طالع رنگی رنگی – 9 تا 15 بهمن

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 9 تا 15 بهمن

 

 

فروردین : روزهای خوب گذشته قرار نیست برگردن.زیاد بهشون فکر نکن. در عوض روزهای خوبی در پیش رو هستن که به راحتی می تونی خودت رو بهشون برسونی. مسیر فعلی شاید کمی خسته کننده شده باشه ولی حوصله سر بر نیست. تغییری ریز در کاری نتایج بزرگی به بار خواهد آورد و این تو هستی که تصمیم میگیری اون تغییر رو انجام بدی یا نه. زندگی عاشقانه رو به اوج است و حرارتش رو احساس خواهی کرد. انرژی ات بالا رفته و باید جایی خرجش کنی. تا یک ماه آینده بیشتر از هر وقت دیگه فرصت تفریح هست، اگر که بخوای واردش بشی. جمعه یارت کاری می کنه که با خودت فکر کنی که آیا در طول زمان هم با هم خوب خواهید بود یا نه، جوابش اینه : خوب خواهید بود.

 

اردیبهشت : به نظر می رسه که زندگی اجتماعی در حال شکل گیری مجدد است و روابط و آدم های جدیدی دارن توی زندگی تاثیر بیشتری میذارن. یادت باشه که استفاده از مهارت های بین فردی برای پیش بردن کارها شديدا لازمه و یک برخورد ریز ممکنه تغییری جدی در کارها درست کنه. خبر خوب برای متولد اردیبهشت در این هفته اینه که کار و تفریح با هم گره می خورن و می تونی در کاری که لازمه بکنی نقاط لذتبخش زیادی کشف کنی. روز یکشنبه صبح سیاره زحل نورش رو به سمت آسمون می تابونه و خیلی خوبه یک دوش خیلی طولانی بگیری و از تمیزی و نشاط با آب لذت ببری. صحبت با ستاره ها در هماهنگی با اهداف تو خواهد بود پس انتخاب کن چی می خوای بشی و جهان باهات همراه می شه. سیاره ونوس هنوز تو خونه پنجم عشق تو حرکت می کنه و تعبیرش یعنی هیجان عاشقی در اوجه.

 

 

خـرداد : روزها دارن کوتاه تر میشن و بعید نیست با بخش تاریک روحت بیشتر از قبل رو به رو بشی. اگر چیزی بد جنسانه توی فکرت می چرخه بهتره حداقل تا یک هفته بهش فرصت شکل گیری ندی و نذاری ابرهای سیاه ببارن . اگر فکری منفی تا آخر این هفته دوام آورد احتمالا درسته . کمی فعالیت فیزیکی برات خوبه چون مغزت فرصت جدا شدن از روزمرگی ها رو می ده. در صورتی که در رابطه ای هستی بهتره شروع به جمع کردن پول ها یا فکر کردن به اقتصاد بکنین چون به زودی پول هاتون لازم تون می شه . آدم مهمی در زندگی ات ظاهر می شه ولی مشکلش اینه که بیشتر از اونی که تو می خوای، انتظار گرفتن داره و پیشنهاد من اینه که قبل از راه دادنش به مغزت، حداقل دو هفته صبر کنی.

 

 

تـیـر : یک سفر کوتاه در پیش است. سیاره مریخ راهی رو جلوی پات گذاشته که با کمی کشمکش همراهه ولی منجر به موفقیت تو می شه . مستقل از اینکه در این مرحله چقدر پیش رفتی ، فرصت پیشرفت خیلی خیلی زیاده . به فضای بزرگتری فکر کن که قطعا به زودی واقعی میشه و بزرگ خواهد شد. ماه داره به خونه عقرب نزدیک می شه، و یعنی می تونی حدس بزنی که چه خبری نزدیکه: کشمکش و جنگ یا دعوا و جر و بحث تند. راه حل مبارزه با عقرب نزدیک شدن به اونه و گیج کردنش. با کسانی که ازت دور هستن قرار بذار و یکی دو ساعت باهاشون وقت بگذرون همه چیز خوب پیش خواهد رفت. منتظر عشق نباش و همین که از عقرب ها نیش نخوری، خودش موفقیت خوبی است.

 

 

مـرداد: اوہ ! حساس ترین مسئله که خودنمایی می کنه اینه: یادت نگه دار که همه آدم ها احساسات دارن و نباید با احساسات هیچ کس شوخی کرد. برای بقیه اهمیت قائل شو تا نتیجه خوبش رو ببینی. در کشمکش حق با تو بوده ولی اگر ته دلت چرکین است خوبه یک بار دیگه حرف بزنی در موردش. در موردی که هیچ چیز نمی دونی فرصت خوبی پیش میاد که کمی چیز یاد بگیری. ازش استفاده کن. این هفته تغییری بزرگ در رابطه دیده می شه و اگر می خوای بدونی بهترین روز که توش کانال ارتباطی بازه چه زمانی است، باید بگم یکشنبه عصر فوق العاده است برای رسیدن به داخل هر قلبی. شجاعت نشون بده تا سورپرایز بشی.

 

 

شهریور : گفتگویی با دوستی خوب اندیشه های مثبتی رو به فکرت میاره.حرکت معکوس سیاره مرکوری به سمت عقب انرژی منفی سیاره اورانوس رو جبران می کنه و تعبیرش اینه که در این هفته اصلا نگرانی نداشته باش چون چیزها درست خواهند شد. بی دردسر و راحت. ترکیبی غیر عادی از حوادث چیزی رو جلوت می ذاره که بهتره ازش استقبال بشه.زندگی عاشقانه در حال تغییر کردن است، باهاش نجنگ و بذار پیش بیاد. سیاره های ونوس و نپتون در دوشنبه به هم میرسن و سیاره ژوپتر و بعدتر پلوتو به اون ها ملحق میشن و اینا می خوان این رو بهت بفهمونن که همه چیز اولش در بهترین حالت نیست و یکی دوتا تغییر ، مسئله مبهمی رو برات جا میندازه .خوش باش چون خوشی نزدیکه. اتفاقات خوب نه فقط در راهه بلکه تقریبا رسیده! اگر لازمه درس بخونی سریعتر سراغ کتاب ها برو!

 

 

 

مـهـر : همه جا پروژه های ناقص و نا تموم و حرف های نزده و کارهای نکره و روابط ناقص هست و ممکنه نگران بشی که شاید واقعا چیزی در حال پیش رفتن نیست و تو وسط کارها نشستی و فقط گاهی به بعضی هاش نگاه میندازی. شاید اینطور باشه شایدم نباشه ولی اصولا باید بدونی که این دو سبک مختلف از زندگی است: منظم و دقیق روی یک چیز یا اجازه دادن به خط های مختلف ، که پیش برن و خودشون تو روند طبیعی انتخاب بشن. تا وقتی خودت سردرگم و ناراحت نیستی نگران شلوغی نباش چون خودشون به نهایت شون هم خواهند رسید. این رو هم بدون که این هفته منطقا باید موثرترین هفته ی امسال باشه! عجيبه؟ نه اصلا. یک حرف با تصمیمت می تونه تا آخر سال تغییری مثبت رو توی زندگی ایجاد کنه.

 

 

آبـان : از موقعیت ستاره ها به نظر میاد که یک نفر داره اذیتت می کنه یا داره با استفاده از منابعی که باید مال تو باشه، خوش می گذرونه! به این دقت کن که این حس شاید از حساسیت زیاد بیاد و تو باشی که داری سخت میگیری ولی چیزی که بیشتر حس می شه اینه که باید کمی بجنگی و حقت رو برداری و باهاش خوش باشی. رنجی که کشیدی رو نشون بده یا نارضایتی ات رو بگو تا شرایط متعادل تر بشه. به هر حال در این هفته یک تفاهم دو طرفه وجود داره که با هماهنگی سیاره های مریخ و زحل اتفاق میفته و این یعنی اگر با کسی حرف بزنی تاثیر خوبی روش میذاری و اگر حرفت رو مطرح کنی، بازخورد خوبی میگیری. به نظر می رسه گروهی از دوستان فکر می کنن خوبه اطراف تو و کسی که تو رو دوست داره بچرخن، از این استقبال کن.

 

آذر : تفکر دوباره در مورد عشق می تونه نور جدیدی به یک رابطه بتابونه. شاید هم اگر درگیر یک گفتگوی گروهی هستی، حرف تو درک جدیدی به آدم های زیادی بده. دلیلی نیست از مطرح کردن بحث های سخت فرار کنی و از اون بالاتر بدون که نشون دادن ضعف هات به آدم های دور و بر سریعا به نفع تو تموم میشه. آدم ها علاقه مند هستن بهت کمک کنن. گفتگویی سریع و تند بین تو و یک آدم مهم در طول این هفته (با تمرکز بر پنجشنبه) می تونه منجر به یک تغییر بشه. شما دو نفر می دونین کجا هستین و کجا می خواین برین ولی خوبه در موردش حرف هم بزنین. موزیک و فیلم و کتاب جدید خوبه و خیلی بهتر میشه اگر از آدم جالبی که این هفته می بینی بخوای بهت چند تا فیلم و کتاب دلخواهشو معرفی کنه و بری سراغ اون ها چون توش برات یه غافلگیری داره که بهش نیاز داری .

 

 

دی : دلچسبی اصلی ترین کلمه در این هفته است. متولد دی این هفته که در دومین ماه زمستونی هم به سر می بره ، به موجودی غیر قابل مقاومت تبدیل می شه . از این استفاده کن تا کسی که لازمه رو بیشتر مجذوب خودت کنی. آدم دیگه ای داره توجهی جدی بهت نشون می ده ولی متوجه اش نشدی، اگر شرایط فراهم است قبل از اینکه ناامید بشه و به عقب برگرده کمی بهش توجه کن. گناه داره خب! یک دشمن قدیمی نقشه هایی داره. بی توجهی بهترین جوابه. حرفاتو تند نزن ، به خصوص چهارشنبه و پنجشنبه که فرصتش هست. یک فضای پر از الهام، شکوفایی و قدرت پیش رو داری که بهتره ضربه اصلی رو در همین هفته وارد کنی ! هیچ چیز رو عقب ننداز.

 

 

بهمن : روابط متقابل با دوستان می تونه تبدیل به منبع یک ایده جالب بشه که اگر پیگیریش کنی نتایج بسیار جالبی داره. یکشنبه صبح مرکز نور سیاره زحل روی نیمه شرقی آسمون و بهت می گه اگر به ریشه هات برگردی (چه سنت، چه خانواده و …) ممکنه الهام جالبی از سمت شون نصیبت بشه. اگر در لحظه ای حس کردی بری یا بمونی، جمع رو ترجیح بده. حرف هایی که از دیگران می شنوی رو به عنوان منبع اطلاعات برای تغییر استفاده کن. تا مدت های طولانی این همه اطلاعات بهت نخواهد رسید و سعی کن ازشون استفاده خوبی بکنی. تو و پارتنرت شاید یک رشد عشقی خوب رو تجربه کرده باشین ولی بازم این مسیر هنوز ادامه داره و عشق قراره پیش بره. سه شنبه صبح یک دوش طولانی اتفاقات خوبی در طول روز رو رقم خواهد زد.

 

 

اسفند : درگیر یاس و نا امیدی نباش. در هفته های زمستونی به سر می بریم و تا چند وقت دیگه به ماهی که پرچم دارش تو هستی وارد میشیم. از این هفته، با حرکت معکوس سیاره مرکوری، جرقه هایی توی آسمون دیده می شه. این حرکت معکوس در نیمه اول هفته انرژی بخش است و در نیمه دوم مایوس کننده. اگر چیزی خیلی خوشحالت کرده بود ممکنه برای مدتی کوتاه غم انگیز به نظر برسه. ترکیب کردن زندگی عاطفی و شغلی با اینکه معمولا خوب نیست ولی گاهی اجتناب ناپذیره اما دقت کن که فشاری توی کار نباشه. هر وقت خودت انتخاب کردی یعنی مسیر درسته. یادت باشه که در حوزه عاطفه چیزی جلوی روت ثابت نیست و انتظار تغییر و رشد و هیجان رو باید داشته باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد