فال راجت نیر – 26 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حتی اگر بعد از چند دلسردی امیدتان کم شده باشد و دلتان بخواهد بیخیال تعهدات و مسئولیت هایتان باشید هم وجدانتان شما را راحت نخواهد گذاشت و دائم وظایفتان را به شما یادآوری خواهد کرد. شاید امروز حال و حوصله و شور همیشگی برای زندگی را نداشته باشید، ولی به هر حال زندگی در جریان است، پس تمام تلاشتان را بکنید. داشته هایتان را به خودتان یادآوری کرده و برای نعمت هایی که دارید شکرگزار باشید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد بیان نکردن آن و تظاهر کردن به اینکه هیچ مشکلی وجود ندارد تنها باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد. همه مشکلات را می توان با حرف زدن حل کرد.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:21 صبح ، 23:09 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر اعضای خانواده آن طوری که انتظار داشته اید با شما همکاری نکنند، کنترل برنامه های امروزتان از دستتان خارج خواهد شد. با این حال باید حواستان باشد که حتی اگر از عملی نشدن برنامه هایتان ناراحت هستید نباید دیگران را به خاطر این مسئله سرزنش کنید. حتی اگر خودتان این گونه فکر کنید هم حقیقت این است که آنها به هیچ عنوان نمی خواهند تلاش های شما را بر باد دهند. شاید خودتان باورتان نشود ولی مسئول اصلی وضعیت فعلیتان خودتان هستید. با نگرشی مثبت پیش بروید تا بتوانید به این وضع غلبه کنید. حواستان را خوب جمع کنید که عشقتان را به هیچ عنوان برای این موضوع سرزنش نکنید و تا می توانید از مشکلات بسیار زیاد ناشی از این کار دوری کنید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 75 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شاید نتوانید برنامه هایی که برای روزتان داشته اید را به طور کامل عملی کنید، زیرا ممکن است با چیزهایی روبرو شوید که توجه شما را به خود جلب کرده و از مسیر اصلیتان منحرف می کنند. اگر بخواهید خودتان را با خاطرات و افکار مربوط به گذشته درگیر کنید، ممکن است خودتان را دچار سردرگمی احساسی و عاطفی کنید. اگر بخواهید با ذهنی بسته و متعصب به مسائل نگاه کنید هر مشکل کوچکی را برای خود به مانعی بزرگ تبدیل خواهید کرد. داشتن ذهنی باز و قلبی پذیرا دنیا را برایتان جای زیباتری خواهد ساخت. سعی کنید احساسات خود را کنترل کرده و یک بحث پیش پا افتاده با شریک زندگیتان را تبدیل به یک جنگ تمام عیار نکنید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:58 صبح ، 22:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر کارها آن طوری که شما دوست دارید پیش نمی روند بهتر است به جای این که منفعل باشید دست به کار شده و برای تغییر آنها دست به کار شوید. مخفی کردن احساستان امروز برای شما کار بسیار سختی خواهد بود، از طرفی هم ممکن است با بیان کردن احساستان اطرافیان خود را تعجب زده کنید. اجازه ندهید که تعجب و غافلگیری دیگران جلوی شما را بگیرد؛ بیان کردن افکار و احساستان به صورت ناگهانی شاید دقیقا همان چیزی باشد که می تواند طرف مقابلتان را تشویق کند تا او نیز آن چه را در سرش می گذرد به زبان بیاورد. شما با بیان خواسته ها و احساستان می توانید برای دیگران نقش یک الگو را بازی کنید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:01 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ارتباط شما با دوستان تان بیش از قبل می شود و حتی ممکن است به یک میهمانی دعوت و با افراد جدیدی آشنا شوید. برخی از دوستان تان را نیز، که در شهر یا کشوری دور از شما زندگی می کنند، پس از مدت ها ملاقات خواهید کرد. امروز روزی پر از هیجان و شادی برایتان خواهد بود، از آن نهایت لذت را ببرید. اگر می خواهید فردی را ملاقات کنید، سعی کنید قرار ملاقات تان کمی جدی تر از همیشه باشد، به عنوان مثال در مورد موضوعی خاص بحث کنید یا به جای میهمانی رفتن، شطرنج بازی کنید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 21:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با انرژی که امروز از کائنات به دست می آورید، قدم های بزرگی بر می دارید و به هدف هایتان نزدیک تر می شوید. ذهن شما پر از ایده های تازه و خلاقانه است که قادرید آنها را به بهترین شکل بیان یا بر کاغذی پیاده کنید. بهترین زمان است تا مسئولیت پروژه های تازه را قبول و کار خود را آغاز کنید. اگر فکر فروش چیزی را دارید، همین حالا دست به کار شوید زیرا موفقیت بیش از آنچه فکرش را بکنید در انتظار شماست. اگر فکر می کنید که در ابراز علاقه تان به شخصی موانعی وجود دارد، کمی دیگر هم صبر کنید و از این فرصت برای یافتن راهی برای غلبه بر ترس تان، استفاده کنید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:16 صبح ، 22:08 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز خلاقیت شما به اوج می رسد و دوست دارید ایده هایتان را بر کاغذی پیاده کنید اما اگر نوشتن برایتان سخت است می توانید در اینترنت کمی جستجو و در مورد موضوع مورد علاقه تان تحقیق کنید یا در کلاس های مورد نظر ثبت نام کنید. یک مسافرت هم می تواند برای شما مفید باشد و جدا از تفریح دانش و تجربه شما را نیز افزایش دهد. برای یادگیری هیچ محدودیتی وجود ندارد پس از حرکت نایستید. شما در روابط عاطفی خود همیشه گرم و صمیمی هستید اما اخیرا بی هیچ دلیلی عشق تان با شما سرد شده است. بهتر است هر چه زودتر در این مورد با او گفتگو کنید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:04 صبح ، 22:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فکر و خیال ذهن شما را درگیر خود کرده است طوری که ممکن است بر خواب هایتان نیز تاثیر بگذارد و صبح از این که چنین خواب هایی دیده اید، کمی نگران و ناراحت باشید. اما به جای نگرانی بهتر است نشانه های خواب خود را دریافت کنید. این نشانه ها برای شما چه معنایی دارند؟ ممکن است آنها نتیجه اتفاق هایی باشند که در زندگی خود تجربه کرده اید یا نشانه ای از اتفاق هایی در آینده باشند، بنابراین از آنها سرسری نگذرید. اگر تازگی ها به این نتیجه رسیده اید که رابطه عاطفی شما کمبودهایی دارد، بهتر است تا دیر نشده به دنبال دلیل و سپس راه حلی برای آن باشید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با تماسی که از شریک تان به شما می شود، ناگهان از جای خود برخواسته و کار خود را آغاز می کنید. ممکن این کار در ارتباط با شروع یک پروژه یا حتی فروش محصولی باشد اما در هر صورت موفقیت از آن شما است زیرا امروز توانایی و چابکی تان افزایش یافته و می توانید کارها را زودتر به نتیجه برسانید. گاهی لازم است برای رابطه عاطفی خود محدودیت هایی قائل شوید به عنوان مثال اگر از بیرون رفتن های شریک زندگی تان با دوستانش ناراحت هستید، آن را بیان کنید و به نظری مشترک برسید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:29 صبح ، 21:21 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خوشحال باشید زیرا پولی به دست تان می رسد که ممکن است نتیجه یکی از پروژه های اخیرتان باشد. احتمالا دیگران نیز سهمی در آن دارند اما شما در سود آن حرف اول را می زنید. توانایی ذهنی شما بسیار است و بهتر از هر زمان دیگر می توانید آنها را پیاده کنید پس از همین حالا کار خود را آغاز کنید. امروز افراد زیادی را ملاقات می کنید. اگر چه در نگاه اول برایتان جذاب به نظر می رسند اما به سرعت نظرتان را تغییر می دهید. اگر می خواهید از لحظات خود نهایت لذت ببرید، با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، همنشین شوید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 21:26 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز دوست دارید فعال تر از همیشه باشید. توانایی ذهنی شما افزایش یافته و ایده های جدیدی در فکرتان است. قادرید از هر چیزی الهام بگیرید و با خلاقیت تمام ایده هایتان را پیاده کنید. حتی پر حرفی شما نیز بیش از پیش شده و دوست دارید در مورد کارهایتان با دیگران صحبت کنید. حال که شور و اشتیاق و خوش بینی در شما موج می زند، در انجام کارهایتان درنگ نکنید. شاید شریک زندگی تان مثل همیشه حرف های شما را به شوخی بگیرد اما این بار اشتباه کرده است زیرا شما کاملا جدی هستید. بهتر است بر تصمیم خود مصمم باشید زیرا در نهایت به نفع هر دوی شما خواهد بود.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:23 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : سعی کنید امروز خودتان را از حاشیه ها کنار بکشید و برای یافتن حقیقت چیزها تلاش نکنید. آزاد و رها باشید و حتی از راه رفتن یک حشره بر پنجره خانه تان نیز لذت ببرید. به درخت ها به عنوان یک اثر هنری و به رنگ ها و اشکال مختلف اطراف تان با توجه بیشتری نگاه کنید. اجزاه ندهید هیچ چیز مانع خوشحالی شما شود. اگر فکر می کنید راهی که در پیش گرفته اید همان راه همیشگی است که شما را به بن بست می رساند، از همین جا بایستید و از خود بپرسید که آیا ارزش دوباره رفتن را دارد؟ توصیه ما این است که بازگردید و راه دیگری انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد