طالع رنگی رنگی – 2 تا 8 بهمن

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 2 تا 8 بهمن

 

 

فروردین : لغو کردن برنامه ها همیشه هم که بد نیست.سیاره پایه ای تو یعنی ونوس بسیار نزدیک به ماه شده پس نگران تغییرانی که پیش رو است نباش. بذار اتفاق بزرگ بیفته.یک نفر توجھی غیر عادی به تو پیدا کرده،ازش بخواه ثابتش کنه.یا حداقل در شرایط مهمی قرارش بده که ببینی واقعا دوست داره کمک کنه یا فقط حرف می زنه. سه شنبه مرکوری چند قدم به عقب حرکت خواهد کرد و اگر آدمی در گذشته داری که دوست داری پیش بیاد، یک پیام براش بفرست. احساس خوشبختی خواهی کرد چون چیزهای مهمی داری. متولد تیر به زودی قراره خبری هیجان انگیز بشنوه و بهترین آمادگی برات اینه که خودت رو دوست داشته باشی، چون فوق العاده ای.

 

اردیبهشت : یک دقیقه کاملا مطمئن هستی که چی داری و چی می خوای ولی دقایقی بعد یک دفعه انگار نظرت عوض شده ! حواست باشه که آدم ها در طول زندگی تغییر می کنن، حتی در طول روزها و حتی ساعت ها. با کمی بالا پایین شدن قند خون ممکنه نظر ما عوض بشه و برای همین هم هست که نقشه هایی که دیروز می کشیم رو فرداش نمی تونیم اجرا کنیم . نگران این چیزها نباش و در لحظه کاری رو بکن که درسته و اگر به این نتیجه رسیدی که چیزی برای یک ماه آینده لازمه ، روی کاغذ اون رو بنویس و بذار روی میز . صبح سه شنبه یک دوش طولانی شدیدا توصیه می شه. اشعه هایی مثبت به سمتت جاری هستن و خوبه پوستت بتونه اون ها رو کامل جذب کنه . زندگی عشقی قراره شعله ور بشه!

 

 

خـرداد : در این هفته شانس بزرگی داری تا چیزهایی رو ببینی که معمولا از دید آدم ها پنهان می شن . نور تیز سیاره مریخ در کنار ماه و سیاره ونوس قرار گرفته و تعادل عجیبی به سایه ها حاکمه و این یعنی رودخونه ها به سمت تو جاری می شن و حقایقی رو به سرعت از جلوی چشمت رد می کنن که اگر کمی تیز بین باشی ، اون چیزهایی که باید رو می فهمی. گوش هات رو باز نگه دار و فکرهات رو یادداشت کن که آخر هفته نسبت به دیگران مزیت های بزرگی خواهی داشت. وقتی پذیرفتی که همه جواب ها رو نداری، هر چیزی ممکن می شه. داشتن ذهنیت کودکانه و کنجکاو بودن بهت قدرت یک استاد رو خواهد بخشید. این هفته می تونه هفته تو باشه به شرطی که به جزئیاتش دقت کنی. عاشقت نزدیک تر از اونی است که فکرش رو می کنی.

 

 

تـیـر : حملاتی به احساسات و اعتقادات تو در جریانه. به عنوان یک قانون کلی اگر کسی به احساسات تو احترام نمی ذاره، لياقت نزدیک بودن به تو رو نداره و بهتره کنار گذاشته بشه.ضربه رو بزن چون لازمه! یادت باشه که منطق سرد به کسی در حل کردن مشکلات گرم قلب کمکی نمی کنه و اگر قراره قلب ها عوض بشن، باید عواطف ، موضوع کار باشن. عمق یک رابطه در حال گسترش است و باید قبل از شکل گرفتن عشق کشف کنی که آیا کلیت ماجرا به نفع تو خواهد بود یا نه. اگر مطمئن نیستی رابطه یا تصمیم درسته، به ریشه هاش اجازه گسترش نده. اگر درگیر یک بحث حقوقی یا قانونی هستی، مسئله صد در صد به نفع تو تموم خواهد شد.

 

 

مـرداد: در صورتی که کمک به دوستان برات هدفی مهم است این هفته زمان مناسبی برای این کار داری. پیشنهاد می کنم با کمک به دیگران در صندوق کهکشانی خودت ذخیره ای رو فراهم کنی چون کمک گرفتن از دیگران می تونه تو رو حسابی جلو بندازه و این پس انداز به دردت خواهد خورد. برنامه ریزی برای کنترل کردن رفتار دیگران خطرناکه بهتره سراغش نری و کاملا صادق برخورد کنی. عمق یک عشق در این هفته به حداکثر می رسه و امیدوارم تو جایی باشی که ازش لذت ببری. هیچ انتظاری کمتر از علاقه مندی کامل و تلاش برای رسیدن به خودت رو از طرف مقابل نداشته باش چون ارزشش رو داری. اگر کسی کمتر از این علاقه نشون میده یعنی آدم مورد نظر نیست…هر چند که شاید رشد کنه!

 

 

شهریور : یک علاقه غیرعادی به یک جسم وجود داره . شاید یک خاطره یا یک ابزار یا حتی تخت و مبل عالی ، نمی دونم. کمی عجیبه ولی اشاره ای است که بودن سیاره زحل و ونوس در خونه پنجم مالكیت تو می کنن و این یعنی اگر چنین چیزی این روزها در زندگی ات هست ازش لذت ببر ولی حواست باشه در طول زمان به هر حال هر عشقی کم رنگ می شه و منطق جاش رو می گیره. صبح دوشنبه یک دوش طولانی می تونه بهت احساس عجیبی از ادراک بده. امیدوارم توش حس کنی که ارزش واقعی خودت هستی و خواسته هات. این چیزی است که پارتنرت هم باید درک کنه، بدون اینکه اون رو بهش بگی. روی کاغذی سه تا چیزی که دوست داری رو بنویس و در طول هفته ( ترجیحا تا یکشنبه بعدی ) هر لباسی پوشیدی در جیبت نگه اش دار و گاهی بهش نگاه کن.

 

 

 

مـهـر : رسیدن ایده های جدید همیشه هیجان انگیزه ولی باید دقت کنی که اومدن ایده های جدید، قبلی ها رو کلا به فراموشی نسپاره. تغییر بزرگی توی فكرت است و توصیه هم می شه. در صورتی که به یک «بله/خیر» فکر می کنی جواب این هفته توی آسمون «کمی صبر کن بعدا جواب مشخص می شه» هست. پرداخت مالی دیده می شه که امیدوارم به نفعت باشه. عشقت در این هفته چندان پر رنگ نیست ولی اصلا نگران نباش چون دونه کاشته شده کمی طول می کشه از خاک بیرون بیاد. اگر می خوای یک لینک عاطفی حفظ بشه باید در مورد چیزی کمی مطالعه کنی تا بتونی در بحث مشارکت کنی. این کار رو بکن، جواب می ده. 🙂

 

 

آبـان : مناسبه که کمی عقب بکشی و توی جای امن تری بایستی و به کارها نگاه کنی. زور زیادی نزن و به جریانات کهکشان اجازه بده تو رو به سمتی که لازمه هدایت کنن. چیزی رو که شروع کردی به راحتی می تونی تموم کنی، البته اگر از وضعیت فعلی اش راضی هستی. خوشبختانه امکان تغییر دادن مسیر هم هست و اگر فکر می کنی مسیر رو اشتباه اومدی، هر لحظه که اراده کنی می شه عوضش کرد. ماه در چهارشنبه روی قضای جدیدی میفته. زمان مناسبی است برای شروع مجدد. چه با یاری که الان باهاش هستی چه با آدمی جدید. مهم نیست که سال ها است با هم هستین یا تازه آشنا شدین، شروع مجدد در راهه و مثبت. راستی! سیاره زحل بهت می گه رابطه با طبیعت رو حفظ کنی. آب دادن به گیاهان یا غذا دادن به حیوانات برنامه ای فوق العاده برای نیمه دوم هفته است.

 

آذر : چیزی توی فکرت هست که خوبه گفته بشه اما ظاهرا تصمیم گرفتی سکوت رو تا مدتی دیگه ادامه بدی. در صورتی که احساسات منفی داری ، باید راهی برای بروز دادنشون پیدا کنی. ممکنه یک دوست رو پیدا کنی و ازش بخوای بشینه چند دقیقه ای به غر زدن هات گوش بده. شاید بخوای مشکلات رو بنویسی یا هر چیز دیگه. ولی کاری برای درست کردن یک کانال خروجی برای احساسات ابداع کن. به مسئله ها با نگاهی عملگرا نگاه کن و سعی نکن ریشه یابی شون کنی. خوشبختانه سیاره ونوس به خونه مکالمات قدرت داده و الان هم می تونی رابطه ای خوب با آدم مهم زندگی داشته باشی، پس چرا استفاده اش نکنی؟ یک ماه فرصت زیادی برای حرف زدن است اما بهتره از همین هفته شروع کنی. جمعه بدون تلاش زیاد می شه یک تصمیم مهم گرفت.

 

 

دی : اگر به کار خلاقی مشغولی، خیلی خوبه. کارهای خلاق به متولد دی در این ماه انرژی زیادی میدن که اثرات مثبتش توی بقیه چیزها هم دیده می شه. گره توی زندگی رو نمی شه باز کرد، قیچی کردن بهتره. سیاره مرکوری در کنار ژوپیتر ، عقب عقب حرکت می کنه و معنیش یعنی ممکنه کسی از گذشته دوباره ظاهر بشه و اتفاقا خیلی پخته تر و قوی تر از قبل آماده اش باش. دوشنبه بعد از ظهر یک گروه کوچیک حرف خوبی برات داره که جمعه اگر تکرارش کنی، عمل می کنه. بزرگ منشی صفت خوبیه که به کار بستنش ، نجات دهنده خواهد بود. رابطه سیاره ونوس و اورانوس قويه و عشق و عاشقی در هوا پرسه می زنه. حتی اگر هوای عاشقی فراهم نباشه. مواظب باش عشق کوتاه مدت هدف های بلندتر رو از سرت فراری نده.

 

 

بهمن : لذت باید مال تو باشه! دقت کن که مدتی طولانیه اگر در جایی هستی که ازش لذت نمی بری، زمان رفتن رسیده. روز پنجشنبه کانال ارتباطی خیلی خوبی بازه که از قلب تا قلب کشیده شده. اگر دنبال عميق کردن یک رابطه عاطفی هستی اون روز رو فراموش نکن. دوشنبه سیاره ونوس از کنار سیاره مرکوری می گذره و این یعنی اگر از کسی توجه بیشتری می خوای، اون روز یک تلنگر که بهش بزنی کافیه . اگر می خوای از چیزی طولانی ترین لذت رو ببری بهتره توش آروم باشی و بهش فرصت رشد بدی . سریع رفتن ، آدم رو زودتر به آخر می رسونه . اگر خریدی داری در این هفته تصمیم بگیر و اول هفته بعد بخرش . اگر با کسی در رابطه هستی و حرفی برای زدن داری این هفته بهترین زمان ممکنه، طبیعت حرف ها رو جاری می کنه.

 

 

اسفند : اتفاقاتی جدید در راهه، جوری که ممکنه فکر کنی کلا وارد یک زندگی جدید شدی. شاید هم یک فاز خاص باشه که باید مدتی توش باشی و بعد از اونطرفش بیرون بیای. مثلا شاید ساده ترین مثال امتحان باشه، یک ماه زندگی درسی و بعدش خلاص شدن. ولی احتمالا امتحان و اینجور بحث ها نیست. سیاره مریخ و زحل در خونه اول شرایط شخصی هستن و احتمالا در یک فاز خاص از زندگی به سر می بری که دائمی نیست. بهتر بگیم بهت یعنی در صورتی که آماده لذت بردن از یک رابطه عاشقانه هستی خبرهای خوبی برات داریم ، این هفته حسابی پرانرژی است و پایه ای می شه برای هفته خوب آینده. در صورتی که در رابطه نیستی واقعا حیفه چون این هفته می تونست فوق العاده بگذره، اگر هم کسی بهت پیشنهاد داد اصلا یک «نه» سریع نگو. اگر در رابطه هستی منتظر شکلی از تغيير باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد