طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین مرداد

فال کلی متولدین مرداد در سال ۲۰۲۰
مردادماهی های عزیز بهترین شیری که می توانید باشید در سال ۲۰۲۰ می باشد. شما دوست دارید که به مراقبت کردن بیشتر توجه کنید بنابراین این موضوع با وجود خورشید تقویت خواهد شد. زمانی که سال ۲۰۲۰ شروع میشود خورشید در زمین و برج جدی می باشد. بنابراین سعی کنید که خودتان را پیدا کنید تا بتوانید کارهای خارق العاده ای انجام دهید.

تا پایان ماه جولای تغییراتی رخ می دهد،هنگامی که خورشید به نشانه شما تغییر مکان میدهد ماه تولد شما آغاز می شود. تولدتان مبارک مرداد ماهی های عزیز! حس و حال بازی گوشی دارید و به هر سمتی که باد می وزد به همان سمت خواهید رفت و از خودتان واکنش شدیدی نشان می‌دهید.

تا ۴ هفته آینده زندگی مانند یک مهمانی میباشد و عشق و رنگ و بویی که با شریک عاطفیتان قبلاً داشتید و از بین رفته است دوباره بدست خواهید آورد. ماه عاطفی به همراه خورشید می باشد. یک خورشید گرفتگی در ماه جدید برج سرطان در پایان ژوئن رخ می دهد که شما را برجسته تر می کنند. زمان بسیار تامل برانگیز ی است، موضوعات عاطفی ناخوشایندی برای شما پیش می آید که نمی توانید آن را پنهان کنید.

در این زمان به نظر می رسد که خود واقعی تان نیستید. شخصیت اصلی تان هیچ وقت نمی تواند مسدود شود. زیرا که خورشید اکنون به همراه ماه می باشد. از این زمان غم‌انگیزی که برای شما رخ می‌دهد سر نخ بگیرید زیرا که موقعیت جدیدی برای تشکیل رابطه عاطفی برای شما فراهم خواهد شد.

زحل همچنین به سمت برج حمل سفر می کند.( برج هم نشانی از آتش است) به این معنی میباشد که در این موقعیت شما مرتب از خود می پرسید که چه کسی هستید؟ بحران هویتی که برای شما رخ می‌دهد بدترین کابوسی است که می‌توانید داشته باشید و استرس زیادی برای شما به ارمغان می آورد. خوشبختانه در ابتدای ماه جولای تا اواسط ماه دسامبر برای شما فضایی ایجاد می کنند که واقعا چه کسی هستید و دوباره خودتان را به یاد آورد.

فال عشق برای متاهلین مرداد ماه ۲۰۲۰
امسال انتظار سرگرمی و هیجان را در روابط تان داشته باشید. ونوس سیاره عشق در برج دلوسال ۲۰۲۰ را آغاز می کند، انتظار عشق را تا اواسط ماه ژانویه داشته باشید. اگر زندگی و روابط خود را با آرزوهای پیچیده ای که دارید منطبق سازید، این کار شدنی نیست و ناامید خواهید شد.

عشق اکنون قابل لمس است اما کیفیتی شبیه رویا دارد که مقاومت در برابر آن دشوار است. اکنون زمان مقابله نیست. بحث ها فقط باعث خراب شدن روحیه تان خواهد شد. در ابتدای ماه ژوئن یک ماه گرفتگی رخ میدهد که صورت فلکی آتشین را دنبال می‌کند، در این شرایط انتظار یکسری تغییرات در تعامل با شریک زندگی تان داشته باشید. اگر قصد دارید در این شرایط به مسافرت بروید، خوب است و همه چیز هیجان انگیز و جالب خواهد شد. بی حوصلگی نباید ایجاد مشکل کند تجربه شگفت انگیزی را با شریک عاطفی تان خواهید داشت.

ونوس دوست داشتنی تقریباً به مدت چهار هفته در نشانه شما میماند این چهار هفته از اولین هفته سپتامبر شروع می شود. زندگی عشقی شما سرشار از گرما و سخاوتمندی خواهد شد. دوست دارید که توجه شریک عاطفی تان را به خود جلب کنید و همچنین می خواهید که عشق و محبت خود را به او ابراز کنید. در این موقعیت مانند یک کودک از همه چیز لذت خواهید برد تا چیزهای ساده. از با هم بودنتان لذت ببرید حتی اگر کار خاصی انجام ندهید.

فال عشق مجردین متولدین مرداد
کلمه کلیدی برای عشق در سال ۲۰۲۰ از نظر شما سرگرمی است. مریخ پرقدرت به سمت صورت فلکی جابجا می شود و یک شرایط ماجراجویانه ای را برای شما هموار می کند. اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد. روابطی که شروع می‌کنید کوتاه مدت هستند اما بسیار داغ و صمیمی می باشند.

گرچه که معیار های شما برای انتخاب شریک زندگی تان بسیار سخت است و نمی توانید کسی را پیدا کنید تا مطابق با معیارهای شما باشد. خورشید وارد نشانه شما در پایان ماه جولای خواهد شد که قسمتی از شخصیت تان که مربوط به سرگرمی هاست روشن تر و برجسته تر می کند، به همین دلیل زمان عالیست که عشق را به سادگی به سمت خود جذب کنید. وقتی استعداد های شما نمایانگر می شوند مقاومت در برابر آن دیگر غیرممکن است.

از ابتدای ماه آگوست خورشید در ۹۰ درجه از اورانوس قرار می گیرد، به این معنی است که در ارتباط با ظاهر شخصی تان می خواهید چیزی را تغییر دهید. ماه جدید در اواسط ماه آگوست در قسمت خلاقانه نشانه شما قرار دارد که به شما کمک می کند تا روشهای جدیدی برای بهبود دوست یابی دست پیدا کنید.

زندگی بسیار ثروتمند و رنگارنگ به نظر می رسد ممکن است بخواهید بودن یک شخص را در کنار خود تجربه کنید. اگر فرزندی دارید به شما کمک خواهد کرد که در کنار همسرتان بمانید بنابراین آنها برای شما فرصت های خوبی فراهم خواهند کرد.

زندگی تجاری متولدین مرداد ماه
در سال ۲۰۲۰ ابزاری برای موفق شدن دارید. مریخ سیاره ای از عملکردها وارد برج جدی جاه طلب در اواسط ماه فوریه میشود، بنابراین در این مدت به سختی کار خواهید کرد و به سمت اهداف شغلی خود خواهید رفت. انرژی که دارید شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. و اگر بتوانید متمرکز شوید پیشرفت زیادی خواهیدکرد.

زمانی است که باید بزرگ فکر کنید. به رئیس تان نشان دهید که شغل خود را در الویت قرار داده اید و موفقیت شما تضمین شده است. یک جابجایی بزرگ رخ می دهد که تاثیر زیادی در امور مالی شما خواهد داشت، این جابجایی به دلیل حرکت اورانوس در برج ثوربه همراه دوره ای از عقب نشینی آن از اواسط ماه آگوست تا پایان سال می باشد.

وجود اورانوس در برج حمل باعث آشفتگی امور مالی شما می شود اما نیازی نیست که آن را بد برداشت کنید. چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ شما آن را نام گذاری کنید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این جا به جایی تغییر شغل و یا پیدا کردن شغل دوم برای شما امکان پذیر خواهد شد. ممکن است فناوری و تکنولوژی بخشی از کارهای مرداد ماهی های عزیز باشد بنابراین با تمام حواس خود اخبار ها را دنبال کنید.

نپتون و مشتری اکنون با یکدیگر هستند، اما این سیاره در تمام طول سال در برج جدی سخت کوش قرار دارد. بنابراین می توانید آن را به سادگی و بی زحمت به دست آورید. مریخ -مشتری در آخر ماه اکتبر، زمان بسیار خوبی را برای شروع پروژه های کاری جدید برای شما به ارمغان می آورند اماخطر هایی را نیز در پی دارند. باید راهی را پیدا کنید که از انرژی اضافی خود بیشتر استفاده کنید و آن را هدر ندهید. گفتن یک حرف اشتباه به یک شخصی اشتباه ممکن است باعث شود تا یک فرصت بسیار بزرگی را از دست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد