طالع ماهانه فالوده – آذر ماه ٩٨ – ماه بهمن

طالع بینی ماهانه سایت فالوده| آذر ماه 98 

 

طالع بینی متولدین ماه بهمن: داد و بیداد دارید يا خودتان در اسم با فاميل م دارید يا با فردی که م نام است یک داد و بیداد و اوقات تلخی دارید که به هم می ریزید و ناراحت می شوید. بر سر یک دوراهی يا قرار دارید یا قرار می گیرید که در دوراهی سختی است که برای هر کاری که می خواهید انجام بدهید نیاز به مشاوره دارید و باید مشورت کنید. از جایی که فکرش را نمی کنید خبری خوش دریافت می کنید که خیلی شاد می شوند و این خبر مثل یک طلوع در زندگی شماست.

اگر قصد ساخت و ساز دارید و این ساخت و ساز انجام می شود یا می خواهید مشارکت کنید این مشارکت صورت می گیرد و به نتايح نویی میرسد فقط خودتان مردد هستید. یکی از غمها و غصه های شماروبه پایان است و روزهای بدتان تمام می شود از کسی که س يا ش دارد یک ناراحتی دارید که این ناراحتی برای یک مدت طولانی طول میکشد.

از یک علی نام ضربه می خورید اگر فردی به این اسم به شما درخواست داد قبول نکنید بهتر است متأهلها یک سری اختلاف و جر و بحث دارند که این اختلاف برای یک مدت طولانی طول می کشد تا رفع شود ولی پیش می آید و بیشتر در این اختلافات طرف مقابل شما مقصر است و باعث این دلخوریها می شود.

دشمن زیاد دارید اگر قصد خرید یا فروش یا اجاره ملک دارید این کار انجام می شود فقط دوندگی و تلاش زیادی دارد. روز ۲۸ اين ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است. یک نذری برای انجام یک کار میکردید که این کار ملکی شما درست می شود و نذری تان را ادا می کنید دوستان خوبی دارد که در این شرایط خیلی به شما کمک می دهند وشما را حمایت می کنند. از زندگی شاکی هستيد ولی زندگی خوبى دارید و باید شکرانه این زندگی را به جا آورید.

 دلتان گرفته است و دلتنگ و بی حوصله هستید و این به خاطر خطایی يا اشتباهی است که خودتان مرتکب می شوید و این خطای احساسی است. فردی می خواهد از شما انتقام بگیرد که اگر حواستان نباشد موفق می شود در این ماه روزی خوبی دارید و از لحاظ درآمدی در شرایط خوبی قرار می گیرید. با چند نفر آشنایی جدید دارید و این آشنایی چه عشقی يا احساسی باشد و چه کاری باشد مثبت و خير است.

به چند تا سفر می روید که این سفرها يا تفریحی است يا این سفرها کاری است ولی راهی می شوید خطر دزدی دارید مراقب وسایل شخصیتان باشید چون این دزدی شما را به دردسر می اندازد و اعصابتان را خرد می کند. اگر متاهل هستید همسرتان پنهان کار است و یک سری کارها را از شما پنهان می کند و این به خاطر سیاستی است که دارد.

اگر حسین نام هستید یاحسینی نام هستید در چشم و نظر هستید یک صدقه برای خودتان بدهید و مراقب باشید زندگی شما در چشم و نظر زیاد است و هر جایی که می روید و برمی گردید صدقه بدهید و اسفند دود کنید. اگر متاهل هستید یک بارداری و حاملگی عده ای از افراد این ماه دارند که خير است و قدم این نوزاد مبارک است.

اگر دنبال وام هستید يا طلب مال از کسی دارید يا کسی از شما طلب مالی دارد ایں طلب مالی صورت می گیرد و پول شما به هر علت که باشد به دست شما می رسد و از یک سری بن بست خلاص می شوید و اگر بدهی يا قسط دارید این بدهی يا قسط شما پرداخت می شود. از دست یک فردی که به شما نزدیک است خیلی نزدیک است حرص زیاد می خورید. مجردین با عشقشان در این روزها دیدارهای زیادی دارند و خاطرات عشقی شماروز به روز و به بهتر شدن است.

 

طالع بینی متولدین ماه بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد