فال روزانه -چهارشنبه 10 دی

فال روزانه 10 دی دوست عزیز فالوده ای که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بلندپرواز، با وقار، باهوش، فیلسوف، منظم و دارای اعتماد به نفس هستید. شما می توانید با رفتار هوشمندانه و صحبت های خود هر کسی که بخواهید را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. با این همه گاهی رفتارهایتان کمی عجیب به نظر می رسند و این می تواند یکی از خصوصیات منفی شما محسوب شود. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود، فقط ممن است در ناحیه ی چشم ها یا دهان و دندان با مشکلاتی جزئی روبرو شوید. سعی کنید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به موقع به پزشک مراجعه کنید و در مصرف داروهایتان دقت کافی داشته باشید. امسال درهای ثروت و موفقیت به رویتان باز خواهند شد و درآمدتان نسبت به آنچه در حال حاضر است به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. یک قرارداد کاری با یکی از ادارات دولتی و یا شرکت های خارجی خواهید بست که سود زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این پروژه علاوه بر ثروت، اعتبار و شهرت زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت و باعث می شود کسب و کار شما شناخته شود. پیش از سرمایه گذاری در هر زمینه ای مطالعه ی کافی داشته باشید و بی گدار به آب نزنید. امسال از لحاظ حرفه ای سال درخشش شما خواهد بود و در تمام طول سال به خاطر عملکرد خوبتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت و پاداش های زیادی دریافت خواهید کرد. امسال تنهایی شما به سر خواهد رسید و نیمه ی دیگر خود را پیدا خواهید کرد. بهمن، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح انگار یک چیزی عوض شده است و به طور غیر منتظره ای انرژی خیلی زیادی در وجود خوامروز حل هیچ مشکلی برای شما آسان نخواهد بود. انگار نیروی قدرتمندی در برابر شما ایستاده است و نمی گذارد کارهایتان را طبق برنامه ای که از قبل برای خود در نظر گرفته بودید پیش ببرید. امروز روز چندان خوبی برای مبارزه کردن نیست. اگر می بینید کارها آنطوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند بیش از حد پافشاری نکنید. این که بخواهید به زور راه خود را باز کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و کارها را بیشتر بهم خواهد ریخت. شاید بهتر باشد برای حفظ آرامش خودتان و دیگران و همچنین پیش بردن کارهایی که قصد انجامشان را دارید کمی کوتاه بیایید و در برنامه هایی که داشته اید تجدید نظر کنید. شاید برای امروزتان برنامه های بهتری در نظر گرفته بودید و ترجیح می دادید که روزتان را با شرکت در فعالیت های اجتماعی و در کنار دوستان و خانواده تان بگذرانید، اما به نفعتان است که ابتدا وظایفی که به عهده دارید را انجام دهید. بعد از آن اگر وقتی برایتان باقی ماند می توانید به دوستانتان هم سر بزنید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز باید همه وابستگی هایتان به دیگران را کنار بگذارید و خودتان را آزاد و رها سازید. شما اغلب ترجیح می دهید کارهایی که به خلاقیت نیاز دارند را به عهده دیگران بگذارید، اما از همین امروز باید استقلال خود را به دست آورده و تخیل و خلاقیت خودتان را به کار بگیرید. خودتان را دست کم نگیرید و به گوهر درونتان اجازه درخشش بدهید و ارزش درونیتان را به دیگران هم نشان دهید. امروز زمان نیمه کاره رها کردن کارهایتان نیست، یا آنها را اصلا شروع نکنید و یا اگر شروع کردید تا زمانی که به خط پایان نرسیده اید دست از حرکت برندارید. تعلل و درنگ نکنید و در مقابل مخالفت ها و موانع احتمالی به راحتی میدان را خالی نکنید. شما بسیار قویتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید و استاد پافشاری در به انجام رساندن کارهای مختلف هستید. اتفاقات امروز درس های بسیار مهمی را برایتان به همراه خواهند داشت. پس با نهایت قدرت پیش بروید و خیالتان راحت باشد که هیچ کدام از موانعی که سر راهتان هستند نخواهند توانست جلویتان را بگیرند.

 فال امروز متولدین خرداد

شما عاشق انجام کارهایی هستید که با دیگر انسان ها در ارتباط باشند و  با انجام آنها به نحوی به دیگران کمک کنید. امروز فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن این حس درونیتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قادر خواهید بود تأثیری گرانبها روی زندگی اطرافیانتان داشته باشید، پس چشم و گوش هایتان را به خوبی باز کنید تا این فرصت را به سادگی از دست ندهید. قول هایی که در رابطه به امروز به دیگران داده بودید را فراموش نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای که امروز برایتان پیش می آیند آنقدر برایتان عجیب هستند که بیشتر باعث خنده تان می شوند تا نگرانی! خوب چه اشکالی دارد؟ بخندید تا دنیا به رویتان بخندد. انگار همه قصد دارند با پافشاری به روی عقاید و نظرهای خود و یا بیان احساسات خود به جسورانه ترین شکل ممکن شما را به چالش بکشند. اگر حواستان را خوب جمع نکنید به یکباره خود را در میان میدان جنگی خواهید یافت که به هیچ وجه قصد شرکت در آن را نداشته اید. تا جای ممکن، حتی اگر از شما خواسته شد که در مورد موضوعی نظر بدهید، در مسائل دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز بار سنگین وظایفی که به دوشتان هستند باعث شده نتوانید از روز خود آن طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید. شاید وسوسه این که کارهایتان را پشت گوش انداخته و روزتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید دست از سرتان برندارد، اما اگر تسلیم این وسوسه بشوید در پایان روز اصلا حال خوبی نخواهید داشت و هرچه خوش گذرانده بودید به کامتان تلخ خواهد شد. بهترین کار این است که روی مسئولیت ها و وظایفتان متمرکز شوید و پس از پایان کارهایتان باقی روز را طبق چیزی که خودتان می خواهید بگذرانید. هر جا دیدید انرژیتان دارد تمام می شود به افق های روشن پیش رویتان چشم بدوزید. امروز باید کمی حواستان را جمع کنید زیرا احتمال اینکه با مخالفت ها و موانعی مواجه شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما می خواهید نبوغ، استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارید و به دیگران نشان دهید با چه کسی طرف هستند، اما دیگران به احتمال زیاد موفق خواهند شد که در کارها و حرف های شما ایراداتی پیدا کنند. اجازه ندهید حرف هایشان جلوی پیشرفت شما را بگیرد!

 

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز بار سنگین وظایفی که به دوشتان هستند باعث شده نتوانید از روز خود آن طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید. شاید وسوسه این که کارهایتان را پشت گوش انداخته و روزتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید دست از سرتان برندارد، اما اگر تسلیم این وسوسه بشوید در پایان روز اصلا حال خوبی نخواهید داشت و هرچه خوش گذرانده بودید به کامتان تلخ خواهد شد. بهترین کار این است که روی مسئولیت ها و وظایفتان متمرکز شوید و پس از پایان کارهایتان باقی روز را طبق چیزی که خودتان می خواهید بگذرانید. هر جا دیدید انرژیتان دارد تمام می شود به افق های روشن پیش رویتان چشم بدوزید. امروز باید کمی حواستان را جمع کنید زیرا احتمال اینکه با مخالفت ها و موانعی مواجه شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما می خواهید نبوغ، استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارید و به دیگران نشان دهید با چه کسی طرف هستند، اما دیگران به احتمال زیاد موفق خواهند شد که در کارها و حرف های شما ایراداتی پیدا کنند. اجازه ندهید حرف هایشان جلوی پیشرفت شما را بگیرد!

 

 فال امروز متولدین شهریور

کنترل همه چیز در دستان شماست، پس چرا از اینکه کارها را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید وحشت دارید؟ آیا شما روی آن چه در دنیای اطرافتان می گذرد هیچ تاثیری دارید؟ امروز این سوال خیلی مهم ذهنتان را به خود مشغول کرده است. حتی اگر شما انسان فعالی باشید که خیلی خوب می داند چطور باید نسبت به هر وضعیتی واکنش نشان بدهد، نباید خیلی تصمیمات ناگهانی بگیرید. شما نقش خاصی را باید ایفا کنید که به هیچ عنوان نباید تحت تاثیر شرایط عاطفی شما قرار بگیرد. سعی کنید پیش از انجام هر کار دیگری کارهای روزمره تان را انجام دهید تا بعدا بتوانید سر فرصت و با خیال راحت استراحت کنید. عمل گرایی شما و میزان کارایی بالایی که دارید هدیه با ارزشی است که نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید.  امروز اثر هر کاری که بکنید چند برابر خواهد بود، همچنین اثر حرف هایی که می زنید هم چند برابر حالت عادی خواهد بود، پس در انتخاب کلمه هایتان چه مثبت و چه منفی دقت بیشتری به خرج دهید، چون کاملا جدی گرفته خواهند شد.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید دلتان می خواهد از خانه بیرون بزنید و خوش بگذرانید، اما متاسفانه کارهایی هستند که باید در خانه انجام شوند و تا آنها را تمام نکرده اید نمی توانید با وجدان راحت تفریح کنید. خوشبختانه انرژی زیادی که در وجود خود احساس می کنید به کمکتان خواهد آمد و می توانید خیلی سریع کارهایتان را تمام کنید. شما احساس می کنید در دنیایی زندگی می کنید که در آن هیچ کس به دیگری اهمیت نمی دهد و همین باعث می شود خودتان سعی کنید هوای دیگران را بیشتر داشته باشید، اما باور کنید دیگران از این که بیش از اندازه مورد محافظت قرار بگیرند خوششان نمی آید، یا بهتر بگوییم متنفرند. برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید با موانع و مخالفت های پی در پی روبرو شده اند و عملی کردن آنها به آن سادگی که فکرش را می کرده اید نخواهد بود. انگار که یک دیوار محکم به یکباره بین شما و اهدافتان قرار گرفته است و نمی گذارد به آنها برسید. خونسردی خود را حفظ کنید و به جای اینکه خودتان را به در و دیوار بزنید کمی دست نگه دارید، شاید لازم باشد برای حل این مشکل به جای مغزتان به سراغ قلبتان بروید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز شما باید خیلی محکم و با اراده در ارتباط با موضوع مهمی که می تواند روی زندگی شما و اطرافیانتان اثرات قابل توجهی داشته باشد تصمیم گیری کنید. خوشبختانه شما در تصمیم گیری در شرایط سخت و تحت فشار از قدرت بالایی برخوردار هستید. در چنین شرایطی آنهایی که اراده ای قوی و عقایدی محکم و با ثبات داشته باشند برنده خواهند بود و شما هم این ویژگی ها را در خود دارید. امروز شما نخواهید توانست به راحتی دیگران را با خود همراه کنید و همه روی نظرات خود اصرار و پافشاری می کنند، اما باید تمام توان خود را به کار بگیرید، اگر همین امروز حرف خودتان را به کرسی ننشانید، هرگز در این کار موفق نخواهید شد. تنها کاری که امروز دلتان می خواهد انجام بدهید به پایان رساندن کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه حجم کارهایی که باید انجام دهید آنقدر زیاد نیست که وقتی برای استراحت و پرداختن به فعالیت های اجتماعی برای شما باقی نگذارد. البته این بدان معنا نیست که در هر جمعی که حاضر شوید به شما خوش خواهد گذشت. اهمیت وقت گذراندن با همنشین های خوب را دست کم نگیرید. گاهی تنها بودن خیلی بهتر از معاشرت با آدم های به دردنخور است.

 

 فال متولدین آذر

امروز تلفنتان مدام در حال زنگ خوردن خواهد بود و دوستان و اعضای خانواده تان شما را به مهمانی ها و دورهمی هایشان دعوت می کنند. اما خود شما بر خلاف همیشه تمایلی به شرکت در این قبیل برنامه ها ندارید و ترجیح می دهید به کارهایی که در خانه باید انجام دهید رسیدگی کنید. این که برای اهداف و برنامه هایتان ارزش قائل باشید خیلی خوب و تحسین برانگیز است، اما خودتان خوب می دانید که روح شما چه نیازی به شور و هیجان دارد و ماندن در خانه این نیازهایتان را برآورده نخواهد کرد. سعی کنید کارهایی که از اولویت و ضرورت برخوردار هستند را تا قبل از بعدازظهر به انجام برسانید و پس از آن وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص بدهید. شاید دیگران تحت فشارهای عاطفی که شرایط کیهانی موجود به وجود آورده است خیلی بد اخلاق شده باشند و رفتارهای خوبی نداشته باشند، اما برای یکی مثل شما که همیشه با احساسات و عواطف خود درگیر است چنین روزها و چنین موقعیت هایی هیچ سختی خاصی را به همراه نخواهند داشت!
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز شما قدرت غیر قابل انکار خودتان را به کار گرفته اید و تمام کارهایی که در انتظارتان هستند را دارید یک به یک و به بهترین شکل ممکن انجام می دهید. خوشبختانه از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار دارید و مزاحمت هایی که با کارهایتان تداخل می کنند مانع تمرکزی که روی اهدافتان دارید و تلاشتان برای رسیدن به آنها نمی شوند. تلاش هایی که اکنون دارید می کنید هموار کننده راهتان به سوی آینده خواهند بود و نباید اجازه بدهید ترسی که از آینده دارید اثر بازدارنده روی شما بگذارد. شاید این طور به نظر برسد که همه تمام کار و زندگیشان را کنار گذاشته اند تا اعصاب شما را به هم بریزند. رفتار آنها را به خودتان نگیرید، این وضعیت و اصرار اطرافیانتان به تحمیل نظرات و عقایدشان به دیگران از جمله شما، فقط و فقط از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد. کمی گارد دفاعیتان را شل تر کنید. هر چقدر سرسختی و لجبازی بیشتری از خودتان نشان دهید و گوش هایتان را محکم تر بگیرید تا حرف های دیگران را نشنوید، تنها راه تبادل اطلاعات را مسدود خواهید کرد. بگذارید دیگران حرف هایشان را بزنند، اما در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که چکار باید بکنید.

 

 فال متولدین بهمن

تصویر نتیجه ای که پس از زحماتی که دارید برای کارتان می کشید در انتظار شما خواهد بود به شما برای ادامه راهتان انرژی و انگیزه می بخشد تا بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. اما امروز ناگهان برخی افکار عجیب و غریب حواستان را پرت کرده و امید رسیدن به هدف را از شما می گیرند. بر اساس این احساس موقتی و بی اساس دست به تصمیم گیری نزنید و زحماتی که تا اینجای کار کشیده اید را هدر ندهید. دنیای اطرافتان مدام در حال تغییر است و شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید همگام با این تغییرات پیش بروید و از پشت سر گذاشتن آنچه دیگر نیازهایتان را برآورده نمی کند ترسی نداشته باشید و کار خودتان را از این که هست سختتر نکنید. امروز سعی کنید کمی حالت تهاجمی به خود گرفته و برای پیش بردن کارها در همان مسیری که خودتان دلتان می خواهد مبارزه کنید و به همه ثابت کنید که خودتان سرنوشت خود را تعیین خواهید کرد. هم مسیر شدن با جریان اتفاقات اطرافتان و خواسته های دیگران ممکن است کار راحت تری باشد، اما این احتمال را هم در نظر بگیرید که شاید در پایان این مسیر به خواسته های خود و رویاهایی که در سر داشته اید نرسید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شما در هفته گذشته به سختی تلاش کرده اید و امروز کاملا آماده اید تا به خودتان کمی استراحت بدهید. هر چقدر که دلتان خواست بخوابید و حتی اگر دوست داشتید صبحانه و ناهار را یکی کنید. شاید امروز احساس کنید ذهنتان مدام در حال پرسه زدن در دنیاهای عجیب و غریب است و نمی گذارد روی اهدافتان تمرکز کنید. دست از دنبال کردن اهدافتان برندارید زیرا شما به آنها خیلی نزدیک تر از آنی هستید که خودتان فکر می کنید و به زودی از این که دست از تلاش برنداشته اید خیلی خوشحال و راضی خواهید بود. رویاهایی که برای آینده رابطه عاطفیتان در سر دارید به برنامه ریزی و زحمت بیشتری از جانب شما نیاز دارند؛ گفتن « دوستت دارم » کافی نیست. امروز مواظب باشید به هیچ کس اجازه ندهید که کنترل زندگی و مسائل شخصی شما را در دست بگیرد. تحت شرایط کیهانی موجود ممکن است اطرافیانتان به صورت خیلی سرسختانه ای اصرار داشته باشند شما را به همان راهی که خودشان می خواهند هدایت کنند، خیلی منطقی آنها را متوجه اشتباهشان بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد