فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : نگرانی و استرس زیادی دارید ولی این استرس شما پوچ است. از یک چشم انتظاری بیرون می آیید، این چشم انتظاری مالی است و با آمدن یک مال از این انتظار بیرون می آیید. زیاد پشت سر شما حرف می زنند و دو نفر دائم حسرت زندگی شما را می خورند و در چشم و نظر زیادی هستید ولی یک سری از این دوستان حسرت زندگی شما را می خورند و به شما حسادت می کنند. چند تا قطره اشک دارید و بغض و گریه دارید که این بغض و با گریه از شنیدن چند تا حرف یا جلوی روی شما یا پشت سر شماست و یک کم بهم می ریزید.

 از رازی باخبر می شوید که فاش شدن این راز هیجان و تعجب زیادی دارد شاید برای چند روز یا چند ساعت در شکر هستید و هیجان زده هستید، به یک تغییر روش فکر می کنید و می خواهید روش زندگی تان را با یک عده تغییر بدهید و عوض کنید این تغییر روش برای شما خیلی سودمند است و به آرامش می رسید حتما این کار را اگر دودل هستید انجام بدهید حتی اگر این تغییر روش در یک مسیر احساسی و عشقی باشد. دیدارها و ملاقات های زیادی در این ماه دارید که در هر رابطه که هست چه کاری و چه مالی و چه احساسی باشد استرس های زیادی برای شما دارد اما پربار و مثبت و خیر هستند.

 از دست فردی که در نام خود حرف (و) دارد چند تا حرص و جوش می خورید و شاید این فرد را از زندگیتان پوچ کنید و کنار بگذارید. گاهی ناشکری می کنید که اصلا به شما نمی آید در هر شرایط که هستید خداوند را شاکر باشید. روزهای سختی را سپری می کنید ولی در این روزها هرچه موزیک گوش کنید به آرامش خاطر بهتری می رسید چون نت موسیقی باعث شادی روح و روان شما می شود. 

افرادی که مجرد و تنها هستند با فردی یا به تازگی آشنا شده اید یا در حال حاضر با شخصی رابطه احساسی و عاطفی دارید ولی این فرد به شما زیاد دروغ می گوید یا شاید اهل خیانت به شما باشد به هر حال مراقب باشید و گول ظاهر این فرد را چه در زندگی شما هست یا در آینده به سمت شما می آید نخورید چون ظاهر خوبی دارد ولی شما را فریب می دهد. خیلی از متولدین این ماه دوبخته هستند و دوبار در زندگی شما ازدواج هست و اگر در حال حاضر مطلقه هستید یک شروع جدید دارید که برای این شروع دچار شک و تردید هستید ولی این شروع اگر خودتان بخواهید صورت می گیرد و خیر است فقط خودتان خیلی سخت گیر هستید و بهانه جویی می کنید.

 عاشق می شوید اگر هم هستید که هستید اگرنه یک عشق جدید ناخواسته یا خواسته وارد زندگی شما می شود و شوخی شوخی به این فرد علاقه مند می شوید و دل می بندید. یک جایی با خانواده اگر متاهل هستید می روید که خوب است و برای روحیه خسته شما مناسب است و روح و روانتان تازه می شود یک دوست قدیمی به سمت شما می آید که با این دوست دیدار دارید ولی چشم این فرد شور است بعد از رفتن این فرد صدقه بدهید و اسفند دود کنید.

فرمول کائناتی مطیع شدن شخص مطلوب (کلیک کنید)

 اگر صاحب فرزند هستید و پسر دارید پسرتان آینده خیلی خوبی دارد و از بابت این فرزند خیالتان راحت است. یک سری از آقاهای این ماه مشکل کمر درد دارند که اگر این درد ادامه پیدا کند کارتان به جراحی و عمل می شود حتما این درد را جدی بگیرید و این از بار زیادی است که روی دوش شماست و جسم تان را مریض کرده است. یک برنامه خارج از محل زندگیتان دارید که به هر دلیل که هست این برنامه کنسل می شود و فعلا راه بسته است.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد