فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : دلبستگی دارید فردی شما را خیلی دوست دارد شاید خودتان باورتان نشود ولی این فرد خواهان شماست و این علاقه روز به روز نسبت به شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. با کسی قهر و آشتی در پیش دارید که در این قهر و آشتی خودتان مقصر هستید و رفتار خودتان باعث این قهر و آشتی می شود حواستان باشد. یک حاجت از خداوند گرفتید ولی نذرتان به گردنتان است سعی کنید در ادا کردن نذرتان کوتاهی نکنید و اگر به گردن شماست ادا کنید چون گره در زندگی یا کارتان می افتد.

 اگر شاغل هستید به زودی زود در روزی به شما باز می شود و از لحاظ کاری یا مالی در شرایط و اوضاع خوبی قرار می گیرید و درآمد کاری شما رو به افزایش است. تا سه وعده ديگر سفری در پیش دارید که این سفر با چند نفر است که دوستشان دارید و برای رفتن به این سفر برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید و خیلی به شما و خانواده خوش می گذرد. یک دوست دارید که زیاد با این دوست درد و دل می کنید و معاشرت دارید ولی این فرد با شما دورو ست وظاهر خوبی دارد حواستان به زدن حرفهایتان و درد دل هایتان باشد چون خیلی موذی و داناست و از حرفهای شما سوء استفاده می کند.

 در رابطه با یک چهاردیواری خیلی فکرتان در گیر و مشغول است شاید می خواهید جایی را بخرید یا اجاره کنید یا بفروشید به هر حال اگر فکرتان در گیر کار چهاردیواری است این کار چهاردیواری درست می شود فقط خودتان دلشوره دارید و نگران هستند ولی این نگرانی را به خداوند بسپارید خودش خود به خود برطرف می شود و خداوند شما را یاری می کند.

 چشم نظر و حسود زیاد دارید و همه دورادور حسرت زندگی شما را می خورند ولی خودتان خبر ندارید و بی اطلاع هستید. چند تا چیز در این ماه معامله می کنید که این خریدها باعث خوشحالی و خنده شماست و از این خرید ها روحیه می گیرید.اگر متاهل هستید همسرتان خیلی دوستتان دارد شما هم دوستش دارید و به زودی یک سری اتفاق خوب بین شما می افتد ولی افراد مجرد این ماه یک سری ناراحتی وغم وغصه دارند که این غم و غصه ها باعث ناراحتی و غم برای شماست. 

طلسم کائناتی گشایش کار و افزایش رزق (کلیک کنید)

روزهای پر از استرس را سپری می کنید و نمی دانید باید چه کار کنید جابجایی دارید که برای این جابجایی خیلی دردسر می کشید و حرص و جوش های زیادی از این بابت دارید که یک کار اداری و قانونی دارید که در این مسیر اداری خیلی اعصابتان خرد است و ازدست یک کسی که در نام خود حرف (ن) دارد زیاد در این مسیر حرص می خورید. 

یک راز برای شما فاش می شود که فاش شدن این راز باعث می شود که یک رابطه قطع بشود شاید این رابطه احساسی و عاطفی باشد و شما از داشتن یک رقیب خبردار می شوید البته این برای افراد مجرد است و باعث یک اختلاف و ناراحتی با شریک احساسی تان می شود. به فردی زیاد بدی کردید یا بدی می کنید و این فرد پشت سرتان آه می کشد.

 زودرنج و حساس هستید و زود ناراحت می شوید. به چند تا تغییر روش فکر می کنید اگر می خواهید روش زندگیتان را عوض کنید و تغییر بدهید این تغییر روش خوب است ولی به شرطی که بدهید. مشکل پولی یا مالی دارید ولی با آمدن یک وام یا یک پول بزرگ این مشکل مالی شما حل می شود و این پول موانع زیادی را از سر راهتان بر میدارد و اسباب یک سری خنده و شادی برای شماست اگر قصد سرمایه گذاری دارید فعلا دست نگه دارید و صبر کنید چون الان وقت آن نیست شاید ضرر کنید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد