طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه آذر

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی متولدین ماه آذر: نگرانی های زیادی زیادی دارید که این نگرانی ها باعث فکر و خیال شما شده است ولی این نگرانی و فکر و خیال پوچ است و بيهوده است.
 اگر در انتظار به سر می برید از این انتظار و روزهای پر از استرس بيرون مى آييد. روزهای ۷ و ۸ این ماه روزهای خوبی برای متولدين اين ماه است یک فردی که در گذشته از زندگی شما پوچ شده است دوباره به زندگی شما و به سمت شما برميگردد از چند نفر از دوستان قدیمی چیزهایی می شنوید که خیلی جا ميخوريد و تعجب می کنید ولی این افراد چوب شما را می خورند كه به شما بدی کرده اند و خداوند بزرگ سزای این افراد را میدهد.

سفری چند روزه می روید که این سفر برای روحیه خسته شما خوب است و شاد می شوید. از این سفر برمی گردید، به یک جا فکر می کنید و جابجایی شما صددرصد است یا محل زندگی شما یا محل کارتان است که جابجا می شوید و این جابجایی برای شما خير و خوشی به همراه دارد.

در چند تا ناراحتی و ناامیدی به سر می برید كه این ناراحتی با توکل به خداوند بزرگ رفع می شود. جاسوس زياد دارید و افراد زیادی خبرچینی و جاسوسی شما را می کنند. خوش قلب و مهربان هستید و چوب خوش قلبی تان را زیاد می خورید. از یک فرد نوشین نام خوشحالی دارید و این به خاطر قدمی است که نوشین برای شما برمی دارد، روزهای خوبی پیش روی شماست و این روزها باعث یک سری شادی برای شماست و اتفاقات خوب در پیش دارید که از ناامیدی و فکر و خیال خلاص می شوید و اگر شاغل هستید  كه به اوج و سربلندى مي رسيد.

 اگر محمد نام هستید یک راه امام رضا(ع) دارید و یک در بسته از امام رضا برای شما باز می شود و حاجت روا می شوید و ادای نذر می کنید. دشمن زیاد دارید که می خواهند شما زمین بخورید ولی خداوند همیشه یار و یاور شماست و هوای شما را دارد و هر کس که بخواهد به شما ضربه بزند پایش را می خورد فقط به خداوند واگذارش کنید.اگر مجرد هستید شرایط ازدواج دارید و راه ازدواج برای شما باز است. بن بست های فکری زیادی دارید و این فکر و خیال ها به خاطر موردهای احساسی است که دنبال شما هستند. 

یک دورهمی و یک سورپرایز دارید که از این سورپرایز خیلی خوشحال می شوید و لبتان خندان می شود.دعای خیر یک میت همیشه همراه و پشت سرتان است سرخاک این میت بروید و برایش خیرات بدهید. سفری خارج از ایران می روید که یک دفعه پیش می آید و راهی می شوید.

یک رختخواب دو یا سه روزه کوتاه دارید که به هر دلیل است زود خوب می شوید. چند تا خنده و شادی پشت سرهم دارید و این شادیها به خاطر رفع شدن مشکلات شماست و بعد از یک سختی بزرگ است که زندگی شما به سرازیری می افتد. خیلی از مجردهای این ماه ازدواج دارند و یک در بسته به روی شان باز میشود و به یک سری از خواسته هایشان می رسند. اگر سیمین نام هستیدیک خطر از سرتان رد می شود برای خودتان صدقه بدهید تا دفع شود. یک آقای سیگاری پشت سرتان زیاد حرف می زند که پایش را می خورد.

یک قدرت و یک موقعیت جدید را بزودی به دست می آورید که از این قدرت به خودتان می بالید. و احساس غرور میکنيد و این قدرت خواست و یاری خداوند است. یک برد کاری دارید و این به خاطر پیشنهادی که به شما میشود. دست شما بی نمک است ولی محبت زیاد دارید و اگر متاهل هستید چند تا گفتگو با همسرتان دارید که همراه با جر و بحث است. یک قرارداد بسته می شود که این قرارداد برای شما سودمند است.

 

طالع بینی متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد