فال روزانه – چهارشنبه 11 فروردین

فال روزانه 11 فروردین دوست عزیز فالوده ای که 11 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فرد ایده آلیستی هستید و همین موضوع می تواند شما را از تجربه های زیادی محروم کند. سعی کنید امسال مسائل را ساده تر بگیرید تا زندگی بیشتر به کام تان باشد. زندگی شما وارد مرحله حساسی شده است که باید از قبل برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنید. بی فکر قدمی برندارید که به صررتان تمام می شود. امسال از نظر مالی اوضاع بهتری خواهید داشت. فقط سعی کنید که دور خرج های اضافی را خط بکشید تا در آینده به مشکل نخورید. اگر مجرد هستید، به زودی وارد یک رابطه عاطفی می شوید. فقط یادتان باشد که عشق پیچیدگی های خودش را دارد و این شمایید که باید آن را مدیریت کنید. با صبر به مراد دلتان خواهید رسید. در ماههای اول سال جدید خبرهای خوبی به شما می رسد که تغییرات مثبتی را به زندگی تان راه خواهد داد. از فشار کاری که رویتان خواهد بود شکایت نکنید زیرا موفقیت های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اردیبهشت، مهر و بهمن از بهترین ماههای سال پیش رو برایتان خواهد بود.نگرانی های زندگی تان را از بین خواهد برد. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر خواهد گذشت بنابراین از تک تک لحظه هایتان نهایت استفاده را بکنید. ماههای تیر، مهر و آبان از بهترین ماههای سالتان خواهد بود.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

به فکر انجام کاری هستید. اگر چه شاید بهترین انتخاب را کرده باشید اما این را هم بدانید که هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می گذارید نیز موفق تر خواهید بود. بنابراین بد نیست قبل از تصمیم نهایی، گزینه های دیگر را هم مرور کنید. به خاطر موضوعی، یکی از نزدیکان تان را نیز از خود رانده اید. اما بدانید که او تقصیری ندارد. با گذشت زمان خودتان متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید. پس بهتر است که جبران رفتار اشتباهی که داشته اید را زودتر بکنید. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارد و بیش از این خودتان ار آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

محبت زیاد شما گاهی برایتان دردسرساز می شود. اگر چه می خواهید به دیگران کمک کنید اما از دخالت در کار آنها به شدت پرهیز کنید زیرا نه تنها برای خودتان عاقبت خوبی ندارد بلکه دیگران را نیز آزرده خاطر خواهد کرد. بهتر است مراقب زندگی خودتان باشید تا سرک کشیدن در زندگی دیگران. اگر مجرد هستید به زودی رابطه ای را آغاز می کنید که همیشه انتظارش را می کشیدید. از تغییرات هراسی نداشته باشید زیرا اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد

 

 فال امروز متولدین خرداد

به دنبال تغییری در زندگی تان هستید. این روزها خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید زیرا حتی کوچک ترین جزییات هم می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد کند. در بیان کلماتی که به زبان می آورید نیز محتاط تر باشید زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان تان شود و حتی در محیط کار ضرهای جبران ناپذیری را به شما بزند. به زودی شرایطی برایتان فراهم می شود که باید حداکثر استفاده را از آن بکنید. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

گره ای در کارتان افتاده و مدام به دنبال راه حلی برای آن هستید به طوری که به سختی می توانید روی کارهایتان تمرکز کنید. اما این شمایید که این موضوع را برای خودتان سخت کرده اید، اگر رهایش کنید خواهید دید که چگونه به سادگی حل خواهد شد. اگر از رابطه عاطفی تان رضایت ندارید، بهتر است که تغییرات را از خودتان آغاز کنید. شما فقط نشسته اید و منتظر تغییری از طرف مقابل هستید. هیچ اتفاقی مثبتی نمی افتد اگر شما اولین قدم را از خودتان آغاز نکنید. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدردان این همراهی و محبت باشید تا روز افزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

حال که سرتان کمی خلوت شده، بهترین زمان است تا از اوقات فراغت خود، بهترین استفاده را بکنید. شما نیاز به آرامش دارید پس به دنبال کارهایی باشید که به شما این آرامش را می دهد. با یک برنامه ریزی درست و حسابی می توانید به هر چه می خواهید برسید پس نگران نباشید و اول از همه به فکر تغییر روحیه خودتان باشید. یکی از نزدیکان را از خودتان رانده اید، برای به دست آوردن دل او بهتر است که هر کاری از دست تان بر می آید را انجام دهید. همین امروز قدم بردارید زیرا فردا برای جبران دیر است. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیاندازید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

برای حل مشکلی که در آن دست و پا می زنید لازم نیست از کسی کمک بگیرید، با کمی فکر کردن، بهترین راه حل به ذهن تان خواهد رسید کافی است خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد یکی از دوستان تان را برای دیدار با فردی بپذیرید. شاید در ابتدا جذب ظاهرش نشوید، اما اخلاق او پس از مدتی از این رو به آن رویتان خواهد کرد. فرصت های زندگی را از دست ندهید، حتی اگر به مراد دلتان نرسیدید، تجربه های خوبی را به دست خواهید آورد که در تصمیم گیری های آینده کمک تان خواهد کرد. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دو دلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان زهر می کند، مرگ یکبار و شیون هم یک بار. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

شما انرژی زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات کرده اید، حال زمان آن است که آنها را کنار هم بگذارید و به یک نتیجه برسید. منطق شما راه را به شما نشان خواهد داد. اگر حرفی را می خواهید به کسی بزنید، آن را نخورید و بلند به زبان بیاورید تا او نیز از آنچه درون شما می گذرد، آگاه شود. همیشه صداقت بهترین سیاست است. امروز به خرید آنچه مدت هاست به فکرش هستید بروید. شما تلاش های زیادی کرده اید و حال زمان آن است که به خودتان جایزه بدهید، بنابراین معطل نکنید. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

موضوعی را از اطرافیان تان پنهان می کنید اما آنها حق دارند که واقعیت زندگی تان را بدانند. امروز زمان خوبی ست تا پرده از راز دلتان بگشایید. به زودی یک فرصت شغلی خوبی برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را از دست ندهید. تغییر عادات سخت است اما موجب پیشرفت می شود. پس درنگ نکنید. رابطه عاطفی شما کمی پیچیده شده است اما در حال حاضر کاری جز پذیرفتن شرایط موجود از شما بر نمی آید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. مطمئن باشید که خیلی زود همه چیز به روال قبل باز خواهد گشت. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند، به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است، کاری یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید و گرنه وجه ى همیشه مدد رسانِ تان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

 

 فال متولدین آذر

رک بودن شما در چنین روزی می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین بهتر است که جلو حرف هایتان را بگیرید. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظارها به پایان می رسد و شما به مراد دلتان می رسید. این خبر نگاه شما را به زندگی نیز تغییر خواهد داد. بهتر است که نهایت استفاده را از شرایط موجود بکنید. شریک زندگی شما گاهی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد که برایتان غیر قابل درک است، بهتر است که خیلی آنها را جدی نگیرید زیرا دلیلی جز مشغله ذهنی او ندارد. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

این روزها بیش از هر زمان دیگری فکر می کنید که تنهایید اما اگر کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید می بینید که حامیان زیادی دارید. فقط کافی ست که درد و دلتان را به آنها بگویید تا کمک تان کنند. نگرانی شما در مورد آینده بی مورد است، بهتر است که در زمان حال زندگی کنید و از تک تک لحظات تان لذت ببرید. شما فردی هستید که زود وابسته می شوید، بنابراین بهتر است که در انتخاب عشق زندگی تان محتاطانه رفتار کنید. به زودی با فردی آشنا می شوید که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید، دلستان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید، با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

 

 فال متولدین بهمن

امروز اعتماد به نفس شما بالا رفته به طوری که دوست دارید دست به کارهای هیجان انگیز بزنید اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، تغییرات خوبی برایتان اتفاق خواهد افتاد. دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می آید، سرزنش نکنید. شما باید خود مسئولیت زندگی تان را به عهده بگیرید. از آنجا که توانایی های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز میان شما و یکی از اطرافیان تان یک درگیری صورت می گیرد. بهتر است که به جای اصرار بر حرف تان، با او به توافق برسید. اگر دست از لجبازی بردارید و کمی منطقی تر بیاندیشید، همه چیز حل خواهد شد. موضوعی از قدیم ذهن شما را درگیر کرده و رهایتان نمی کند. اگر آن را فراموش نکنید، آینده تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. شما فرصت های زیادی دارید که نادیده می گیرید. اگر تمرکزتان را بر زمان حال بگذارید می بینید که چقدر زندگی برایتان لذت بخش خواهد بود. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید تا هرچه سریعتر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد