فال راجت نیر – 27 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:48 صبح ، 21:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به فکر خرید چیزی هستید اما سعی کنید بعدازظهر خود را به جای خرید، فقط به تحقیق در مورد آن بگذرانید. در این صورت از انتخاب خود در آینده ای نزدیک پشیمان نخواهید بود. اگر می خواهید تغییری را به زندگی خود و عشق تان بدهید، احتیاط کنید. عاقلانه عمل کنید تا دیگران نیز قدردان شما باشند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که به ندای قلب خود گوش دهید، حداقل تنها برای یک بار، زیرا این بار اوست که راه درست را به شما نشان می دهد.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:40 صبح ، 23:50 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز قدرت ذهنی شما بیش از هر زمان دیگری است که می تواند در موفقیت شغلی و مالی شما نیز تاثیر بسزایی بگذارد. هر پروژه ای که امروز آغاز کنید، به نتیجه ای مثبت می رسد و آینده شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. منتظر یک اتفاق غیر معمول باشید. اگر مجرد هستید، امروز فردی به شما نزدیک می شود و رابطه عاطفی با شما آغاز می کند. نگران هیچ چیز نباشید زیرا اکنون زمان آن است که به زندگی یکنواخت خود تغییری دهید. اگر هم متاهل اید، از طرف شریک زندگی خود سورپرایز خواهید شد.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 69 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:14 صبح ، 23:33 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : همه چیز حاکی از آن است که شما در چنین روزی با سرعت بیشتری به سمت اهداف تان حرکت می کنید پس شک و تردید را کنار بگذارید و با اطمینان به جلو پیش روید. در عشق میان شما و شریک زندگی تان هیچ شکی نیست اما یک یا دو مسئله ای وجود دارد که باید در مورد آنها با یکدیگر صحبت کنید. شاید تا به حال از روی ترس آنها را نادیده می گرفتید اما ادامه این کار فایده ای برایتان ندارد. اگر می خواهید شادی زندگی تان بیشتر شود، از همین حالا با خود و عشق تان صادق باشید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 21:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر به فکر نوشتن یا یادگیری چیزی هستید، از همین امروز کار خود را آغاز کنید. قدرت تخیل شما افزایش یافته و به خوبی می توانید از طبیعت اطراف تان الهام بگیرید. اگر قول انجام پروژه ای را به فردی داده اید، امروز کار خود را آغاز کنید. عشق تان از شما سوالی پرسیده، بهتر است این بار به جای این که در مورد خواسته هایتان فکر کنید، به کارهای خود بیاندیشید. این دو مسئله کاملا از هم متفاوت اند و شما باید برای آنها زمان بگذارید. شادی ضرورت رندگی است و شما لایق آن هستید پس برای رسیدن به آن کوتاهی نکنید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:26 صبح ، 21:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر حس می کنید که زندگیتان پر از معجزه است احساستان اشتباه نیست. شش ماه دوم برای شما زمانی خواهد بود که فرصت رسیدن به بسیاری از آرزوها و خواسته هایتان را خواهید یافت. شاید در مسیرتان گاهی قدم های اشتباهی بردارید، ولی خیلی زود متوجه اشتباه خود شده و خواهید فهمید که برای بازگشتن به مسیر درست چه وقت چکار باید بکنید. در طول مسیرتان با کسانی که دیدگاه ها و علایقی شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید و برایشان وقت بگذارید. اگر برای پروژه و یا ایده ای که دارید برنامه ای در سرتان دارید به جزئیات آن رسیدگی کنید و قبل از عملی کردن آن تمام جوانب مختلف آن را در نظر بگیرید تا چیزهای زیادی که به دنبالشان هستید را به دست بیاورید. تا نیمه های آبان خواهید توانست به طور نسبی نتایج زحمات خود را حدس بزنید. پاییز امسال برای شما پر از لحظات عاشقانه خواهد بود. از تک تک دقایقی که در کنار عزیزانتان می گذرانید لذت ببرید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:28 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : بهتر است به جای تلاش برای حل کردن معماهای پیچیده توجه خود را روی حقایقی که برایتان واضح و مشخص هستند متمرکز کنید. امروز هر چقدر بیشتر به این مسائل فکر کنید نه تنها به جوابی نخواهید رسید بلکه موضوع را پیچیده تر نیز خواهید کرد. امروز خیلی خوب از نقاط ضعف و کمبودهای رابطه خود آگاه خواهید بود ولی با این حال همچنان خیلی مطمئن و آرام هستید. با پیدا کردن راه حلی ساده برای مشکلی پیچیده احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. فکر نکنید که برای رسیدن به رویاها و خواسته هایتان فقط داشتن رویکردی منطقی و کاربردی کافی خواهد بود، شما باید به صدای قلبتان هم گوش کنید و احساسات خود را نیز در نظر بگیرید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 22:28 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به جای فکر کردن به اشتباهات گذشته تان ذهن خود را روی کارهایی که در حال حاضر می توانید انجام دهید متمرکز کنید، به ویژه کارهایی که تا پایان امروز می توانید به انجام برسانید. پرسیدن سوال های سخت برای پیدا کردن معنای زندگی هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید این سوال ها شما را از زندگی عادیتان باز دارند. در زمینه مسائل احساسی تردیدهایی در وجود خود احساس می کنید که اصلا برایتان خوشایند نیست، ولی دوست ندارید که این احساسات را با دیگران در میان بگذارید و به حدس و گمان های آنها در مورد خودتان پاسخ دهید. طی چند هفته آینده اطلاعات ارزنده و مهمی درباره روابط خود به دست خواهید آورد.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به جای این که به موقعیت هایی که به تازگی از دست داده اید فکر کنید و دنیا را برای خودتان به آخر برسانید و بیخیال همه چیز شوید، بهتر است به فکر راه حلی برای رفع ناراحتی هایتان باشد. بر خلاف آنچه فکر می کنید کمی استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از فشار آوردن بیش از حد برایتان مفید خواهد بود و به پیشرفتتان کمک خواهد کرد.امروز برای محافظت از خودتان و قلبتان ترجیح می دهید که احساسات واقعی خود را مخفی کنید. شما نگران این هستید که مبادا رویاها و تخیلاتتان زندگی عادی شما را تحت تأثیر قرار دهند. خوشبختانه تا وقتی که مرز بین خیال و واقعیت را تشخیص می دهید نیازی نیست که برای محدود کردن رویاهایتان به خود فشار زیادی وارد کنید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 22:44 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما به طور معمول با تغییرات ناگهانی در احساسات و وضعیت روحی خود مشکلی ندارید، ولی امروز دوست دارید تا جای ممکن از این حالت خود دوری کنید. شما احتیاج به ثبات و آرامش خاطر دارید و خوشبختانه دوستان و عزیزانتان در این زمینه کمک بسیاری می توانند به شما بکنند تا بتوانید به آرامش و تعادل برسید. تکیه کردن به دیگران اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید تأثیر آنها بر شما از کنترل خارج شود. حتی اگر احساساتتان شما را به وضعیتی دچار کنند که احساس عصبی بودن بکنید نباید چشمانتان را به روی قلبتان ببندید. هیچ فایده ای ندارد که سعی کنید احساسات خود و وضعیت فعلیتان را از عشقتان مخفی کنید، او دیر یا زود متوجه این حالت شما خواهد شد، پس با او حرف زده و خودتان را سبک کنید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:47 صبح ، 21:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما دوست دارید دیگران توانایی ها و استعدادهایتان را دیده و مورد تحسین قرار دهند ولی دلتان نمی خواهد که این مسئله روی کار و عملکرد شما تأثیرات منفی داشته باشد. صداقت و یکدلی با کسانی که مورد اعتماد شما هستند خیلی خوب است، ولی در مورد کسانی که نسبت به نیات آنها شک و تردید دارید بهتر است جانب احتیاط را نگه دارید. در محل کارتان پروژه ها و کارهای نا تمام دارند روی هم انباشته می شوند، امروز روز خوبی برای به انجام رساندن برخی از این کارهای عقب افتاده خواهد بود. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از اتمام آنها در کمال تعجب خواهید دید که برای تفریح و خوشگذرانی همراه با عشقتان هنوز انرژی زیادی دارید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 22:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر برنامه ای برای زندگی و آینده تان دارید در حال حاضر باید خیلی محکم به برنامه تان چسبیده و برای رسیدن به آن تلاش کنید. اکنون زمان خوبی برای در پیش گرفتن یک استراتژی موفق که روند پیشرفتتان را تسریع ببخشد می تواند باشد. شما می توانید به رویاهایتان برسید، به شرط آن که اجازه ندهید ذوق و شوق زیادیتان مانع تمرکز شما روی روش های به دست آوردن آنها شود. برداشتن قدم های کوچک و تمرکز روی وظایفتان شما را بالاخر به دوردست ترین مقصد ها هم خواهد رساند. اگر به عشقتان قولی داده اید حتما سر قولتان بمانید و کارهای زیاد امروزتان را بهانه ای برای بدقولی خود نسازید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشند امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. زندگیتان آنقدر از مشغله و فعالیت پر شده است که دلتان می خواهد به گوشه ای پناه برده و در دنیای زیبای خیالیتان غرق شوید. در حال حاضر تغییرات بزرگی دارند در زندگی شما ایجاد می شوند که کنترل آنها از دست شما خارج است. تنها کاری که باید بکنید این است که به اعتقادات و تفکرات قدیمی خود نچسبید و تغییرات را پذیرا باشد. هر چقدر راحت تر گذشته را فراموش کنید آینده ای درخشان تر در انتظار شما خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد