فال راجت نیر – 16 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید برایتان کمی آزار دهنده باشد اما باید برای لذت بردن از زندگی کمی تلاش کنید. در برنامه هایی که می چینید، به جزییات نیز توجه بیشتری داشته باشید تا چیزی از دست تان در نرود. زمان، مکان و سیستم حمل و نقل چیزهایی است که باید با دقت بیشتری آنها را بررسی کنید. زمانی که برای تمام کارهای خود برنامه ریزی کردید، زمان لذت و خوشگذرانی شما فرا می رسد. اگر احساس می کنید که رمانتیک شده اید، بهتر است عشق زندگی تان را به شامی دو نفره دعوت کنید. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که فضایی آرام و عاشقانه داشته باشد زیرا در گرمای رابطه تان موثر خواهد بود.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 22:04 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید تصور کنید که اغلب فرصت های زندگی خود را از دست داده اید اما اشتباه می کنید. هنوز دیر نشده و شما می توانید از موقعیت هایی که برایتان فراهم شده، استفاده کنید. توجه شما اخیرا به مسائل جدیدی جلب شده است. آیا برای رسیدن به آنها شک دارید؟ تردید و ترس را کنار بگذارید و به دنبال آنچه برایتان جذابیت دارد، بروید. ترس همیشه بد نیست اما نباید مانع شما در رسیدن به خواسته هایتان شود. حتی اگر زمین خوردید، دوباره بلند شوید و از نو شروع کنید زیرا موفقیت شما حتمی است. بد نیست امروز را با دوستان تان بیرون از خانه باشید و کمی خوش بگذرانید یا وقتی را برای ریلکس کردن خود نسبت به هر خبری بکنید و آنها را دنبال نکنید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:54 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به جای این که منتظر دیگران باشید تا برای شما کاری بکنند، خود به فکر انجام تغییری در زندگی تان باشید. بهتر است در کارهای گروهی شرکت کنید و فعالیت بدنی خود را بالا ببرید. هر چه زودتر برای ورزش با دوستان خود برنامه ریزی کنید هم برای روحیه و هم برای سلامت بدن شما بهتر است. حتی پیاده روی هم می تواند برای شما مفید و لذت بخش باشد و انرژی دوباره را به شما باز گرداند. پس از مدت ها دوری با یکی از دوستان تان دوباره ارتباط پیدا خواهید کرد. او در مورد مشکلات خود با شما صحبت می کند، سعی کنید راه حلی را پیش پایش قرار دهید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:39 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز زمان خوبی است تا اگر وقت بیرون رفتن از خانه را ندارید، یک رمان کلاسیک یا کتابی مورد علاقه خود را بخوانید. از آنجا که در چنین روزی احساسات شما فوران کرده است از شنیدن، دیدن و تجربه کردن ایده های هنری لذت خواهید برد. در این صورت ارتباطات شما با افراد دیگر نیز افزایش یافته و خاطره خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کار زیاد موجب رنجش شریک زندگی تان شده است، بهتر است کمی سرتان را خلوت کنید و وقت خود را با او بگذارید. اگر ایده های مشترکی در سر دارید، با برنامه ریزی دقیق آنها را به واقعیت مبدل کنید و از گفتن آن با هر فردی خودداری کنید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:40 صبح ، 23:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این که تمام آدم ها را با دید مثبتی نگاه می کنید، خوب است اما حواستان باشد که این زاویه دید شما را از حقیقت آنها دور نکند طوری که در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغ تان آید. شما فرد ظاهر بینی نیستید پس در برقراری ارتباط با آدمها احتیاط کنید. اگر اعتماد به نفس خود را از دست دادید و نسبت به ظاهر خود حس خوبی ندارید، چرا تغییری به زندگی خود نمی دهید. شاید یکی از دوستان تان که با مد و فشن ارتباط خوبی دارد بتواند در این راه به شما کمک کند. بد نیست یک میهمانی ترتیب دهید و خانواده و دوستانتان را دعوت کنید و کمی خوش بگذرانید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 22:04 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حال که همه چیز به آرامی پیش می رود، زمان خوبی است تا تمرکز خود را بیشتر کنید و ایده های خلاقانه خود را عملی سازید. شما به خوبی به وظایف خود آگاهید اما بد نیست علاوه بر زمان حال و کارهایی که در حال انجام آنها هستید، به آینده خود نیز فکر و برای آن برنامه ریزی کنید. شاید بد نباشد کمی از پول تان را سرمایه گذاری کنید تا بتوانید با برخی اتفاقات جدید رو به رو بشوید. اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید، از ایده های جدید استقبال کنید. عشق زندگی تان نیز می توانید در این راه به شما کمک کند پس نظرات و پیشنهادهای او را نادیده نگیرید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:09 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر کسی در مورد اهداف و آروزهایتان از شما سوال کرد، به جای این که جواب همیشگی را بدهید، در مورد آنچه واقعا می خواهید بیشتر فکر کنید. چیزهای مهمتر دیگری از پول و ماشین در زندگی شما وجود دارد که نادیده گرفته اید. مادیات برای شما نه تنها خوشبختی نمی آورند بلکه استرس و تنش زندگی شما را نیز بیشتر خواهند کرد. به زندگی خود نگاهی بیاندازید و ببینید واقعا چه کمبودهایی دارد؟ اگر رویایی را در سر می پرورانید، بهتر است هر چه زودتر به آنها رنگ واقعیت دهید. عشق زندگی تان می تواند چیزهایی را که برای رسیدن به اهداف تان احتیاج دارید در اختیارتان قرار دهد.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 21:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روز خوبی در زندگی کاری شما است. شما زمان و فضای کافی برای تمرکز بر اهداف تان را خواهید داشت. فقط بهتر است در مورد 5 سال آینده خود نیز بیشتر بیاندیشید و اهداف بلند مدت را نیز در برنامه های خود بگنجانید. اگر به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید، هیچ احتمال خطایی برایتان وجود نخواهد داشت. کمی از زمانتان را برای صحبت با عشق زندگی تان کنار بگذارید زیرا او نیز به شنیدن حرف های شما احتیاج دارد. اگر چه شرایط برای این کار مناسب نیست اما شما از پس آن به خوبی بر می آیید و آرامش را در فضا ایجاد خواهید کرد.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:32 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز انجام هر کاری برایتان لذت بخش خواهد بود زیرا هنوز از موفقیت خود احساس خوبی می کنید. زمان خوبی است تا ارتباطات خود را افزایش دهید و با افراد جدیدی آشنا شوید. از آنجا که شما فرد خوب و محترمی هستید دیگران نیز در چنین روزی از بودن با شما لذت خواهند برد و به آرامش خواهند رسید. وقت آن است تا احساسات درونی خود را بیان کنید پس با دوستان و عشق تان بیشتر در تماس باشید. به جای اعتماد به تجربیات و گذشته خود، این بار به ندای قلبتان گوش دهید تا شما را در مسیری درست راهنمایی کند.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 22:56 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر استرس دارید، بهتر است هر چه زودتر مسیر زندگی تان را تغییر دهید. اگر مسائل مالی ذهنتان را درگیر کرده است، کمی از آنها فاصله بگیرید، شما لایق استراحت و آرامش هستید. سعی کنید وقتتان را با دوستانتان بگذرانید و به دنبال تفریحات ارزان تری باشید. به عنوان مثال به جای رفتن به سینما چرا در خانه فیلم تماشا نمی کنید؟ صرفا این یک مثال برای درک بهتر شما بود یا به جای رستوران رفتن چرا در خانه شام درست نمی کنید؟ برای خوشگذرانی احتیاج نیست پول زیادی خرج کنید، در این صورت استرس شما نیز کاهش می یابد. حتی اگر به این شیوه زندگی عادت ندارید، نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر هنوز به آن چه می خواسته اید نرسیده اید انگیزه خود را از دست ندهید و صبور باشید، دیگر راه زیادی باقی نمانده است. کافی است با همان جدیت و پشتکار سابق به تلاش هایتان ادامه دهید تا خیلی زود شروع به دیدن نتایج زحماتتان بکنید. تا نیمه های مهر ماه خواهید توانست کمی از فشار کاریتان کم کنید و به خودتان کمی استراحت دهید، حتی شاید پول و وقت کافی برای رفتن به یک سفر لذت بخش را هم داشته باشید. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید چرا که از نیمه های آذر ماه دوباره سرتان حسابی شلوغ خواهد شد و با رو به راه شدن برنامه هایتان کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. شهریور ماه ممکن است برای شما با تغییرات جدی در روابط عاطفیتان همراه باشد. قلبی قوی و ذهنی آزاد روبراه بودن همه چیز را تضمین خواهد کرد. در مهر ماه کارهایی انجام دهید که به بهبود روحیه تان کمک می کنند.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 21:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کمی استراحت کنید. به جزئیاتی که این چند وقته نادیده گرفته شده اند توجه کرده و در صورت لازم به آنها رسیدگی کنید. امروز جدا کردن رویاهایتان از واقعیت برای شما کار سختی خواهد بود و این موضوع می تواند رابطه عاطفی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. شما هنوز همه چیز را نمی دانید پس از گرفتن تصمیم هایی که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شوند خودداری کنید. قرار نیست همه چیز همانطور که در خیالتان است پیش برود، باید با حقیقت رو به رو شد. اگر نقطه مبهمی وجود دارد سوال هایتان را در مورد آن پرسیده و تقاضای جواب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد