فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : مدتی است در یک بلاتکلیفی قرار گرفتید که این بلاتکلیفی زمان بر است ولی کم کم باحوصله از این اوضاع بیرون می آیید. با دل شکسته یک نذری کردید و یک چیزی را از خداوند خواستید حاجت روا می شوید ولی باید حتما نذرتان را ادا کنید. چندتا خبر دارید که این اخبار باعث هیجان و تعجب شما می شود، در بسته ای به روی شما باز می شود که این خواست و یاری خداوند است. برای یک چهار دیواری تصمیم گیری می کنید و این تصمیم بسیار خوب است.

سفری کوتاه دارید که به هر نیت که راهی می شویداین سفر برای شما آرامش دارد و روحتان تازه می شود. چند تا لج و لجبازی دارید که این لجبازی ها اعصابتان را خرد می کند و شاید همراه با جر و بحث و بگو و مگو باشد مخصوصا اگر متاهل هستید. یک سری از متولدین این ماه جابجایی دارند که این جابجایی خیلی عالی است فقط مشکلات زیادی سر راهتان است که باید این مشکلات را برطرف کنید. روزهای سختی را سپری می کنید، بدو بدو زیاد دارید. با دوستان قدیمی تان ملاقات دارید در این روزها ولی این افراد ظاهرشان با شما خوب است و در باطن طور دیگری با شما هستند ولی خودشان را خوب نشان می دهند. خبر زندان می شنوید که شاید این خبر یک سری غم غصه برای شما داشته باشد و شما را کلافه کند.

 ناشکری زیاد می کنید ولی خوب نیست، در هر تنگنایی که قرار می گیرید خداوند را شاکر باشید. اگر صاحب فرزند هستید و کوچک است زیر ۷ سال است برایش صدقه بدهید یک خطر از سرش رد میشود. این روزها گوش دادن به موزیک برای شما خوب است و به آرامش می رسید. مجردهای این ماه چند تا اوقات تلخی با شریک احساسی شان دارند ولی در این اوقات تلخی ها خودتان مقصر هستید و زیاد بحث می کنید و عصبی هستید سعی کنید در رفتارتان تجدید نظر کنید و اطرافیان از دست شما که متولد این ماه هستید حرص می خورند چون خیلی عصبی هستید و این اخلاق شما باعث دوری اطرافیان از شماست و همه از شما فراری هستند و این به خاطر خلق و خوی تان است. 

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت(کلیک کنید)

حسود زیاد دارید و بیشتر این حسودان دوستتان هستند ولی خودتان باور ندارید و روی این افراد قسم می خورید و این دوستانتان را باور دارید. وسیله نقلیه تان تغییر می کند، اگر دارید و تعویض خودرو برای شما در پیش است حتی اگر قصدش را ندارید یکدفعه تعویض می شود. به یک جراحی فکر می کنید که زیبایی است و در انجام کارهای این جراحی قرار می گیرید و این جراحی ظاهرتان را عوض می کند. خیلی از افراد این ماه دو بخته هستند و دو بار ازدواج دارند و این به خاطر مشکلاتی است که خودتان دارید و باعث جدایی در زندگی اول شما می شود. دل فردی را شکسته اید که این فرد پشت سرتان نفرین می کند و این نفرین گریبان شما را می گیرد.

اگر می دانید این فرد چه کسی هست بروید و از این شخص حلالیت طلب کنید چون پای دل شکسته این فرد را خواهید خورد. یک سری اتفاقات خوب و مثبت دارید که باعث چند تا خنده و شادی برای شما می شوند و از ته دل می خندید، مجردها با یک فردی جدید آشنایی دارند که ورود این فرد در زندگیشان باعث دلگرمی و امیدشان می شود و دیدارها و ملاقات های عاشقانه ای را با این فرد در پیش دارید.

 از جایی که فکرش را نمی کنید پولی به دست شما می رسد که درست موقعی این پول می آید که شما در دست بستگی هستید و این پول خیلی از مشکلات را از سر راهتان برمی دارد، متاهل ها یک جایی با همسرتان می روید که خیلی به شما خوش می گذردواگر کدورتی یا دلخوری بین شما بوده است از دلتان در می آورد. افرادی که متولد این ماه هستند و موتورسوار هستند خیلی مراقب باشند خطری بزرگ از سر این افراد رد می شود خیلی مراقب باشید و احتیاط کنید و صدقه بدهید تا دفع بلا شود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد