طالع رنگی رنگی – 8 تا 14 آبان

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 8 تا 14 آبان

 

 

فروردین : روزهای پر فکری است. شاید هم پر از آرزو یا پر از خیال. به هر حال فكرت مشغوله. انرژی خورشید از پشت سیاره نپتون داره به خونه اول اهداف می تابه و این یعنی باعث میشه فکرهای ضد و نقیضی بهت برسه. از اطلاعات اطراف می تونی نتیجه بگیری. سعی کن هرکاری که می کنی مسائل مالی رو از مسائل عشقی جدا نگه داری چون هر دو می تونن روی همدیگه تاثیرات مخرب بذارن. روز سه شنبه ماه برای تو یک پیام داره. اگر دنبال جواب بله/خیر» می گردی یا در چیزی میخوای مطمئن بشی، یک ساعت بعد از غروب به ماه نگاه کن و وقتی فکر کردی قلبت از نورش پر شده، چشم هات رو ببند و سوال رو از قلبت بپرس، جواب رو خواهی گرفت.

 

 

اردیبهشت : درسته که استرس کوچیکی برای پول هست ولی شرایط کاملا داره به نفع تو تغییر می کنه. اعتبار بیشتر بهت کمک می کنه تا به اونی تبدیل بشی که میخوای و یک گردهمایی جالب در اواخر این هفته در انتظارته . در صورتی که ازت می خوان در جایی نماینده باشی یا حرفی رو از طرف کسی بزنی ، با دقت قبول کن چون ممکنه برات دردسری بیشتر از اونی که انتظارش رو داری به همراه داشته باشه. وصل کردن عشق و خانواده به هم در این هفته جذابه ولی هنوز وقتش نیست. یک نفر میخواد در مورد زندگی شخصی تو حرفی بزنه که خوب نیست. اگر این اتفاق جلوت افتاد سریعا نشون بده که علاقه مند نیستی این آدم در این شرایط نظری در مورد زندگی شخصی تو بده. سیاره زحل داره وارد خونه سوم کارها می شه و این یعنی بهتره سرت رو بیشتر از اونی که هست شلوغ نکنی چون کار زیاد عملا باعث می شه به چیزهایی که دوستشون داری کمتر برسی.

 

 

خـرداد : دقت کن که کارهای روزمره باعث نشن از یک اتفاق خوب دور بمونی. یک دعوت داری یا خواهی داشت که خوبه حتما توش شرکت کنی. خوبی و بدی همیشه به هم پیوسته است ولی موقع تصمیم گیری در مورد موقعیتت می تونی به این فکر کنی که آیا این دو با هم قابل مقایسه هستن و کدوم به کدوم می چربه. اگر چیزی خوبه لازم نیست به خاطر اشکالاتی که داره زیاد هم غم بخوریم. خودت رو به اصلی ترین اولویت خودت تبدیل کن و خیلی چیزها بهتر می شن. حرف هایی در اطرافت هست که متاسفانه فقط برای حسادت یا خراب کردن شرایط تو گفته شده. بهتره باهاشون نجنگی و از کنارشون بگذری. ایده هات رو برای خودت نگه دار و خیلی مطرحشون نکن. اینجور امن تر هست. در مورد عشق جواب «بله/خیر» تقریبا داده شده. همین هم پیش خواهد رفت. اگر فرصتی برای در آغوش کشیدن هست، از دستش نده. دوشنبه و سه شنبه جادویی هستن.

 

 

تـیـر : نگاهت به موضوعی داره کامل تر میشه و این باعث پیش رفتن درست برنامه ها خواهد شد . در جلسه ای در مورد تو صحبت خواهد شد ولی تصمیم گیری نهایی اتفاق نمیفته. قول کوچیکی به کسی دادی یا کسی منتظر خبری از تو است و بهتره قبل از روز سه شنبه عملی اش کنی. در این هفته در هیچ موردی عکس العمل نشون نده و تصمیم نهایی ای نگیر چون تنها ضرر این هفته می تونه عجله کردن باشه. خریدن یک چیز کوچیک شدیدا توصیه میشه. گل یا هر چیز دیگه که بهت انرژی بده. اگر با کسی گپ زدی دقیق به حرفش گوش کن چون که می تونه حسابی برات هیجان انگیز باشه. علاقه به بودن با یک نفر که بهت آرامش میده در این هفته افزایش پیدا می کنه.

 

 

مـرداد: برنامه هایی هست و خودتم خیلی مشتاق شروعی ولی انگار همه شرایط هنوز محیا نشدن . نکته مهم اینه که (به خصوص برای متولد مرداد ) همه شرایط به راحتی در یک جا جمع نخواهند شد. مشکلی در اطرافت بروز می کند. شاید دوشنبه تا سه شنبه . ازش اتفاقی بزرگتر از اون چیزی که هست نساز. از کنارش که بگذری اون هم با زمان حل می شه . در صورتی که دوست نزدیکی داری که این چند وقت سعی میکنه تو رو بیشتر ببینه ، باید بگم که خودش به تو علاقه مند شده یا می خواد کسی رو به تو معرفی کنه. در صورتی که شرایطش رو نداری زودتر این رو بهش بگو. انتقاد از خودت در روز سه شنبه رو گوش کن ولی خیلی هم بهش دل نده. شنیدنش بد نیست اما همه اش هم واقعی نیست.

 

 

شهریور : فکر کردن به دعوا یک چیزه و واردش شدن یک چیز دیگه. اگر میخوای با کسی بجنگی به این فکر کن که آیا واقعا لازمه و آیا همین که یک جوری عصبانیتت رو خالی کنی بس نیست؟ وارد دعوا و مشاجره و کشمکش شدن در این هفته اصلا خوب نیست. سعی کن ریلکس و راحت باشی و اتفاق های کوچیک بد رو بدون توجه چندان، پشت سر بذاری. اتفاقات خوبی در حوزه قلب در جریان هستن. اگر به کسی دل بسته ای به احتمال زیاد نقاط قوت خوبی داره که باعث شده واقعا دوستش داشته باشی ولی بودن سیاره زحل در خونه دوم تصمیم، بهت یادآوری می کنه که احتمالا یک چیز حساس رو ندیدی. به حرف آدم ها گوش بده چون نکات مهمی توشون برات هست. اصرار روی نظرت خوبه اما تا جایی که تبدیل به لج بازی نشده.

 

 

 

مـهـر : اقدام مستقیم بهترین کاره! اگر لازمه چیزی اتفاق بیفته دست دست نکن و منتظر شرایط بهتری هم نباش. دقت کن که الان تو آبانیم و سال از نیمه اش هم گذشته و اگر وضع میخواست عوض بشه ، شده بود. ظاهرا کمی تعارف باعث درگیر بودنت در چیزی است که درموردش شک داری. اگر اینطوره از بودن سیاره زحل بزرگ در خونه دهم تصميم ها استفاده کن و حرفت رو بزن چون در این هفته میتونی بزرگترین چیزها رو با کمترین کلمات جا به جا کنی . زیاد کار کردن در این هفته به نفعت نیست و بهتره به جاش از بقیه کمی کار بکشی . دوستانت علاقه دارن بهت کمک کنن اما باید بهشون بگی که چی کار کنن . چیزی مثل یک مهمونی بزرگ در پیش است که توش با مفهوم یا کار با آدم جدیدی رو به رو میشی که تغییرات خوبی برات به ارمغان میاره.

 

 

آبـان : از هفته پیش سیاره مرکوری داره معکوس حرکت میکنه ، و این یعنی کمی سردی یا تغییر حالت توی روابط طبیعی است . امیدواری ات به آدم ها زیاد نیست اما نگران نشو . واقعا هم آدم ها قرار نیست کمک های بزرگ بکنن. در صورتی که امتحانی در پیش هست ، حسابی جدی بگیرش چون بعضی تدریس گرها متاسفانه علاقه مند هستن شاگردها رو غافلگیر کنن و یکی شون هم ممکنه سر راه شما قرار بگیره. اگر کسی سعی کرد بهت کمک کنه حتما بپذیر و اگر مشورت خواست بهش بده. اتفاقاتی عاشقانه در راهن ولی به شرطی که چیز دیگه ای سر راهشون نباشه. دغدغه های فعلی رو جواب بده تا فضا برای رمانتیک تر شدن باز بشه. یادت باشه که پارتنرت احتمالا تحت تاثیر فضای ذهنی تو است پس بهتره ریلکس باشی و برای رفتن به مرحله بعدی فشار نیاری.

 

 

آذر : بهتره که همه تلاشت رو بکنی که خودت رو منظم و آروم نگه داری. دوری از تنش یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید این هفته رعایت کنی. متولد آذر معمولا آدم سازگار و شنونده ای است ولی این هفته تلاش بیشتری بکن. بخصوص دوشنبه و سه شنبه فضایی تنش زا حس می شه. در درس و کار و عشق و خانواده ازش دوری کن. در ذهنت ایده های خوبی می چرخه از عشق. قابل دسترسی هستن به شرط اینکه کمی کنترل رو در دستان خودت بگیری. نذار کسی دیگه یا بدتر از اون کسانی دیگه برات تصمیم بگیرن و در صورتی که لازمه کمی رقابت کن ولی از استرس درست کردن دوری کن. در نهایت همه به مکان های امن علاقه بیشتری دارن. اگر تلاطمی در دنیای عاطفی هست باید بگم که تا قبل از یکشنبه هفته دیگه ، همه چیز به شرایط همیشگی اش برمی گرده. این ممکنه خوب یا بد باشه، انتخاب با توئه . یک هدیه ، حرف یا گذشت کوچیک شاید نظر بزرگی رو عوض کنه .

 

 

دی : تصمیم بگیر که احساساتت رو آروم نگه داری. نه هیجان خوبه نه اینکه درگیر بحث های پیچیده بشی. خودت رو درک کن ولی بدون که در این هفته ممکنه به خوبی توسط دیگران درک نشی. شاید خیلی هم خبر جدیدی نباشه . قلبت رو باز نگه دار و ببین چی پیش میاد . احتمال داره با حرکت یک نفر در روز دوشنبه سورپرایز بشی . خوب نگاهش کن . فشار مالی یا نیاز به پول دیده میشه . این رو در عشق دخالت نده . این دو مسئله قراره از هم جدا حرکت کنن . بخصوص از رابطه عاطفی سطحی در محیط کار دوری کن. چیزی که در گذشته بوده و رفته دیگه بهتره کنار گذاشته بشه. اگر امیدواری نیست یعنی نیست. عوضش در پیش رو اتفاقات هیجان انگیز خواهند بود. چهارشنبه اگر کسی رو ببینی، باز هم اون رو خواهی دید.

 

 

بهمن : ماه کامل روز سه شنبه کنار سیاره مریخ است و ترکیب این دوتا خیلی جذاب نیست. حتی یک چیز کوچیک می تونه خیلی غمگین کننده باشه. یادت باشه که اگر چنین چیزی پیش اومد، نشون دادن حست خیلی بهتر از تلاش برای این است که بگی «چیزی نشده». در دنیای عشق هیچ چیزی مشخص نیست و اگر به کسی فکر میکنی یا با کسی هستی، احتمال به وجود اومدن هر جور پیچیدگی هست. اگر فکر می کنی به قضاوت خودت نمی تونی اعتماد کنی، این فکر رو جدی بگیر و با کسی مشورت کن. ناراحتی کوچیکی در پیش است که بهتره اصولا بهش اهمیت ندی. متولد بهمن در این هفته اگر میخواد رازش از پشت پرده بیرون نیاد، باید کمی محتاط تر باشه.

 

 

اسفند : سایه یک موضوع با اولویت زیاد روی زندگی ات احساس میشه. انگار از چیزی خسته هستی یا خسته خواهی شد. اگر تصمیم به خروج است و بیخیال شدن جریان، بهتره موضع ات رو برای همه روشن کنی تا دردسری به وجود نیاد. در یک رابطه عاطفی درگیر بودی که اثرش کم کم داره از بین می ره. هر چیزی پایانی داره و خوبیش اینه که این پایان، شروع ماجرایی جالب تر خواهد شد . زور زیاد نزن چون کارها مستقل از اراده تو دارن پیش میرن ولی اگر چیزی سر راهت قرار گرفت، جدی اش بگیر چون هفته ای است که خیلی از شروع هاش، ماندگاری طولانی در زندگی خواهد داشت اگر تنها هستی در غیر عادی ترین وضعیت یک نفر رو توی سه شنبه یا چهارشنبه می بینی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد