فال روزانه – سه شنبه 29 مهر

فال روزانه 29 مهر : دوست عزیز فالوده ای که 29 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با اعتماد به نفس بالا و قدرت تخیل قوی و همیشه آماده به کمک کردن به دیگران هستید. همه می توانند با خیال راحت و با چشم های بسته به شما اعتماد کنند. با وجود اینکه شما به ظاهر آدم آرام و گوشه گیری هستید، اما در عمل کردن به وظایف و کارهایی که به عهده می‌گیرید چهره ای کاملا متفاوت از خود نشان می دهید و با استقلال و اراده و سخت کوشی خود همه را حیرت زده می کنید. امسال اگر می خواهید سالم و سلامت باشید باید توجه ویژه ای به برنامه ی غذایی خود داشته باشید و غذاهای ناسالم را از رژیم غذایی خود حذف کنید. اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه ی خاصی را دارید اما منابع مالی کافی را برای انجام این کار در اختیار ندارید، در صورتی که از بازگشت سرمایه ی خود و سودی که این کار برایتان خواهد داشت مطمئن هستید می توانید به سراغ بانک ها رفته و درخواست وام کنید. امسال از امضای هر قرارداد و برگه ای تا زمانی که آن را به طور کامل نخوانده‌اید خودداری کنید و احتیاطی بیش از همیشه داشته باشید. در زمینه ی کاری، هر چند داشتن استقلال خیلی خوب است، اما به نفعتان است از افراد با تجربه ای که نگرشی شبیه به خودتان دارند تقاضای کمک کنید. آنهایی که در زمینه ی فرهنگی فعال هستند پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. برای رابطه ی عاطفی خود حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم به اندازه کافی وقت بگذارید، در غیر این صورت بهای سنگینی را پرداخت خواهید کرد. آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز حفظ خونسردی‌تان اصلا کار آسانی به نظر نمی‌رسد، چون یک نفر دارد با کارهایش روی اعصابتان قدم می زند. هر گاه دیدید چنین شرایطی دارد پیش می آید به سرعت از فردی که می تواند آرامشتان را به هم بزند فاصله گرفته و سر خودتان را با انجام کار دیگری گرم کنید. آنچه پیش از این در رابطه خود نادیده گرفته بودید به طور ناگهانی اهمیت پیدا کرده و شما را از توهم های قبلی‌تان رها می کند تا ببینید که اوضاع از چه قرار است و رابطه تان به کجا کشیده شده است. به جای این که وحشت زده شده و رفتارهای غیر منطقی از خودتان نشان دهید بهتر است کمی سیاست و منطقتان را به کار گرفته و زمینه رسیدن به توافق و رضایت دوجانبه را فراهم کنید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز سیستم عصبی شما به شدت حساس شده است و فشارهای روانی مرتبط با کارتان اعتماد به نفستان را به خطر انداخته‌اند. همین موضوع باعث شده است در برابر هر نظر و انتقادی که می تواند خیلی هم سازنده باشد حالت دفاعی به خود گرفته و ناراحت شوید. شاید فکرهای عجیبی به سرتان بزنند که می توانند زمینه ساز بحث های آزار دهنده ای باشند، اما شما می توانید با معطوف کردن توجه خود به مسائل معنوی ثبات و آرامشی که به دنبالش هستید را به وجود آورده و خودتان را از موقعیت ها و بحث های ناخوشایند دور نگهدارید. همان طور که رالف والدو امرسون گفته است: « هیچ کس به غیر از خودتان نمی‌تواند آرامش را به شما هدیه کند».

 فال امروز متولدین خرداد

امروز هر چه بیشتر حرف می زنید همه چیز را پیچیده تر و پیچیده تر می کنید. افکارتان با چنان سرعتی در حال چرخش و حرکت هستند که فکر می کنید می توانید با حرف‌هایتان هر کسی را در جایش میخکوب کنید. با این حال در شرایط موجود هر بحث و جدلی می تواند شما را به شدت عصبی کند. به جای این که سعی کنید برنده بحث و درگیری باشید بهتر است دست از مجادله برداشته و با دیگران همراه شوید. شما نیاز شدیدی به پیشرفت و رسیدن به اهدافتان احساس می کنید، اما به نفعتان است به جای دست و پا زدن بیهوده برای خودتان برنامه ای در نظر بگیرید و بر اساس آن پیش بروید تا زمان و انرژی خود را بی نتیجه هدر ندهید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز بی صبری و بی قراری شما ممکن است باعث شود رفتارهایی نسنجیده که از شخصیت شما به دور هستند از خود نشان دهید. این که بخواهید بدون فکر کردن و برنامه ریزی کاری را انجام دهید معمولا از شما بعید است، اما در حال حاضر شما می توانید با سیاست و جذابیتی که دارید به هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد غلبه کنید؛ خواه بحث ثابت کردن حرف‌هایتان به دیگران در میان باشد و خواه به دست آوردن خواسته‌هایی که از عشقتان دارید. شما به طور موقت با منطق خود خداحافظی کرد‌ اید و با شور و هیجانی که در وجود خود احساس می کنید کارها را پیش می برید و بر خلاف آنچه همیشه فکر می کرده‌اید این روش هم گاهی می تواند به شدت موفقیت آمیز باشد.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما با اشتیاق فراوان در انتظار ایجاد تغییرات جدیدی در زندگیتان هستید که به دنبال عمل کردن به ایده های جدیدی که وارد زندگیتان کرده‌اید باید به وجود بیایند. متاسفانه شما در حال حاضر با چنان سرعتی به آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهید که به هیچ عنوان نمی‌توان حدس زد در نتیجه چه اتفاقی خواهد افتاد. ذهنتان با چنان سرعتی دارد حرکت می کند که حتی خودتان هم نمی‌توانید با سرعت آن هماهنگ شوید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است رفتارتان کمی تهاجمی و یا عجولانه باشد، اما می توانید با یک ریسک حساب شده اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. اگر ببرید خوشحال خواهید شد، اگر هم ببازید درس عبرت خواهید گرفت.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز اندکی تفکر می تواند گزینه های فراوانی را پیش روی شما قرار دهد که اگر نمی‌خواهید آنها را فراموش کنید باید حتما این ایده های فوق العاده را یک گوشه ای یادداشت کنید. خوشبختانه فعلا این ایده های نبوغ آمیز را با حساب و کتاب های منطقی‌تان محدود نمی‌کنید. با این همه احساس تنهایی و دوست داشته نشدن شور و هیجانی که نسبت به آینده احساس می کنید را تحت تأثیر قرار می دهد. اجازه ندهید اختلاف های جزئی که با شخص مورد علاقه تان دارید و تفاوت های بی اهمیتی که بین شما وجود دارند و در واقع به رابطه تان معنا می بخشند، چنین حسی را در شما ایجاد کنند؛ به جنبه های مهمتر رابطه تان فکر کنید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز احتمال دارد تنش های عصبی به اوج خود برسند و در چنین شرایطی اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که تعادل را بین منطق و حس ششم خود برقرار کنید. خوشبختانه یکی از بزرگ ترین ویژگی های شما این است که می توانید رفتاری منصفانه و عاقلانه داشته باشید و این بی طرفی دقیقا همان چیزی است که برای رویارویی با آنچه پیش رو دارید نیازمند آن هستید. نتیجه هر چه که باشد، شما اعتقاد دارید که مهارت کافی برای رویارویی با هر چیزی که زندگی در مسیرتان قرار دهد را دارید. شما در رابطه خود به استقلال بیشتری نیاز دارید و این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه موفق استقلال خود را نیز حفظ کنید نشان دهنده شجاعت و توانایی شماست.

 فال روزانه متولدین آبان

یک مکالمه خصوصی با یکی از همکاران و اطرافیانتان باعث خواهد شد نگاه تازه ای به اوضاع موجود در محل کارتان و سیاست‌هایی که به کار گرفته می شوند پیدا کنید. اگر نگران این هستید که در مشکلی که به وجود آمده است جانب طرف اشتباه را بگیرید با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید، هر چند اصلا خوشتان نمی‌آید کسی بخواهد به شما بگوید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است. کافی است تا زمانی که اوضاع به حالت عادی باز گردد به انجام مسئولیت ها و وظایف خود پرداخته و به ندای درونتان گوش کنید. این هفته روزهای پر جنب و جوشی خواهید داشت، تا می توانید خوش بگذرانید.

 فال متولدین آذر

امروز مدام چیزهای مختلف حواستان را پرت کرده و نمی‌گذارند روی وظایف و مسئولیت‌هایی که به عهده دارید تمرکز کنید. با این حال باز بودن ذهنتان نسبت به تجربه های جدید و توجه کردن به آنچه در اطرافتان می گذرد، روحیه تان را تقویت کرده و شانس شما را برای به موفقیت بالا می برد. با این همه ممکن است ناگهان با خبر و یا حرفی که از یکی از دوستانتان می‌شنوید به شدت شوکه شوید. مواظب باشید خیلی تند صحبت نکنید، در غیر این صورت برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. حاضر جوابی همراه با ذکاوت به شما کمک خواهد کرد خودتان را از این بحث ناخوشایند نجات دهید، هر چند فرار کردن تنها یک راه حل موقت است و دیر یا زود باید با این موضع روبرو شوید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

با وجود این که در محل کارتان اوضاع خیلی آرام و روبراه به نظر می رسد، ممکن است دوستان و یا اقوامتان روش ها و کارهایتان را زیر سوال ببرند. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی خوب می توانید نظرات دیگران را در رابطه با هر موضوعی درک کنید، هر چند که به دست نیاوردن حمایتی که انتظارش را دارید کمی برایتان نا امید کننده است. هر کاری که می خواهید انجام دهید، حتی اگر تجربه فراوانی در رابطه با آن دارید و به مهارت های خودتان اعتماد کافی دارید، سعی کنید دقت و توجهی به اندازه یک شخص تازه کار داشته باشید. این کار باعث خواهد شد که عملکردتان بهبود پیدا کرده و بتوانید کارتان را بهتر، در زمان کمتر و با تلاشی کمتر انجام دهید.

 فال متولدین بهمن

طرز تفکر غیر معمول شما باعث می شود پایه و اساسی که روابطی جدی بر اساس آن ایجاد کرده اید به لرزه بیفتد. تحت تأثیر اورانوس ناگهان و در شرایطی که شما سعی در مخفی کردن احساسات خود برای حفظ صلح و آرامش در روابطتان داشته‌اید، انرژی فوق العاده زیادی در وجود شما آزاد می شود که زمینه را برای به زبان آوردن توفانی از حرف‌هایی که می توانند تنش و درگیری ایجاد کنند فراهم کرده است. ایده های عجیب و غریبی که در سرتان دارید آنقدر از زمان حال فراتر هستند که یا باید آنه را به طور کامل برای طرف مقابلتان شرح داده و یا به طور کلی بی خیال گفتن آنها شوید؛ گاهی درک ساده ترین چیزها هم بسیار دشوار به نظر می رسد.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما با استرس و نگرانی فراوان سعی دارید نظرات خودتان را در هر بحثی که پیش می آید مطرح کنید. این وضعیت می تواند باعث شود که بحث بین شما و یکی از دوستانتان که سعی دارد حرف خودش را به کرسی بنشاند کمی بالا بگیرد. با این حال شما ترجیح می دهید تا جای ممکن آرامش خودتان را حفظ کرده و صلح را برقرار کنید. حتی اگر بحث به جایی که کشیده شود که شما خوشتان نمی‌آید و احساس می کنید تحت فشار هستید، حفظ خونسردی‌تان احترام و ارزش شما را در چشم نزدیکان و اطرافیانتان بیشتر خواهد کرد. تا جای ممکن از رفتارهای عجولانه خودداری کنید، زیرا این کار هیچ نتیجه ای جز ضرر و پشیمانی برای شما نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد