فال راجت نیر – 31 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 22:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز یکی از دوستان نزدیکتان ممکن است پیام های عجیب و غریبی برایتان بفرستد که پی بردن به معنای آنها و آنچه دوستتان از شما انتظار دارد برایتان کار سختی باشد. این سردرگمی شما ممکن است رابطه صمیمی بین شما را تحت تأثیر قرار دهد، ولی شما نمی توانید تمام وقت و انرژی خود را صرف این کنید که ببینید دیگران چه فکری می کنند. پس خیلی مستقیم از طرف مقابلتان در مورد آنچه می خواهد به شما بگوید سوال کنید تا هیچ سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:23 صبح ، 22:33 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز نسبت به همیشه به همه چیز با خوش بینی بیشتری نگاه می کنید، ولی این موضوع می تواند یک جنبه منفی نیز داشته باشد و باعث شود نتوانید فرق بین حقیقت و خیال پردازی را به خوبی درک کنید. این خوش خیالی ممکن است باعث شود فکر کنید وقت زیادی برای به انجام رساندن کارها و وظایفتان دارید و شما را در خواب خرگوشی فرو ببرد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:04 صبح ، 21:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما می خواهید تمام اطرافیانتان شاد و خوشحال باشند و صلح و آرامش را به این جهان هدیه کنید. این نیت خیر شما واقعا قابل ستایش است، با این حال حتی اگر دیگران رفتار شما را خیلی صمیمی و دوستانه بدانند هم به نظر می رسد امروز نیت خوب شما را درک نمی کنند. هر چقدر بیشتر سعی کنید کارهای خوب انجام دهد از طرف مقابلتان با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:11 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز تا جایی که می توانید از روی ظاهر در مورد هیچ چیزی قضاوت نکنید؛ متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان در حال حاضر از عدم تعادل بین احساسات شما و طرف مقابلتان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی به نظر می رسد عشقتان فعلا ترجیح می دهد خیلی رمانتیک نباشد و احساساتی رفتار نکند. نیازی نیست شما احساس خود را مخفی کنید، ولی انتظار نداشته باشید عکس العمل مورد انتظارتان را دریافت کنید و به طرف مقابل خود فرصت بدهید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:10 صبح ، 22:20 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر ته دلتان ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم از گرفتن تصمیمات و بزرگ وحشتی نداشته باشید. شما فکر می کرده اید که هر چیزی که لازم است در مورد رابطه عاطفی خود بدانید را می دانید، ولی اکنون می بینید که برخی اطلاعات مهم از قلم افتاده اند. حدس و گمان های قبلیتان را کنار بگذارید، زیرا آنها هیچ ربطی به شرایط فعلی ندارند. امروز اگر بتوانید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید و با جریان پیش بروید از هر میدانی پیروز بیرون خواهید آمد. هر کاری که می کنید این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی دنیا چیز بهتری می خواهد به شما هدیه کنید روی به دست آوردن همان چیزی که قبلا در ذهنتان بوده است اصرار نکنید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:17 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنیتان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که درتبدیل خیال هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید. حتی اگر دست به کار شده و اقدام به خرید کنید امکان دارد که هزینه ای بیشتر از ارزش واقعی چیزی که می خرید پرداخت کنید. پیدا کردن چیزی که دوست داشته باشید تنها نصف معامله است. همهجوانب را به دقت تحت نظر داشته باشید و در صورت امکان فعلا دست نگه دارید. امروز باید به همه دنیا نشان دهید که وقتی حرف عشق در میان باشد با کسی شوخی ندارید. عشق خود را در هر شرایطی که باشد مورد حمایت قرار دهید.

 

 

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:07 صبح ، 22:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید و توجه کافی را به آنها داشته باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید. سعی کنید هر سوء تفاهمی که به وجود آمد را در اولین فرصت ممکن و پیش از برداشتن هر قدم دیگری برطرف کنید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 84 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 22:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حسی شکل می گیرد که گویا بار دیگر متولد شده اید، فرصت های تازه ای به زندگی شما راه پیدا می کنند پس قبل از این که از دست روند، بهترین ها را انتخاب کنید. شما وارد مرحله ای از زندگی می شوید که نیاز به سخت کوشی و تلاش بیشتری دارد. بهتر است به جای این که وقت خود را صرف استراحت و میهمانی رفتن کنید، بیشتر بر کارهایتان تمرکز کنید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و شما از مهر ماه به بعد دوباره به زندگی عادی خود باز می گردید و می توانید در کنار کار، دوباره خوش بگذرانید و تفریح کنید. زمان خوبی است تا بنشینید و برای آینده خود یک برنامه ریزی دقیق کنید تا قدم های بعدی را حساب شده بردارید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 21:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما سوار بر قطار آرزوهایید و با سرعت بسیار به جلو پیش می روید. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر کنید که این قطاری که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است در ایستگاه بعدی پیاده شوید و مقصد دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:32 صبح ، 21:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : برای چند وقتی است به مانند لاک پشتی هستید که سر خود را در لاکش فرو برده و تنها هنگامی که اطراف خلوت است ، به بیرون از خانه اش با احتیاط سری می زند. شما فردی هستید که تنها با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می کنید. توصیه می کنیم مراقب اطرافیانتان باشید زیرا ممکن است پرنده ای گرسنه در کمین شما نشسته باشد. مشکلی که اخیرا در رابطه عاطفی خود با آن دست و پنجه نرم می کنید، ناشی از عدم اعتمادتان به شریک زندگی است، شاید بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و کمی واقع بین باشید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اخیرا برای اطرافیانتان سوتفاهمی به وجود آمده است. اگر چه شما فردی مهربان و خوش قلب هستید اما دیگران نظری خلاف این دارند و شما را عصبی و تندخو می خوانند. کمی برای آنها زمان بگذارید و با تک تک افرادی که دچار سوتفاهم شده اند، صحبت کنید. بهتر است به زندگی اجتماعی خود و عادات روزمره تان تغییری دهید به عنوان مثال با افراد بیشتری در تماس باشید و در فعالیت های مختلف شرکت کنید. این راه در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و شما را از کسالت و نا امیدی در خواهد آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد