاد به شما برمی گردد چون این فرد شما را خیلی دوست دارد شاید قهر داشته باشید ولی دوباره آشتی دارید و به سمت هم برمی گردید. افرادی که (مصطفی) نام هستند در های بسته به رویشان باز می شود و از گرفتاری بزرگی بیرون می آیند.

 یک پول بزرگ به دست شما می رسد که برای این پول یا برنامه ریزی کردید یا برنامه ریزی می کنید که این اگر سرمایه گذاری باشد حل می شود و به نتیجه می رسد. اگر آقا هستید خیلی وفادار هستید مخصوصا به همسرتان و خانواده دوست هستید و همسر و فرزندان را خیلی دوست دارید. از ناحيه زانو یک درد شدید دارید که کارتان به دکتر می کشد خیلی مراقب سلامتی تان باشید. 

فردی جلوی شما می آید و مطیع می شود و گفتگو با شما دارد که راجع به یک امضای اداری یا قانونی است و این امضا برای شما خیر است و همراه با خوشی است. روحیه حساسی دارید و زودرنج هستید و زود از کوچکترین چیزی ناراحت می شوید ولیخوش قلب و مهربان هستید و زودهم تمام می شود و یادتان می رود.

فرمول کائناتی رفع سحر،جادو و بستگی(کلیک کنید)

یک بستگی هم داشته اید که این بستگی و گره باز شده است و به این خاطر است که کارهای شما رو به درست شدن و جفت و جور شدن است. خبر سکته می شنوید و هر کس که هست این فرد بیمارستان می رود و بسته می شود و به عیادت این فرد می روید و شاید آن شخص یک جراحی داشته باشد. چند تا خبر برای شما در راه است که این خبرها شما را به وجد می آورد و از شنیدن این خبرها دلتان شاد می شود طوری که از خوشحالی می رقصید.

 

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

یک پاسخ به “فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین دی”

  1. عباس گفت:

    .همه خصوصیات اخلاقی من رو که یک دی ماهی هستم رو خیلی خوب و درست گفته بودید . فقط میخوام بدونم که دلتنگی و دوری از عزیزانم کی برطرف میشه یا اصلا این فصل من به وصل منتهی میشه یا نه.ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد