طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه اردیبهشت

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی ماه اردیبهشت: در این ماه در یک بلاتکلیفی چند روزه يا در حال حاضر دارید يا قرار می گیرید. شاید به خاطر این شرایط چند قطره اشک هم بریزید و دلتنگ و بی حوصله بشوید. ولی این شرایط را رد خواهید کرد و به پایان می رسد. گره ای بزرگ در زندگى شما در حال باز شدن است که مدت هاست برای باز شدن اين مشکل تلاش می کنید. ولی صد در صد درست می شود. تهمتی به شما زده می شود که سر این تهمت خیلی دلتان ميگيرد و مثل اسفند روى آتيش هستيد. ولي به خداوند واگذار كنيد.اين شخص پايش را ميخورد.

چند تا جر و بحث پیش می آید که خیلی غیرمنتظره است. خودتان به دنبال دلیل برای اين بحث می گردید ولی یک سری خبر چین يا دروغ و راست باعث این جر و بحث می شود. حتی می تواند این جر و بحث عشقی يا احساسی باشد. پولی خیلی زود به دست شما می رسد که این پول خوب است و با این پول یک سرمایه گذاری می کنید و خوشحال می شوید. این سرمایه گذاری پس انداز خوبی است. برای یک چهاردیواری یک میز گرد و دورهمی دارید که باید یک تصمیم مهم را بگیرید شاید این میزگرد ارثی باشد.

اگر ن نام هستید و اهل موتور هستید یک خطر از سرتان رد میشود صدقه بدهید. سفری دریایی می روید که برای این سفر برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید . فوق العاده به شما خوش می گذرد و خاطره شیرینی برایتان دارد. از یک آقایی که بدون مو است و موهای کم پشت دارد یک خوشحالی دارید و این شادی به خاطر قدمی است که برای شما برمی دارد. خوش قلب و مهربان هستید و چوب قلب پاکتان را زیاد می خورید چون زود به هر کسی یا هر چیزی اعتماد می کنید.

یک سری نقشه و برنامه دارید برای زندگی تان که این نقشه ها دردسر زیادی دارد وحرص و جوش زیاد می خورید ولی جفت و جور می شود. معجزه ای در زندگی اتفاق می افتد که این معجزه خواست و یاری خداوند است و روی مسیر آینده و زندگی شما تاثیر زیادی میگذارد.دشمن زیاد دارید که این افراد درصدد ضربه زدن به شما هستند ولی موفق نمی شوند و خداوند همیشه یار و یاور شماست.

درد گردن دارید و این درد شما را زیاد اذیت می کند و کارتان به دکتر کشیده می شود.یک زیارت می روید که از رفتن به این زیارت دلتان باز می شود و سبک می شوید. در چند تا بن بست هستید که این بن بست ها فعلا هست و کم کم از این بن بست ها خارج می شوید. جایی می روید كه خیلی دار و درخت هست و جای قشنگی است شاید پارک باشد شاید جنگل باشد. به هر حال خیلی خاطره شیرین برایتان دارد با هر کس که همراه هستید.

روزهای آینده روزهای قشنگی برای تان است مخصوصا برای مجردهایی که در مسیر احساسی و عشقی هستند و یک سری رویاها و آرزوهای عشقی شما به ثمر و به نتیجه می رسد كه از ته دل میخندید و این به خاطر ملاقات و دیدارهایی است که با این فرد دارید. یک خورشید در زندگی شما طلوع می کند که این طلوع باعث روشنایی و گرما برای شما می شود. یک خبر فوت دارید که در یک مراسم این فوت و تشییع جنازه شرکت ميكنيد. و در مراسم ختم شرکت می کنید و با افراد زیادی در این مراسم ديدار داريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد