طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه خرداد

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی متولدین ماه خرداد: فردی در حال حاضر شمارا یاری می دهد و از این شاخه به اون شاخه می برد و اگر قول کار يا چیزی را به شما داده است انجام نمی دهد و فقط شما را سرکار گذاشته است حواستان باشد. نگرانى و استرس های زیادی دارید که این نگرانی برای چند تا موضوع است ولی باید حوصله کنید و نذر و نیاز كنيد تا از این استرس ها و نگرانی ها بیرون بیایید.

دلتان گرفته است و این دلتنگی به خاطر دوری از شخصی است که دلتان می گیرد ولی حفظ ظاهر می کنید و نمی توانید بیان کنید و فقط از درون کلافه و نگران هستید سعی کنید اگر به کسی بدی کردید بروید و از او حلالیت طلب کنید. آقايی چاپلوس و خوش ظاهر می خواهد شما را فریب بدهد سعی کنید از این فرد دوری کنید و به هر دلیل یک مدت است دورو برشماست یا از حالا به بعد دوروبرتان می آید و خیلی ظاهر مرتب دارد گول این ظاهر را نخورید چون باطن گرگ است و شارلاتان است پس حواستان را جمع کنید تا متضرر نشوید.

یک خرید یا فروش ملک دارید یا اجاره و به زودی قرار داد یک ملک را امضا می کنید ولی هر ملکی که هست روشن و بربار است سعی کنید حتما این کار ملکی را انجام بدهید. ضربه به تازگی خوردید و غصه دار و ناراحت هستید یا به زودی ضربه می خورید که به احتمال زیاد این ضربه احساسی و عشقی است كه می خورید. اگر فهیمه نام هستید به زودی يك شادی بزرگ دارید که از این شادی شما دیگران شاد می شوند.

دلشوره برای يك سری پول دارید شاید قسط يا پرداخت وام باشد ولی این قسط يا این وام به خیر و خوشی پرداخت می شود ولی خود شما تا آخرین لحظه نگران هستید، تا برج ۱۱ امسال یک وسیله نقلیه که رنگ تیره دارد معامله می کنید. در برج ۱۱روزهای ۱٦ و ١٧ این برج روزهای خوبی برای متولدین این ماه است ضربه های زیادی در گذشته خوردید که روی آینده تان بی اعتمادی و بى اطمینانی دارید.

اگر شریک دارید این شریک شمافردی خودخواه است و فقط به فکر سود و منفعت خودش است حواستان باشد و اگر شرایطش را دارید مستقل بشوید و از این فرد جدا بشويد سفری هوایی می روید که این سفر با چند نفر فرد خوش سفر است که بگو و بخندهای زیادی می کنید. اگر قصد شروع کاری جدید يا شروع رابطه جدید را دارید این شروع چه کاری باشد و چه احساسی و عاطفی باشد یک شانس است برای شما پس زودتر انجام بدهید و يا جواب بدهید.

به حضرت علی يا زياد توسل دارید یا زیاد متوسل بشوید زود حاجت روا می شود و لطف و نظر حضرت علی (ع) روی شماست و نظر کرده هستید. افرادی که به ساختمان سازی فکر می کنند يا قصد انجام مشارکت در ساخت و ساز دارند باید این ساخت و ساز را انجام بدهند و شک و دودلی را از خودتان دور کنید چون برای شما سودمند است ولی یک شخص از روی حسادت و دشمنی می خواهد مانع شما از انجام این کار بشود حواستان باشد. اگر شمسی نام هستید و می خواهید جايى برويد فعلا دست نگه دارید چون رفتن به این مکان به هر دلیل که باشد دردسر دارد نروید بهتر است، يك جاى کوهستانی برای تفريح می روید که این جای تفریحی خوب و پر بار است و اگر می خواهید حرفى را به کسی بزنید می زنید و به آرامش می رسید

4 پاسخ به “طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه خرداد”

  1. sanaz گفت:

    مثل همیییشه عاللللی

  2. مهسا گفت:

    مگه داریم از شما بهتر???

  3. ریحانه گفت:

    ممنونم فالوده?عالی و درست و دقیق بود

  4. سهیل گفت:

    واقعا عالی ودرست کاملا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد