طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین تیر

طالع بینی متولدین تیر در سال ۲۰۲۰: امثال خودتان را در اولویت قرار دهید. نشانه شما با احساسات ارتباط برقرار می کند در واقع به این معنی است که حاکم نشانه شما ماه عاطفی است. توجه عمیق به جابجایی و حرکت های ماه به شما کمک می کند تا امسال بهتر حالات خود را درک کنید. یک ماه گرفتگی در نشانه شما در اواسط ماه ژانویه رخ خواهد داد. ممکن است اثرات بلند مدتی را بر روی شما بگذارد مخصوصاً بر روی روابطی که با خانواده و فرزندانتان دارید. پستی و بلندی هایی را در این مدت تجربه خواهید کرد باید احتیاط کنید و هوشیار باشید. خورشید گرفتگی در پایان ماه ژوئن رخ خواهد داد همزمان با شروع ماه تولدتان می باشد. به شما فرصتی می دهد تا دوباره شروع کنید( مطابق با اولویت های خود و یا افرادی که با شما در رفت و آمد هستند.) فرصتی دارید تا متوجه شوید به چه دلیل یک سری چیزها را در گذشته از دست داده اید. هر آن چیزی که برای شما موانع محسوب می شود باید با آگاهی تمام دور ریخته شوند تیر ماهی های عزیز. خورشید در نشانه شما در اواخر ماه ژوئن تا پایان ماه جولای قرار دارد که زمان عالی برای مراقبت از خود و عزیزانتان است. همانطور که می دانید مراقبت از خود در واقع ارتباط نزدیکی با توانایی های تان دارد که بدان وسیله می توانید از عزیزانتان نیز محافظت کنید بنابر این اگر در موقعیت خوبی قرار نداشته باشید و کاری برای خود نتوانید انجام دهید مطمئنا خانواده تان نیز در رنج و عذاب خواهند بود. در آخر هفته ها برای تجدید انرژی تان حمام آب گرم مناسب می باشد.

فال عشق برای متاهلین تیر ماه
برای خوشبخت شدن باید اولویت های خود را مرتب کنید. در یک ابطه که سرشار از عشق واقعی است قرار دارید. از هر چیزی که در روابط تان رخ می دهد لذت زیادی خواهید برد حتی اگر موضوعات ناخوشایندی وجود داشته باشد شما تلاش می کنید که در این روابط پیشرفت کنید و آنها را بهبود بخشید.

نگرشی که دارید( هرگز نگو بمیرم) توسط ونوس دوست داشتنی که در برج حمل مصمم میان ماه های فوریه تا اواسط ماه مارس قرار دارد حمایت خواهد شد. تاثیر زیادی بر روی قدم های شما خواهد گذاشت و یادآوری می کند که برای چه چیزی می‌خواهید بجنگید. ونوس رمانتیک زمان زیادی را در نشانه شما به مدت شش هفته از شروع ماه جولای سپری می کند. در این مدت عشقتان گرم و صمیمی خواهد بود.

با زوج خود به بیرون خواهید رفت و زمان بسیار عالی را با یکدیگر سپری می کنید. همچنین زمان بسیار پرباری برای شما میباشد. تیر ماهی های عزیز ممکن است به دلیل بارداری هیجانزده شوند و یا خانواده شان را گسترش دهند. همچنین ممکن است برخی از شما عزیزان فرزندی را قبول کنید یا خبر خوبی در ارتباط با مادر بزرگ شدن و یا پدر بزرگ شدن دریافت کنید. برقراری ارتباط برای شما بسیار مهم است.

امسال عطارد عقب‌نشینی می‌کند و باعث بیشتر شدن توانایی شما در بیان خودتان می شود. دوره عقب نشینی عطارد که بسیار مهم است برای دومین بار در طول سال رخ می دهد از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه جولای. همچنین در طول ماه تولدتان از علامت عاطفی عبور می کند. حس و حالی که دارید بسیار مهم است و همچنین ممکن است در برقراری ارتباط باعث به وجود آوردن یک مانع بزرگ شود. بر روی روابط تان بیشتر وقت بگذارید و مطمئن شوید که یکدیگر را درک می کنید و سعی کنید هرگز از عصبانی نشوید.

فال عشقی برای مجردین تیرماه
آیا امسال سال مناسبی برای پیدا کردن همسر ایده آل می باشد تیر ماهی های عزیز؟ بیشتر تیر ماهی های عزیز تمایل ندارند که به صورت مجرد زندگی کنند و در این مدت به افرادی که در عشق خوش شانس هستند حسادت می کنند. مشتری سیاره‌ای از خوش شانسیها در شروع سال در برج جدی قرار دارد به این معنی است در این زمان ارتباطی که مملو از عشق باشد برای شما موجود نیست.

می ‌توانید با تلاش و تمرکز بر روی اهداف عاشقانه که دارید آنچه را که می خواهید دریافت کنید. فرصت های خوبی در آغاز ماه سپتامبر برای شما وجود دارد در هر صورت به همراه خورشید- مشتری رخ می دهد. در این زمان یکی از بهترین جابجایی های خورشید در تمام طول سال انجام می شود که در نگاه اول عشق را تجربه خواهید کرد.

ونوس جذاب در آغاز ماه سپتامبر وارد برج اسد میشود. برای عشق ورزیدن آماده شوید. مورد توجه و احترام از سمت کسی که پنهانی این کار را انجام می‌دهد قرار می گیرید. اکنون در گردبادی از عشق به دام خواهید افتاد. اما در جهت باد پیش نروید. یک ماه جدی در برج عقرب در اواسط ماه نوامبر انرژی پنهانی برای شما به ارمغان می آورد.

می خواهید همه چیز را در ارتباط با شخصی که مانند راز می ماند بدانید. شما همچنین خجالتی هستید و نشانه شما آب است. بنابراین اگر که میخواهید دیوار خود را نگه دارید می توانید در سطحی عمیق تر با شریک عاطفی خود آشنا شوید. به هر حال یکی از شما باید تسلیم شود.

کسب و کار متولدین تیر در سال ۲۰۲۰
برای گرفتن حداکثر پاداش،کسب و کار خود را پیش ببرید. نشانه حاکم بر شما ونوس دوست داشتنی هم چنین به وضعیت اقتصادی شما می نگرد. همچنین در اوایل ماه مارس که زمان عالی برای مسابقات می باشد وارد برج ثور میشود و در همان جا متمرکز خواهد شد. اکنون احساس واقعی نسبت به پول دارید و هرگونه سرمایه گذاری که می خواهید انجام دهید بلندمدت خواهد گذشت و سود زیادی به همراه خواهد داشت.

مطلع باشید که اورانوس سیاره ای از تغییرات است، امسال در برج ثور مسافرت میکند بنابراین در های جدیدی از فرصت ها برای شما باز خواهد شد. سیاره زحل با برج جدی شریک شده است. فرصتی خواهید داشت که به سختی کار کنید و تا پایان مارس سود زیادی را به دست خواهید آورد.

در واقع از نظر حرفه‌ای به دلیل تلاش های اخیر تان سود های زیادی را کشف خواهید کرد. امسال می توانید یک یا دو قدم جلوتر بروید. تیر ماهی های عزیز بر روی روش ها و سیاست متمرکز شوید. راه هایی برای بهبود و حل مشکلات تان پیدا کنید تا بیشتر کارآمد شوید. مشتری سیاره خوش‌شانس چه چیزی را برای شما ذخیره کرده است؟

امسال زمان زیادی را مشتری در برج جدی سپری خواهد کرد به این معنی میباشد که با تلاش و فداکاری که دارید فرصت های زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که باید صبور باشید. خورشید- مشتری در خلاف یکدیگر در اواسط ماه جولای قرار دارند.

در واقع این نحوه قرار گیری باعث می شود که فرصت های مالی مناسب تری برای شما رقم بزند و چشم اندازهای غیرمنتظره‌ای را برای شما قابل توجه تر خواهد کرد.

 

طالع بینی متولدین تیر در سال ۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد