فال راجت نیر – 17 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 77%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 22:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آنقدر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک از آنها از اولویت بیشتری برخوردار هستند و ممکن است این موضوع آنقدر شما را گیج کند که تصمیم بگیرید بیخیال انجام کارهایتان شوید. بهترین کاری که برای مبارزه با این بلا تکلیفی این است که از دم دست ترین کار ممکن شروع کنید، وقتی موتورتان گرم شود با سرعت تمام به انجام کارها ادامه خواهید داد. بد نیست هر از گاهی به خودتان کمی استراحت بدهید تا انرژیتان تمام نشود و بتوانید تا آخر روز به کارتان ادامه دهید. اگر برخی از کارها را نتوانستید انجام دهید خودتان را اصلا ناراحت نکنید، فردا هم روز خداست. بعد از تمام شدن ساعت کاری به خانه بروید و در کنار همسرتان روی کاناپه مورد علاقه تان لم دهید و ساعات خوبی را با هم بگذرانید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 21:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر امروز باید در مورد چیزی تصمیم گیری کنید کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. اصلا فکر نکنید که اگر به خاطر مسائل مربوط به گذشته احساس گناه می کنید موظف به انجام کارهایی که دوست ندارید هستید. کاری را بکنید که خودتان دوست دارید انجام دهید، نه کاری که بخاطر دیگران نسبت به آن احساس وظیفه می کنید. اگر امروز بین احساسات شما و کسی که دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد این موضوع مکن است به بحث و مشاجره لفظی بین شما منجر شود. یادتان باشد که قرار نیست همیشه و در مورد همه چیز با هم اتفاق نظر داشته باشید. به جای تمرکز کردن بر روی تفاوت ها به شباهت هایی که دارید توجه کنید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 76%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 69 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 22:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر احساس کنید که زیاد حال و حوصله ندارید هم خواهید توانست با تکیه به مهارت ها و توانایی هایتان روز خوبی را پشت سر گذاشته و برنامه های روزانه تان را عملی کنید. اهدافتان را در ذهن خود مجسم کنید و در مورد راه حل های منطقی رسیدن به آنها با افرادی که مورد اعتمادتان هستند صحبت کنید. حرف زدن در مورد این موضوع به شما کمک خواهد کرد که جزئیات آن را دقیق تر تصور کرده و برنامه ریزی های درستی برای رسیدن به آن انجام دهید. زمانی که خواستن با تلاش و اراده همراه شود جادو می کند. اگر نمی دانید که رابطه شما به کدام سو دارد پیش می رود بد نیست همین امروز با طرف مقابلتان به گفتگو بنشینید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که لازم شود به یک نفر کمک کرده و ببینید که آیا در مسیر صحیح قرار دارد. از توانایی خود در انتقاد کردن درست استفاده کرده و کاری نکنید که دیگران خودشان را از شما دور نگه دارند. چنانچه موقعیتی وجود دارد که می توانید به دیگران در فهم بهتر آن کمک کنید در این مورد کوتاهی نکنید. مجردها امروز ممکن است که فکر کنند یک نفر توجهشان را به خود جلب کرده است و این خیال باطل در آنها ایجاد شود که نسبت به او علاقه مند هستند. در حال حاضر بهتر است در این زمینه تصمیم گیری نکنید، چرا که کمی در درک واقعیت با مشکل مواجه هستید. کاری نکنید که به احساسات خودتان و یا طرف مقابل ضربه ای وارد شود.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 21:56 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز سعی کنید زیاد به جزئیات اهمیت ندهید چرا که در دراز مدت خواهید دید که اهمیت چندانی نداشته اند. تا جای ممکن برنامه روزانه تان را خیلی سخت نگیرید و با جریان زندگی پیش بروید تا اثرات مثبت آن را روی اعتماد به نفستان ببینید. نیازی نیست کنترل تک تک لحظات را در دست داشته باشید، کمی خودتان را آزاد بگذارید تا چیزهای جدیدی را تجربه کنید. اگر بخواهید امروز برای دیگران رئیس بازی در بیاورید با عکس العمل شدید آنها مواجه خواهید شد. بدون فشار آوردن به دیگران آنها را با خود همراه کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. اگر در رابطه عاطفیتان حرفی در دلتان مانده است که باید گفته شود، بیش از این درنگ جایز نیست.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:43 صبح ، 22:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز خلاقیت هنرمندانه شما در اوج خواهد بود، ولی آنچه اهمیت دارد این است که با تمام وجود برای رسیدن به آنچه خیالش را در سر می پرورانید تلاش کنید. امروز از جذابیت ذاتی خود می توانید برای رسیدن به آنچه می خواهید بهره بجویید. با این حال حتی در مقابل آنهایی که می دانید قلبا به شما علاقه مند هستند هم با دقت رفتار کنید و به بازخوردی که دریافت می کنید توجه داشته باشید. اگر کسی به زبان خودش نسبت به خواسته های شما و رویاهایی که در سر دارید ابراز علاقه و توجه نکرده است، به هیچ عنوان فکر نکنید که در دلش با شما در این زمینه هم عقیده است. با پی بردن به نظرات دیگران خواهید توانست قدم بعدی خود را خیلی مدبرانه برنامه ریزی کنید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 23:08 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما می خواهید یکی از رویاهایتان را دنبال کنید، ولی مطمئن نیستید که در پایان راه شما را به کجا خواهد رساند. چیزهایی به ذهنتان می رسند که از غریزه تان سرچشمه می گیریند و شما دوست دارید خیلی سریع بر اساس تصورات خود دست به کار شوید. ولی اکنون وقت خوبی برای عمل کردن بر اساس تصورات شخصیتان نیست. سعی کنید منطقی رفتار کنید و روی ذهنتان کار کرده و خلاقیت های خود را گسترش دهید و سپس به مرحله بعد بروید. با مهار کردن فکرتان از خیالات امروزتان واقعیت فردا را بسازید. مجرد ها باید با دوستان و اطرافیان در مورد ویژگی هایی که از همسر آینده خود انتظار دارید حرف بزنند. متأهل ها هم بهتر است با همسر و گروه دوستانشان بیرون بروند تا به بهبود رابطه خود کمک کنند.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شاید احساس سردرگمی کنید و پی بردن به حقیقت برایتان کار سختی باشد. در حال حاضر بهترین استراتژی ممکن این است که در مورد چیزهایی که از حقیقتشان مطمئن نیستید هیچ قضاوتی نکنید.تا جایی که امکان دارد از تصمیم گیری با عجله خودداری کنید، چرا که در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا چند روز دیگر دوباره در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تا جایی که می توانید راه جدیدی را در پیش نگیرید و کمی صبر کنید تا کنترل منطقتان را دوباره به دست بگیرید و تصمیم گیری برایتان راحت شود. فعلا سعی کنید دنیای خود را با هر آن چه که دوست دارید رنگی کنید. همراه با عشقتان از انجام کارهای مورد علاقه تان لذت ببرید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر خیلی زیاد در خانه فعال نباشید هم، کارهایی که انجام می دهید مورد تشویق و تایید دیگران قرار خواهند گرفت و از شما بابت انجام آنها قدردانی خواهد شد. ولی این طوری شاید خودتان احساس کنید که محق دریافت این تحسین ها نیستید. امروز ممکن است وسوسه شوید برای رسیدن به رویاهایتان مسئولیت هایی بیش از حد توانتان بپذیرید، ولی باید این موضوع را به یاد داشته باشید که با این کارها ممکن است آنچه را که اکنون دارید هم از دست بدهید. اولین قدم برای احساس سعادت و خوشبختی شمردن نعمت هایی است که دارید؛ پس از همین کار شروع کنید تا ببینید خیلی خوشبخت تر از آنی هستید که خودتان فکر می کنید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 22:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز غرق در خیال پردازی هستید و دلتان می خواهد در عالم رویا به سفرهای دوردست و سیاره های کشف نشده بروید. این خیالات ناشی از بیدار شدن حس ماجراجویی ذاتی شما هستند و هیچ دلیلی ندارد که این حس را در درون خود نادیده بگیرید. به خیالات ماجراجویانه خود فکر کنید، شاید وقت آن رسیده است که یکی از آنها را به حقیقت تبدیل کرده و فصل تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید. همه اتفاقات بزرگی که اکنون به حقیقت پیوسته اند روزی فقط یک رویا بوده اند. به افکار خود در رابطه با عشق و زندگی سر و سامان بدهید. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 23:22 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شاید از طرف دیگران تحت فشار قرار بگیرید تا یکی از رویاهای خود را کنار بگذارید. ولی دیگران هر چه بگویند هم وسوسه دنبال کردن این رویای شیرین شما را رها نخواهد کرد. با این حال اگر خوب به این موضوع فکر کنید خواهید دید که منطق حکم می کند فعلا روش های کاربردی تری را به کار بگیرید تا به نتایج بهتری برسید. در هر صورت باور داشتن خودتان از هر چیز دیگری مهم تر است. اگر به خودتان اطمینان دارید و می دانید که از پس این کار بر خواهید آمد، اجازه ندهید که مخالفت های دیگران جلوی شما را گرفته و مانع رسیدن به خواسته هایتان شوند. قبل از آن که احساس خود را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید خوب فکر کنید تا مبادا حرفی بزنید که برایتان گران تمام شود.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 21:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : عشق را در سر می پرورانید. اگر تنها هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جذب می کند. شاید این اتفاق در محیط کار شما رخ دهد بنابراین احتیاط را رعایت کنید. بهتر است به او پیشنهاد یک ناهار یا شام دو نفره بدهید. شاید امروز به آنچه می خواهید نرسید اما فردا همه چیز تغییر خواهد کرد. امروز روز خوبی برای دیدار با عشق تان است. حتی اگر او را مدت هاست که می شناسید، امروز احساس می کنید که به تازگی با او آشنا شده اید و آتش عشق در شما فوران کرده است. از این لحظات ناب لذت ببرید و آن را برای بهبود رابطه خود به کار گیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد