طالع رنگی رنگی – 24 تا 30 مهر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 24 تا 30 مهر

 

 

فروردین : به اینطرف و اونطرف کشیده شدن داره تموم میشه و شرایط رو به آرامش است. چه از نظر احساسی و چه از نظر نقش اجتماعی کم کم جا میفتی و میدونی چی میخوای و توی این دنیا چه کاره هستی. مهمترین جنبه موفقیت که حمایت خانواده و دوستان است رو خواهی داشت و میتونی راحت موفق بشی . به چیزهای کوچیک دست بزن تا موفقیت ملموس بهت انرژی و هیجان بده. برنامه هایی که چیدی کمی تغییر خواهد کرد ولی بد نیست و تغییر تقریبا همیشه به نفع آدمه. شرایط عشقی خوبه و اصلا اینجوری فکر نکن که بدشانسی آوردی. احتمال دیگه ای که توی زندگیت بود خیلی منفی تر از شرایط فعلی بود، خوشحال باش. رسیدگی به یک چیزی می تونه انرژی مثبتی رو توی وجودت به جریان بندازه. اگر گلدونی داری بهش آب بده و در غیر اینصورت برای گربه های محل کمی غذا بیرون بذار یا چنین چیزی.

 

 

اردیبهشت : احساسات خود آدم هستن که دیدگاه دیگران به یک موضوع رو رقم میزنن.خودت رو جوری ببین که دوست داری بقیه ببینن و به شکلی عجیب نتیجه اش رو خواهی دید. اوه این رو هم بگم که شاید نیازمند کمی درگیری باشی. مثلا در روز دوشنبه شاید لازم باشه جواب کسی رو با تحکم بیشتری بدی. خوشبختانه در این هفته شانس عشق بسیار بالاست. اگر با کسی در رابطه هستی دیدنش رو حداکثر کن تا پیوند محکم تری بسازی و اگر میخوای کسی جدید رو ببینی، الان وقتشه . وقتی تمرکزت روی چیزهای خوب باشه، اتفاق های خوب میفتن ولی نکات منفی رو نادیده نگیر. آهان! این رو هم بگم که تقارن سیاره مشتری و نپتون بهت میگه اگر فکر خرید چیزی هستی زودتر عملی اش کنی.

 

 

خـرداد : شرکت کردن در برنامه دیگران و کار کردن براشون راحته ولی گول جریان رو نخور. بهتره در این هفته نقش اصلی رو خودت بازی کنی و «همراه» کسی نباشی. قراره در صحنه ای دراماتیک مثل یه قهرمان ظاهر بشی یا جایی همه چشم ها بهت دوخته بشه پس سعی کن جوری رفتار کنی که این فضا ایجاد بشه. سیاره زحل در خونه دوم علاقه است و خودش فشار کافی برای دیده شدن تو رو ایجاد می کنه. در این هفته اصلا سعی نکن با کاری خاص، به چشم بیای یا تلاش زیادی برای نزدیک شدن به چیزی که میخوای، بکنی. هدیه ای در راهه که باعث خوشی و گرمی توی دلت می شه و در حوزه عشق هم ظاهرا یک پیچ جلوی روت است. اگر دنبال ایجاد تنوع یا چیز جدید یا هیجان برای رابطه فعلی هستی، کار درستی می کنی. لازمه چیزها کمی تغییر کنن و بهتره این تغییر توسط خودت ایجاد بشه.

 

 

تـیـر : نکته بامزه این هفته برای متولد تیر اینه که خیلی هم لازم نیست به برنامه اش بچسبه یا کارهایی که قبلا فکر کرده بود میکنه رو بکنه. این هفته سیاره نپتون قدرت زیادی نشون میده و بد نیست اصولا برای متولد تیر اسمش رو هم بذارم (هرکاری دلت خواست بکن.) همین اتفاق در بحث مالی هم در جریانه. ممکنه پولی بهت برسه که دقیق نمی دونی از کجاست ولی از اونطرف خرجی هم پیش بیاد که پیشنهاد میشه ازش در نری و انجامش بدی. برای گرفتن تایید بقیه باید اونها رو تایید کنی. شایدم لازم باشه اوایل هفته این کار رو برای پارتنرت انجام بدی. کسی نیاز داره تو بهش اوکی بدی تا زندگی اش مطمئن تر پیش بره. جوابت رو خیلی عقب ننداز ولی عجله غیرعادی هم نکن.در نهایت زندگی تو است.آدم جدیدی در دنیای عشق ظاهر شده،بهتره زودتر خودش رو ثابت کنه چون وقت زیادی نخواهد داشت.

 

 

مـرداد: برخی از مراحل زندگی داره به پایان میرسه و مرحله جدیدی شروع خواهد شد! سه شنبه ماه درست توی خونه اول «آینده» تو قرار میگیره. سه شنبه به ماه نگاه کن و توی دلت تمرکز کن ببین واقعا ازت چی میخواد. چشم هات رو ببند و آینده ات رو اونجوری تصور کن و این تصویر رو با خودت داشته باش تا بهش برسی، تجربه ای در هفته گذشته نیاز به بازنگری داره. اگر حرفی رو باید میگفتی ولی نگفتی، حتما با پیام و یا ترجیحا رو در رو یا حداقل پشت تلفن بگو. این هفته فرصت خوبیه برای اینکه چیزی که در دلت هست رو بگی و به درستی شنیده بشه. در صورتی که با خانواده مشکلی داری روی کاغذ بنویس تا ببینی مشکل کجاست و بعد که برای خودت مشخص شد، چهارشنبه به بعد دوستانه و خوب مطرحش کن.

 

 

شهریور : آدم ها به دلایل متفاوتی نظر اصلی شون رو مخفی می کنن. در صورتی که حرفی شنیدی که به نظرت غیر منصفانه اومد به این بحث توجه کن. از دوشنبه سیاره مریخ و نپتون در یک راستا هستن و شاید انتقادی ازت بشه که خیلی هم واقعی نیست. در صورتی که در محیطی چندین نفره کار می کنی یا درس می خونی بهتره به اندازه تلاشت سهم برداری چون این تقسیم اگر دخالت نکنی، عادلانه نخواهد بود. به جاش دنیای عشق این هفته برای متولد شهریور جذابه. نگاهت به بالا باشه چون مقصد نهایی از جایی که فعلا هستی بسیار بالاتره و باید در مورد راه آگاهی داشته باشی. اگر از صحبت کردن با یک نفر به خاطر اینکه دوستش داری پرهیز کردی، این هفته وقت بسیار مناسبی است. در صورتی که «بله» رو گفتی، شانس هم بهت «بله» خواهد گفت.

 

 

 

مـهـر : صحبت یا کاری از روی کمال حسن نیت انجام میدی ولی برداشت خوبی ازش نمیشه. اگر ایده تجاری یا چنین چیزی در ذهنت است اول روی کاغذ پیاده اش کن و خودت نقطه ضعف هاش رو پیدا کن، بعد با بقیه مطرحش کن. متاسفانه کسی داره تلاش می کنه پشت سر تو به ضررت کار کنه اما موفق نمی شه. متولد مهر در این هفته شانس شروع چیزی بسیار جالب رو داره پس اگر وارد رابطه با کاری شدی اول مطمئن شو که دوست داری تا مدت ها همراهت باشه. این هفته فقط باید بخاطر و برای خوشحالی یک نفر کار کنی. اگر تا چهارشنبه بهت هدیه ای نرسیده بود، برای خودت یک چیز کوچیک بخر تا شانس رو همراه خودت نگه داری.

 

 

آبـان : حواست باشه که ماه داره در خونه هفتم «دیگران» تو کامل میشه و این یعنی روز یکشنبه ممکنه یک پیشنهاد دوستی نه چندان واضح دریافت کنی که بهتره بهش توجه خاصی نکنی. این پیشنهاد ممکنه فقط از طرف تو حس بشه و در اون طرفش کسی پیشنهاد نداده باشد. اگر با کسی در رابطه هستی در این هفته نگرانی ها در مورد یک مشکل طولانی مدت طبیعی است و با گذر هفته، تا حدی محو خواهد شد. در صورتی که محصل یا دانشجو هستی امتحان ها رو جدی بگیر چون یکی شون قراره متفاوت از فضایی باشن که تو براش درس خوندی. متولد آبان در این فصل پاییز بهترین کاری که می تونه بکنه انرژی گرفتن از محیط اطراف و زیبایی های این فصله. در این هفته خبر بزرگی نخواهد شد پس بهتره وقتت رو به انرژی گرفتن از محیط اطراف بگذرونی.

 

 

آذر : کارها زیاد هستن و شلوغ و برخلاف تصورت چیزهایی هم دارن بهشون اضافه میشن. هرکس بهت گفته «فلان کار رو که تموم کنی راحت میشی» خواسته فریبت بده یا حداقل اینه که خودش هم نمی دونسته وضعیت ستاره ها از چه قراره. در صورتی که میخوای از زندگی لذت ببری، حداقل دو ساعت از دو روز این هفته رو به خودت اختصاص بده. سیاره مرکوری و مارس در کنار خورشید درخشان هستن و اون هم در خونه پنجم خلاقیت . اگر درگیر امتحان هستی به ایده های خلاق خودت هم اهمیت بده و اگر پروژه ای می نویسی نظرات خودت رو هم قاطی شون کن. اگر دنبال جواب یک سوال «بله/خیر» هستی اون روز به ماه نگاه کن، چشم هات رو ببند و به قلبت رجوع کن. احتمالا جواب روشنی برات داره.

 

 

دی : پایداری شرط پیروزی است. حضور سیاره نپتون در خونه چهارم تصمیم داره به من میگه که چیزی هست که شروع شده ولی تموم نشده. تمومش کن تا مسیر جلوی روت شادتر باشه. پرونده باز به ضرر همه است. دقت کن که توافق ها در طول زمان ممکنه تغيير کنن. هر توافق فقط تا وقتی کار می کنه که هر دو طرف احساس پیروزی کنن. این رو بخصوص در محیط کار در نظر داشته باش. در صورتی که در رابطه فشاری روت هست تا خبری رو اعلام کنن (اگر مالی باشه که دیگه زودتر) دوشنبه حاوی یک خبر است که شاید رسیدنش تا سه شنبه هم طول بکشه ولی نتیجه اش برای تو خوبه. در صورتی که منتظر اعلام نتیجه ای از طرف کسی هستی، یک پیگیری بکنی بد نیست. نتیجه رو داره ولی میخواد اول تو قدم پیش بذاری

 

 

بهمن : فرار کردن از مسئولیت ها و وقت گذروندن در رویا خیلی وسوسه کننده شده اما مواظب باش که یک تله حسابی است. قبلا اونقدری که لازمه کار نکردی و بهتره الان تمرکز بیشتری داشته باشی. روز دوشنبه یک شرایط غافلگیر کننده پیش رو است و انگار کسی به زور میخواد چوب لای چرخت بذاره. اما به جاش سه شنبه در ماه کامل فرصت محقق کردن یکی از آرزوهات رو داری. یک ساعت بعد از غروب بیرون برو و به ماه نگاه کن و یک آرزو بکن. بعد چشم هات رو ببند، قلبت این آرزو رو حک خواهد کرد و روزی عملی خواهد شد. اگر با کسی در رابطه هستی در این هفته راه های ارتباطی به خوبی باز شده و هر حرفی دارین رو بهتره بزنین. همینطور اگر درگیر امتحان هستی بهتره ترس رو کنار بذاری و برای سوالی که جوابش رو نداری تا جایی که می تونی داستان بنویسی و نمره اش رو بگیری.

 

 

اسفند : فرصت داره تموم می شه ! تموم که نه ولی سیاره زحل داره جلوتر میاد و انگار پنجره ای برای کاری رو می بنده. اگر چیزی هست که فقط دو سه قدم ازش مونده حتما در این هفته انجامش بده و اگر فکر می کنی با کسی باید نزدیک تر باشی ولی هفته به هفته در حال دورتر شدن هستین، خودت پیش قدم شو وگرنه شانس چندانی برای جلو اومدن اون نخواهد بود. خوشبختانه یک دوست انرژی زیادی به زندگی ات میده و باعث میشه کاری رو به خوبی و قدرت پیش بگیری. اگر مسئله مالی داری خیلی نگران نباش چون وضعیت به زودی پایدارتر خواهد شد و اگر لازمه قرض هم بگیر و قرض دهنده رو خوشحال کن. روابط عاشقانه در محیط کار یا درس یا محیطی جدی در این هفته خطرناک است و احتمالا خیلی تمیز تموم نمی شه. کسی به آدمی اشتباه حرفی رو میزنه (به خصوص از دوشنبه تا پنجشنبه) که چوبش رو همگی خواهید خورد. خودت رو ناراحت نکن چون به تو ربط چندانی نداره و کسی هم در این مورد به تو بدبین نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد