طالع رنگی رنگی – 17 تا 23 مهر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 17 تا 23 مهر

 

 

فروردین : خطری که وجود داره اینه که به یک هدف ساده تبدیل بشی! انگار یکی دو نفر یا حتی بیشتر در موضوعی میخوان به ضرر تو کار کنن و اگر زود آستین بالا نزنی ممکنه موفق هم بشن. این می تونه به سادگی یک امتحان باشه یا به پیچیدگی یک ازدواج! عاملیت خودت رو حفظ کن. نذار دیگران تصمیم بگیرن و پیش ببرن. تیپ آدمی هستی که بعضی چیزها رو زود فراموش می کنه اما به جاش چیزهای مهمی رو برای همیشه تو ذهنش زنده نگه می داره. میتونی این رو کمی تلطیف کنی. چیزی از گذشته هست که بهتره زودتر کنار گذاشته بشه یا حداقل هی زنده نمونه. به قلبت افتخار کن و ازش پیروی کن. در مواقع سخت راه رو بهت نشون داده و الان هم با موفقیت راه درست رو راهنما خواهد بود. همین یکشنبه چیزی به ذهنت می رسه که بهتره قبل از فراموش کردنش، با پارتنر یا آدم مهم زندگی ات مطرحش کنی. فراموش کردنش بعدا به ضررت تموم خواهد شد.

 

 

اردیبهشت : قوانین جذاب و دوست داشتنی نیستن و در این حالت هم که بیشتر از قبل باعث دست و پا گیر بودن این زندگی شدن. حواست به این باشه که گاهی قوانین برای چفت کردن لولاهای دنیا درست شدن و باید رعایتشون کرد، هر چقدر هم که بی مزه باشن. اگر گروه دوست خوبی داری الان وقتشه که باهاشون پرواز کنی به جهتی که میرن. کمی خودت رو ول کن و باهاشون خوشحال باش. سه شنبه از نظر آسمون برای عشق مناسبه و امیدوارم شرایط وقوعش هم باشه. اما یکهو از پنجشنبه انگار همه دست به دست هم میدن که دنیا رو بی هیجان کنن! برای آخر هفته یک برنامه بامزه داشته باش یا حداقل چیزهایی که وقت بگذرونی چون در غیر اینصورت حوصله ات زیادی سر خواهد رفت. اگر دوستی رو دیدی که از سریال خوبی حرف زد، حتما تماشا کنش!

 

 

خـرداد : یک اتفاق پیش رو است. شبیه تصمیم نیست. بیشتر شبیه یک جلسه یا سمینار است. کاملا خوب پیش میره و آخرش با اینکه شاید لبخند نزنی، اما راضی خواهی بود. اگر بقیه بهت توصیه ای می کنن حواست باشه ببینی اصلا هدفشون با تو یکی هست یا نه. مهربانی بیش از حد تو می تونه اونقدر ازت وقت بگیره که به کارهای مهم تر نرسی. توش تعادل ایجاد کن. ظاهرا یک نفر لازمه خط مرزش رو یاد بگیره. یعنی بدونه حدودش چیه و جلوتر نیاد. شنبه هفته بعد، صبح زمان مناسبی برای این یادآوری است. در صورتی که مجرد هستی، توجه زیادی به سمتت میاد. شاید یک آشنا بهت بگه فلانی روت کراش داره. در صورتی که این اتفاق افتاد کمی وقت بده و تصمیم بگیره چون اگر شروع کنی، زود تموم نمی شه! اگر با کسی هستی عشق بیشتری رو باید کشف کنین و زمان بیشتری با هم بگذرونین. پروژه مشترک بهترین تصمیم است، حتی مثلا کلاس رقص یا هر چیزی که دوست دارین.

 

 

تـیـر : در بیشتر وقت ها، راحت انتخاب می کنی. ولی گزینه ها که زیاد بشن، انتخاب کردن هم سخت می شه. یه فکر هی داره توی سرت می چرخه و تا وقتی نتونی با اون تسویه حساب کنی، بهتره چیزهای جدید رو شروع نکنی. خوبی این هفته اینه که کسی بهت قولی داده بود، بالاخره به قولش وفا می کنه. به حرف های آدم ها گوش بده ولی حتما بهشون عمل نکن. عقل خودت تصمیم گیرنده بهتری است. اگر به ملاقات اول یا اولین ملاقات میری، سورپرایز جالبی منتظرت است. گاهی اولین دیدار می تونه سخت باشه اما این تجربه متفاوت است. با کسی که باهاش هستی مهربون باش چون بهش احتیاج داره. گاهی آدم ها خودشون رو خیلی سخت نشون میدن اما در واقع نیازمند مهربانی و توجه خاصی هستن.

 

 

مـرداد: شاید کمی ترسناک باشه ولی اگر یکشنبه صبح توی آینه دقیق نگاه کنی کمی متعجب خواهی شد. انگار جنبه هایی از آدمی که یکشنبه صبح توی آینه میبینی از توی واقعی دور است ! این کار رو بکن و بعد فکر کن چه چیزهایی قراره تغییر کنن. سیاره ساترن و خورشید توی خونه تو هستن و این یعنی که روزها «هدف» کاملا روشن دیده می شه. چهارشنبه سیاره ونوس وارد خونه سوم ارتباط می شه و معنیش یعنی با کسی که دوستش داری می تونی مکالمه ای جذاب رو شروع کنی که تا هفته ها ادامه پیدا کنه. اگر قراره تصمیمی مشترک بگیرین کمی کوتاه اومدن از طرف تو تا وقتی اصولت زیر پا نرفته تشویق میشه اما یک قدم هم نباید از اصول اخلاقیت پایین بیای. اختلافی در رابطه دیده می شه که «تقصیر» هیچکدوم از شما نیست بلکه مثل پازلی است برای حل شدن و پیشرفت کردن.

 

 

شهریور : انتخاب این که چه زمانی دوست داری به اهدافت برسی کاملا در دست خودته. خیلی ها فکر می کنن موفقیت کاملا وابسته به تلاش است ولی واقعیت اینه که در بسیاری موارد اینطوری نیست. این هفته اما اینطوره ، واقعا هرچقدر تلاش کنی نتیجه میگیری پس بهتره زمان کافی برای کارهای مهم در نظر بگیری! یک دلیل دیگه هم اینه که پیشنهاد خوبی هست که فکر میکنی وقت کافی براش نخواهد بود پس بهتره از حالا از کارها جلو افتاده باشی. اگر رازی داری بدون که ممکنه برملا بشه پس بهتره زودتر مدیریتش کنی تا همه چیز تحت کنترل باقی بمونه. هفته خوبی برای عشق است اما شرایط عشقی تغییر زیادی نخواهد کرد. اگر منتظری کسی بهت پیشنهاد بده، وضعیت ذهنی ات باید تغییر کنه. این تو هستی که با یک علامت به طرف نشون میدی می تونه جلوتر بیاد.

 

 

 

مـهـر : حالا بالاخره امکان نگاه به گذشته به وجود اومده. انگار چیزی قبلا اتفاق افتاده بود ولی اینقدر تازه بوده که نمی تونستی در موردش تصمیم بگیری یا اقدامی بکنی. الان با اون تسویه حساب خواهی کرد. صبح شنبه هفته دیگه، کاملا می دونی باید چی کار کنی. در رابطه بهتره خیلی کمال گرا نباشی، هر آدمی یک جای کارش می لنگه و برای رسیدن به شرایطی خوب، باید تا حد زیادی این رو پذیرفت. از کاری که شده پشیمون نباش چون هم فایده ای نداره و هم با اطلاعاتی که داشتیم، تصمیم درستی به نظر می رسیده. اگر از کسی عصبانی هستی، بهتره این رو به خودش بگی. هم خوبه بدونه هم بهتره از خودت بشنوه. برای یک خرید بیرون میری ولی اونی که می خوای پیدا نمی شه اما چه اشکالی داره؟ گاهی می شه چیزی دیگه خرید.بعضی هدف ها یکهو وسط کار عوض میشن و اگر خوبن، بد نیست دنبالشون بری. خوش گذرونی رو فراموش نکن چون به انرژی اش احتیاج خواهی داشت.

 

 

آبـان : انگار یک چیزی در قلبت داره بهت می گه باید مثل یک مادر وفادار و فداکار کسی یا چیزی رو زیر بال و پرت بگیری و بهش مکان رشد بدی. این بد نیست ولی باید به این هم حواست باشه که چقدر از اهداف و وقت خودت داری این وسط قربانی می کنی. هر کدوم از ما نفس های محدودی در زندگی داره، آیا آدم درستی داره از این نفس های تو سهم می بره؟ اینها رو می گم چون اصولا به دیگران زیاد محبت می کنی و خوبه حواست به خودت هم باشه. دوشنبه و سه شنبه این هفته موجی از حقیقت به سمتت میاد و چیزهایی میبینی یا میشنوی که ممکنه توشون شک کنی، اما واقعیت دارن. یک مسئله خانوادگی هم دیده می شه که اگر این هفته بهش توجه بشه، حمایت خوبی از طرف اون آدم در هفته بعد نصیبت خواهد شد.

 

 

آذر : عقب کشیدن از کاری توصیه میشه. به نظر می رسه یه کار، جا یا آدم باشه، اگر جایی حس می کنی مدتی است راضی نیستی یعنی اونجا مال تو نیست. اصلا نگران حرف مردم نباش. ماه جدید هنوز بسیار کوچکه و نمی تونیم انتظار داشته باشیم انرژی زیادی بهت بده ولی در کل روز دوشنبه و سه شنبه اگر بتونی نگاه سریعی به ماه بندازی شانس خوبی هست که قلبت جواب سوالی رو به روشنی ببینه. در عشق یا رابطه کمی بالا و پایین شدن دیده می شه. اگر دوست داری ادامه پیدا کنه بهشون اهمیت چندان نده و کنکاش نکن. خانواده سخت گیری کوچیکی می کنه که اون رو هم لازم نیست با جدیت پیگری کنی. جامعه اینطوری پیش میره. متولد آذر تنها کسی است که می تونه حسابی رو حمایت دوستانش حساب کنه. اگر کاری لازمه کمک بخواه یا اصلا شروعش کن و امیدوار باش بقیه حمایت کنن. جمع کردن دوستان هم انرژی زیادی بهت خواهد داد. دعوتشون کن 🙂

 

 

دی : در این هفته دوستان و خانواده نقش زیادی برای متولد ماه دی بازی خواهند کرد. شاید تغییر رو حس نکنی ولی نزدیکتر می شی بهشون و این کمک خوبی می کنه در رسیدنت به اهداف جالب. به زندگی ات مثل یک مشکل نگاه نکن. چیزها شبیه یک معما هستن که می شه حلشون کرد. کسی که قبلا در زندگی ات بوده داره سعی می کنه بازم وارد بشه. بدون که برای چی خارج شدی و اگر وقت ورودش نیست ازش فاصله بگیر. چه مجرد باشی و چه متاهل، این هفته زمان تفریح و خنده عاشقانه است. دست در دست راه رفتن حس خوبیه و بهتره اگر فرصت تجربه پیش اومد، از خودت نگیریش، و البته از آدم خوش شانس رو به رو .

 

 

بهمن : در صورتی که به دنبال شادی میگردی، اصلی ترین روش پیدا کردنش اینه «راضی بودن خودت از خودت». در صورتی که درگیر چیزی هستی که دوستش نداری به این فکر کن که آیا اگر بهش بچسبی، در آینده به نفعت تموم میشه یا نه. گاهی ما به چیزها می چسبیم فقط چون از تنهایی یا بیکاری می ترسیم یا اصولا عادت کردیم هر روز مثل دیروز باشیم. کسی هست که از دور بسیار به تو نگاه می کنه و تو هم متوجه اش شدی. کمی باهاش مهربان تر باش. دونستن چیزها به تنهایی کافی نیست. باید بر اساس این چیزها که فهمیده ای عمل کنی. عشق و رابطه در این هفته قوی است اما به شرط اینکه خودت هم بهش دامن بزنی. اگر دست به عمل نزنی، اتفاق بزرگی هم نخواهد افتاد. اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی، این هفته زمان بسیار مناسبی برای شروع است.

 

 

اسفند : کارهای ناقصی هستن که روی دوش متولد اسفند سنگینی خواهند کرد و موقع خوشی هم نمیشه فراموش شون کرد. اشکال هم نداره و سعی در فراموشی هم که نداریم. در فهرستی کوتاه از سه تا چیز بنویس که اگر انجام بشن خوشحال میشی و جلوی هر کدوم سه قدم رو بنویس که قراره اون کارها رو پیش ببرن. این بهترین کار در زمانی است که سیاره ساترن و خورشید توی خونه دوم کارها باشن. در نیمه اول هفته اطلاعاتی از یک دوست بهت میرسه که برای بقیه بی معنیه ولی تو اصل ماجراش رو میفهمی. کار و عشق به هم پیوندی جدی دارن و بهتره اگر میخوای تو محیط کار یا درس عاشق بشی، کاری نکنی که به کار با درس صدمه بزنه. عشق اونی است که آدم رو پیش ببره وگرنه هر چیزی میتونه آدم رو از کار و زندگی بندازه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد