طالع بینی سال ۲۰۲۰- متولدین آبان

فال کلی متولدین آبان ماه
امسال هیچ چیز اعتماد به نفس شما را سست نخواهد کرد. شما از اول نام عقرب را به دست آورده اید اما هنگامی که سیاره قدرتمند شما مریخ زمان زیادی را در نشانه شما در ابتدای سال سپری می کند این احساس قدرت را بیشتر خواهید داشت. چند روز بعد به مریخ قسمت ماجراجویی و برج صورت فلکی دانشمند تغییر مکان می دهد اما تا دو روز اول غیر قابل نفوذ خواهید بود.

مریخ با برج ها و سیاره های دیگر در اواخر ماه ژوئن مانند یک تیم کنار همدیگر جمع می‌شوند، ویژگی هایی که دارید در واقع خصوصیات یک برج عقرب نیست. سیاره های دیگر حاکم نشانه شما که در اینجا پلوتو مدنظر است امسال را در برج جدی سپری می‌کند در این زمان مهم است که چه چیزی می‌خواهید.

خورشید در پایان ماه اکتبر تا اواخر ماه نوامبر بهترین ویژگی های شما را برجسته می‌کند. تولدتان مبارک آبان ماهی های عزیز و مصمم. خواسته های شما مجددا یادآوری می شود و خواستار یک رابطه نزدیک و صمیمی تر هستید. ممکن است اکنون بیش از حد معمول پنهانکاری داشته باشید اما انتظار دارید اگر دیگران متوجه شوند آن را افشا خواهند کرد. حوزه مغناطیسی که ایجاد می‌کنید، نادیده گرفتن دیگران برای شما سخت است اما در این مورد بسیار حساس هستید که چه کسی اجازه دارد به حلقه درونی شما بپیوندد.

فال عشقی متاهلین آبان ماه
امسال در زندگی عاطفی خود لذت زیادی را احساس خواهید کرد. بعد از لذت بردن از یک ماه عاشقانه با جفت شدن برج حوت و ونوس حساس، زندگی زناشویی شما زمانی که ونوس وارد برج حمل آتشین در شروع ماه فوریه می‌شود بسیار گرم و صمیمی خواهد شد. اکنون نیاز های شما برآورده شده است و در حالی که ممکن است کمی خودخواهانه با شریک عاطفی تان برخورد کنید اما برای شریک عاطفیتان و زندگی عاطفی خود بسیار تلاش می‌کنید.

رقابت در روابط شما همچنان زنده و بسیار خوب پیش می رود اما سعی نکنید که همه چیز را در حیطه مسابقه ببینید. همه چیز برای برنده شدن شما آبان ماهی های عزیز فراهم است. سیاره پرشور در بخشی از نشانه شما که مربوط به خانه است قرار دارد که باعث سردرگمی برج حوت در اواسط ماه می می شود. می تواند یک زمان حساس برای شما باشد زمانی است که می خواهید مطابق با جریان حرکت کنید.

با خواسته های خود بسیار ساده تر برخورد می‌کنید اما رویاها و خیالاتی که دارید زنده هستند. می توانید عشق را ایده آل سازید اما این امر باعث می‌شود چیزی را که می خواهید بسیار پیچیده تر شود. اگر رابطه طولانی مدت هدف اصلی شما باشد زمانی که در ارتباط با جزئیات آن مطمئن نیستید این موضوع برای شما ثبت خواهد شد.

ونوس دوست داشتنی وارد برج سنبله کارآمد در شروع ماه اکتبر می شود که به شما این اجازه را خواهد داد تا بر روی مسائل مهم بیشتر متمرکز شوید. اکنون زمان آن است که بگذارید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست و سپس با برنامه ریزی منطقی آنچه را که دوست دارید به دست خواهید آورد. ونوس در کنار مشتری در اواخر ماه، دوره ای از خوشبینی و سلامتی را به زندگی شما می بخشد. جذابیت میان شما و شریک زندگی تان را افزایش می دهد. دیگران متوجه خواهند شد بین شما چه چیزی وجود دارد. اما دوست دارید که کسی متوجه نشود.

فال عشقی متولدین مجردین آبان
امسال با سوپرایز های بسیار عالی رو به رو خواهید شد. باید خوشحال باشید که مجرد هستید ونوس دوست داشتنی و سرشار از عشق وارد برج حوت رویای در اواسط ماه ژانویه می‌شود که تا شش هفته را هم آنجا سپری می‌کند که در این مدت به دنبال هم روح خود خواهید بود. چشم انداز عاشقانه ای وجود دارد که سخت است آن را نادیده بگیرید و ممکن است در حال فریاد زدن باشید و یا به دلیل دیدن یک درام گریه کنید.

هم اکنون طرف مثبت عشق را می بینید اما خوش بین بودن بیش از حد می‌تواند منجر به شکستن شود. مشکلی نیست که برای عشق کاملی که به دنبال آن هستید رویاپردازی کنید اما چهارچوب آن را کنار نگذارید و فراموش نکنید. زمانی که ونوس در اواخر ماه مارس در برج حوت قرار دارد و حاکم بر پلوتو می باشد.،شور و اشتیاق شدیدی را ایجاد می کند که اصلا انتظار آن را ندارید.

ممکن است ناگهان خودتان را در میان دوستان و همکاران و حتی همسایگان تان پیدا کنید که قبلاً آنها را هرگز ندیده اید و اکنون فکر می‌کنید که اگر در جهت جدید یک سری مسائل اتفاق بیفتند چه خواهد شد.

مراقب یک کشش عمیق بین شما و یک غریبه باشید. عشق در نگاه اول؟ با هر دیدی که آن را ببینید مانند یک صاعقه به جسم و روح شما برخورد خواهد کرد. آبان ماهی های عزیز که به دنبال فرصت هایی برای رسیدن به عشق هستند باید بدانند که مشتری، سیاره بخت و اقبال، امسال در برج جدی سخت کوش مسافرت می کند تلاش‌های زیادی برای پیدا کردن رابطه مورد نظر شما خواهد کرد. پیوندی میان مشتری و پلوتو برقرار خواهد شد که در اواسط ماه نوامبر می باشد که احساس تصمیم‌گیری دوباره به شما می بخشد بنابراین بیشتر چشمان خود را باز نگه دارید.

طالع بینی کسب و کار متولد آبان
جاه طلبی باعث به عقب افتادن شما خواهد شد. ونوس سخت کوش در برج جدی مسافرت می کند، نشانه ای از حاکمیت است، در شروع سال این اتفاق می‌افتد، اما خبر خوب برای آبان ماهی های عزیز این است که فرصتی دارید تا به اهداف شغلی خود تا سال ۲۰۲۱ برسید. کارهایی که قبلا شروع کرده بودید بسیار خوب پیش می رود و هر چیز جدیدی که اکنون شروع کنید موفقیت شما را افزایش خواهد داد.

اتصال میان پلوتو و زحل در اواسط ماه ژانویه رخ می دهد که عمق و شدت کار شما را افزایش می دهد اگر در این موقعیت به دنبال کار هستید زمان مناسبی است که رزومه های خود را به روسای شرکتها ارسال کنید. مشتری قدرت مند و برج جدی جاه طلب با یکدیگر برای چندین هفته پیوند می خورند که این پیوند در اواسط ماه ژانویه آغاز می شود، انرژی بیش از حدی به شما در محیط کاری خواهند بخشید که نتایج بسیار سودمندی برای شما به همراه خواهد داشت.

در این زمان انتظار نداشته باشید که به سرعت به سود مالی کسب کنید، اما می‌توانید کارهای خود را به خوبی انجام دهید و مهارت های خود را نشان دهید. مشتری می تواند راههای مالی را برای شما هموار کندو با سفرش به برج جدی در امسال خوشبختانه سود مالی زیادی از طریق سخت کار کردن به دست خواهید آورد.

به هر حال هنگامی که مشتری به پلوتو در اواخر ماه ژوئن می‌پیوندد، کار سختی که به آن علاقه‌مند هستید را انجام خواهید داد، در واقع این موضوع می‌تواند به معنی این باشد که یک کار سخت به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد و یاکار نیمه وقتی به شما پیشنهاد داده می شود آن را دوست دارید. شانس اکنون در کنار شماست بنابراین قرار گرفتن در مکان مناسب و زمان مناسب از نظر معنوی و عاطفی احتمالاً پاداش زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد