طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین مهر

فال کلی متولدین مهر ۲۰۲۰
احساس عدالتی که در سال ۲۰۲۰ دارید، شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. سیاره دوست داشتنی خانگی شما ونوس با شروع سال جدید در برج دلو قرار دارد اما به سرعت به بخش های حساس جابجا می شود و در اواسط ماه ژانویه در برج حوت دلسوز قرار میگیرد. این پیوند یک جریان عاشقانه و رویایی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را در درک ، بخشش و محبت بیشتر کمک می کند.ونوس در پایان ماه اکتبر در نشانه شما سفر می کند روابط نزدیکی که دارید را پررنگ‌تر خواهد کرد. اجازه ندهید که مذاکرات تان با دیگران تبدیل به مشاجره شود.

چرخه عقب‌نشینی قدرتمند در تمام طول سال برای شما رخ می‌دهد که از اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن زمانی که در برج جزا قرار دارد شکل می گیرد. در این زمان در ارتباط با ناسازگاری های زندگی خود بیشتر فکر خواهید کرد. جابجایی شما را تغییر می کند تا دوگانگی خود را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و بر روی عشق و نفرت کار کنید تا بتوانید تعادل را ایجاد کنید که موجب آرامش شما می شود.

خورشید نشانه شما را پررنگ تر می کند و برای یک ماه همینگونه می باشد که از اواخر ماه سپتامبر شروع می‌شود. تولدتان مبارک مهر ماهی های با سیاست و یاری دهنده. زیبایی هایی که دارید در درون و بیرون شماکاملاً مشخص است اما شما در ارتباط با استانداردهایی که برای تشکیل زندگی به آن نیاز مند هستید را پیدا نکرده‌اید. در این زمان تصمیم گیری می تواند یک چالش بزرگ برای شما محسوب شود. زیرا که به دنبال راه حل های نهایی و عادلانه هستید اما بعضی وقتا همه را خوشحال نخواهید کرد.

طالع بینی عشقی برای متاهلین سال ۲۰۲۰
زمانی که شما مهرماهی باشید همه چیز حتی در عشق نیز در تعادل قرار دارد. ونوس دوست داشتنی حاکم نشانه شما وارد برج حساس خود در اواسط ماه ژانویه میشود که بهاری از عشق را به زندگی شما می آورد. واقعا عاشق خواهید شد و انرژی زیادی در شما به وجود خواهد آمد، سعی کنید ساده لوح نباشید اما نسبت به همه چیز خوش بین باشید.

میخواهید همه کار برای شریک عاطفیتان انجام دهید اما متاسفانه با مشکلات پیش بینی نشده ای روبرو خواهید شد. ونوس- نپتون در اواخر ماه ژانویه به یکدیگر می پیوندند که به شما کمک می کند تا زندگی خود را در حالت عالی و مرتب پیش ببرید، اما می‌دانید که همیشه زندگی پستی و بلندی های خودش را دارد بنابراین همیشگی نیست. چه چیزهایی هستند که باید قدردان آنها باشید؟

یک ماه کامل در نشانه شما در شروع ماه آوریل قرار دارد، در این مدت شریک عاطفیتان نسبت به شما شاکی خواهد بود و مشکلات قدیمی دوباره یادآوری خواهد شد، همزمان فشار ناشی از برج حمل آتشین و خورشید باعث می شود که در تصمیم گیری عجله کنید و صبور نباشید.

اگر احساس می‌کنید که تصمیمات شما عجولانه هستند دست نگه دارید مهر ماهی های عزیز مخصوصاً اگر این تصمیم گیری ها نتایج بلندمدتی برای شما داشته باشد. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان در شروع ماه آگوست میشود که باعث تقویت و صمیمیت رابطه شما خواهد شد. شما کاملا به یکدیگر متعهد هستید که همین موضوع کافی است.

اگر چیزی در روابط شما از بین رفته، زمان بسیار خوبی است که آن را بازگردانید و زندگی خود را گسترش دهید، گسترده کردن خانواده تان به معنی باردار شدن تنها نمی باشد، می‌توانید حیوان‌خانگی بیاورید یا حتی فرزندی را به فرزندخواندگی قبول کنید و غیره. اکنون زمان آن است که زیبایی هایی را در محیط خانوادگی تان مشاهده کنید.

طالع بینی عشقی مجردین مهرماه
امسال تلاش برای عبور کردن از فراز و نشیب عشقی ارزش آن را دارد.زمانی که ونوس وارد برج حمله آتشین در شروع ماه فوریه می شود عشق تحریک آمیز و هیجان انگیز خواهد بود و منجر به برخوردهای گرم خواهد شد. چشمان شما طوری نیست که آینده بلند مدت را ببیند.اما اگر شخص مناسبی را ملاقات کردید، در برابر آن مخالفت نخواهید کرد.

در تصمیم گیری های تان مردد نباشید بالاخره که باید تصمیم جدی بگیرید ممکن است استرس و افسردگی داشته باشید. شما بیشتر از هر زمانی حس رقابت دارید بنابراین به دلایلی اشتباه دیگران را دنبال نکنید. ونوس در زاویه ۹۰ درجه از پلوتو قرار دارد که در اواخر ماه باعث می شود حسادت شما برانگیخته شود.

این رفتار تان جذاب نخواهد بود. این ناامنی هایی که وجود دارد مجدد در اواسط ماه جولای زمانی که خورشید در برج سرطان حساس و مخالف با پلوتو سرد قرار دارد رخ میدهد. اگر اعتماد به نفستان پایین باشد باعث می شود که رفتارهای مخرب از خود بروز دهید و همین موضوع زندگی عاطفی تان را به خطر خواهد انداخت. به خودتان اجازه ندهید که همچین رفتاری داشته باشید یا برای کسی کاری انجام دهید که لیاقت ندارد.

یک ماه جدید در اواسط ماه اکتبر در بخشی از نشانه شما که مربوط به روابط تان می باشد متمرکز می شود که باعث ایجاد خوش بینی در روابط عاشقانه تان خواهد شد. فرصت های جدیدی خواهید داشت که با اشخاص متفاوتی دیدار داشته باشید. در این مدت یک رابطه عاشقانه میان شما با یکی از همکارانتان شکل می گیرد یا ممکن است با کسی که در گذشته فقط دوست بودید اکنون رابطه احساسی برقرار کنید. در طول ماه جدید فرصت‌هایی خواهید داشت که باعث می شود کسی شما را رد نکند.

طالع بینی متولدین مهر ماه کسب و کار
زمان آن است که برای آن چیزی که می خواهید به سختی تلاش کنید تا آنها را بتوانید دریافت کنید. بسیاری از مردم می خواهند که خوش شانس باشند و پول زیادی را به دست آورند و شما هم فرقی با این افراد ندارید. در جستجوی مشتری( سیاره خوش شانس) ترکیبی از جابجایی سیارات در میدانی از ونوس- مشتری در اواخر ماه فوریه باعث خواهد شد که از اطرافیان خود در امور مالی سبقت بگیرید.

اگر پولی برای سوزاندن دارید پس اقدام کنید اما اگر بودجه لازم را ندارید پس بی گدار به آب نزنید. خورشید- مشتری در شروع ماه سپتامبر یکی از جابجایی های خورشیدی اتفاق می افتد که برای شما فرصت های بزرگ مالی را بر سر راهتان قرار می دهد. اکنون می توانید به راحتی موقعیت مالی خودتان را بهبود بخشید.

ونوس سیاره خانگی شما به طور گسترده همراه با برج ثور قرار دارد بنابراین زمانی که در ابتدا به ماه مارس با یکدیگر پیوند می خورند مجدداً فرصت های عالی در رابطه با پول برای شما به ارمغان می آورند. اگر می خواهید برای اولین بار جایی سرمایه گذاری کنید به دنبال سرمایه‌گذاری هایی باشید که طولانی مدت هستند.

در این مدت سعی کنید پول های خود را به هدر ندهید اما خرید چند قطعه هنری می تواند رضایت بخش باشد. جابجایی قدرتمند مریخ در درون برج حمل در اواخر ماه ژوئن اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. یافتن کار جدید و اکنون یکی از امکانات جفت شدن آتشین آنهاست. همچنین زمان خوبی برای شروع و وکالت دادن می باشد. شما یک مدیر بزرگ هستید، رئیس و یا صاحب مشاغل مستقل که بسیار در آن تبحر دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد