طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین اسفند

طالع بینی اسفند ماه سال ۲۰۲۰
ترکیبی از خیال پردازی و واقعیت سال شما را شکل می دهد. سیاره خانگی نپتون از رویکردهای ایده آل گرانه شما حمایت می کند زیرا که در تمام طول سال در نشانه فرار کننده قرار دارد، در واقع زمانی است برای دیدن رویاهای بزرگ تر. به بینش و حس ششم خود بیشتر توجه کنید زیرا که در ناخودآگاه تان پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد دقیقاً همان چیزی که شما امسال می خواهید.

دوره هایی از عقب‌نشینی نپتون از اواخر ماه ژوئن تا پایان ماه نوامبر رخ می دهد که باعث سقوط تمام رویاهای تان خواهد شد. این انعطاف پذیری که در اطرافتان به وجود آورده اید چندان مفید نیست زیرا که نمی‌خواهید با واقعیت روبرو شوید. شما سخت تر از چیزی هستید که به نظر می رسید.

خورشید در پایان ماه فوریه تا پایان ماه مارس در نشانه تخیلات شما شناور خواهد شد. ماهی های عزیز تولدتون مبارک! زندگی در رویاهای تان اکنون لذت بخش خواهد شد و می خواهید به این موضوع فکر کنید که تصورات تان در زندگی چیست زیرا که شما آخرین نشانه زودیاک هستید و به دلیل حمل و نقلی که در طول بهار برای شما رخ می دهد، در واقع پذیرش برای پایان یک چرخه و شروع چرخه ای دیگر می باشد. اسفند ماهی های عزیز قبل از این که قدرت خود را مجددا به دست آورید نفس عمیقی بکشید و مجددا شروع کنید.

طالع بین عشقی متاهلین اسفند ماه
گزینه های تان با پیشرفت هایی که دارید بیشتر خواهد شد. ونوس بیشتر زمان خود را در نشانه دلسوزی در اوایل سال سپری می کند. شروع آن از اواسط ماه ژانویه است که به مدت چند هفته طول خواهد کشید.ونوس در برج حوت تحت یک طلسم عشق هیپنوتیزم می شود درواقع رابطه شما با شریک عاطفی تان بسیار عمیق می شود یا به شما کمک می‌کند که وارد عمقی از عشق در روابط تان می شوید.

در حالی که رویای پیوند خوردن شما محقق می شود باید مراقب باشید که بیش از اندازه ایده آلیست نشوید. این طبیعت شماست که ببینید چه چیزی می خواهید و حتی زمان آنها را بدانید. هنگامی که ونوس در برج جزا قرار دارد همچنین در فاصله ۹۰ درجه از نپتون در بخشی از نشانه شما که مربوط به آرزو هاست در شروع و پایان ماه می قرار دارد، احساس بی قراری و یا حتی شک را برای شما ایجاد می کند. عدم اطمینان به خود در رابطه منجر به ناامیدی می شود که سوء ظن و مشکلات زیادی را می تواند به وجود آورد. سعی کنید در این موقعیت خودتان را موفق بدانید.

خوشبختانه ماه کامل برج حوت در برج حمل در شروع ماه اکتبر فرصتی را برای شما فراهم می کند که تمام اتفاقات منفی را پشت سر بگذارید. در واقع این نقطه در دوره ای از خورشید گرفتگی رخ می دهد که فرصتی دارید تا فصل های قدیمی از زندگی تان را ببندید و فرصت های جدیدی را آغاز کنید. انرژی عاشقانه‌ای که در شما وجود دارد نشانه ای از امید به آینده می باشد. عشق باید حس خوبی دهد. اسفند ماهی های عزیز اگر اکنون این احساس را در روابط خود ندارید زمان آن فرارسیده تا گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهید.

طالع بینی عشقی مجردین اسفند ماه
آیا حاضر هستید تا برای یافتن عشق واقعی ریسک کنید؟ زندگی عاشقانه شما در اواخر ماه فوریه تقویت می‌شود زیرا تا دو هفته قبل از آن از آشفتگی زیادی رنج می بردید. ماه جدید به شما کمک می کند تا نسبت به عشق خوشبین و مثبت باشید. زمان بسیار قابل قبولی است اسفند ماهی های عزیز که مرزهایی که برای یافتن عشق واقعی برای خود تعیین کرده اید کنار بروند. ونوس دوست داشتنی در ابتدا با برج سرطان حساس پیوند میخورد که در واقع یک دوقلوی عاطفی را برای شما به ارمغان می آورد. گرچه هنوز خجالتی هستید انگیزه پیدا می کنید تا زندگی خود را با شخصی به اشتراک بگذارید.

درحال حاضر در جستجوی امنیت و ارتباط عاطفی شدیدی هستید و می‌خواهید که آن را داشته باشید. در واقع منتظر همکاری های غریبه ها نیز در این موارد باشید. ونوس وارد برج عقرب در اواخر ماه نوامبر میشود که این پیوند چنان برای شما آسان نخواهد بود. مریخ قدرتمند نیز وارد برج سرطان حساس در اوایل ماه می شود.

بنابراین در این موقعیت احساسات شما به بن بست می رسد که این موضوع با طبیعت دوست داشتنی ونوس هماهنگ نیست. می خواهید که در مورد خودتان و اشخاصی که انتخاب می کنید بیشتر بدانید. شما می دانید که چگونه می توانید از تمام منابع به ویژه رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا دقیقا بدانید که از چه چیزی می خواهید مطلع شوید. اما این امکان وجود دارد که از اطلاعاتی که به دست می‌آورید اشتباه استفاده کنید. برای آن چیزی که می خواهید به دست آورید نباید بیش از اندازه پرخاشگر و وسواس باشید.

طالع بینی حرفه های متولدین اسفند در سال ۲۰۲۰
از این فرصتی که بر سر راهتان قرار دارد استفاده کنید. ونوس زندگی عاشقانه شما را هدایت می کند اما او همچنان بر پول نیز حکمرانی خواهد کرد زیرا وارد برج ثور میشود. در آغاز ماه مارس زمان خوبی برای توجه به امور مالی می باشد. اگر خوش شانس باشید می توانید در این زمان سرمایه‌گذاری کنید برای یک کالای فوق العاده لوکس و یا یک شی بزرگ و لاکچری. این انرژی به شما خواهد گفت که شایستگی گرفتن پاداش رو دارید.

در مقیاس مالی بزرگتر اورانوس در برج ثور در بیشتر سال مسافرت می کند بنابراین می‌توانید در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خود تنوع ایجاد کنید. این دوقلوی ناهمسان فراز و نشیب های مربوط به خودشان را نیز دارند اما در کل می تواند موجب آزادی در مورد امور مالی شود. اگر در موقعیت مالی به بن‌بست خوردید، امسال سالی برای رها کردن مشاغل و مسئولیت های مالی است.

زحل جاه طلب می خواهد ببیند که توسط سخت کوشی چگونه می توانید موفق شوید و پول زیادی نیز به دست آورید. از آنجایی که این جفت سیاره ازنشانه شما رانده شدند و به برج جدی اختصاص داده شده اند. برای اکثر سال موفقیت شما تنها با سرخوشی بسیار زیاد به دست خواهد آمد. همچنین میتواند موفقیت شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد، قرارگیری طبیعی در برج حمل در اواخر ماه ژوئن زمان عالیست تا برای رهبر شدن قدم بردارید. اسفند ماهی های عزیز کاری کنید تا رئیس تان دانش شما را ببیند و برای ارتقاء گرفتن تلاش کنید. تا شش هفته بعد از آن می توانید برای این کار سریع تلاش کنید و نتیجه نیز خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد