فال هفتگی فالوده – 4 تا 10 مرداد

 

 

فروردین :بالاخره و شاید بعد از مدتی بسیار طولانی، به یکی از اهداف بلند مدت خود دست خواهید یافت و همین موضوع باعث خواهد شد که بسیار پرانرژی، خوشحال و سرشار از شور و شوق باشید. حالا که به نتیجه ی مورد نظرتان رسیده اید دارید به آینده فکر می کنید و برای اهداف دیگری که دارید برنامه ریزی می کنید. الان زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد کارهایی که می خواهید در ماه جدید انجام دهید می تواند باشد. برای انجام کاری باید به کسی که زیاد مایل نیستید اعتماد کنید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است با این شخص منطقی برخورد کنید.

 

 

اردیبهشت :شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد. محدودیت هایی در راه شما وجود دارد، اما می توانید بر آنها غلبه کنید. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده‌اید و ارتباطتان قطع شده است، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست.

 

 

خرداد : احساسات شما اکنون شدت یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. در مورد مسئله عاطفی از دید طرف مقابل به مشکل نگاه کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید. فرصتی پیش خواهد آمد که اگر به موقع و درست از آن استفاده کنید، نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. در کاری که می‌کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و حسادت شخصی در اطرافتان شده است.

 

تیر : مسائل کاری ذهنتان را حسابی به خود مشغول خواهند کرد و به شما اجازه نخواهند داد وقتتان را طبق برنامه هایی که اخیرا چیده بودید بگذرانید. با این حال شما زیاد از این بابت ناراحت نخواهید شد، چون به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای برایتان فراهم خواهند شد که فکرش را هم نمی کرده اید. اگر کسی با شما مشورت می کند، انتظار نداشته باشید که دقیقاً همان کاری را که شما پیشنهاد کرده اید انجام دهد. با فردی روبرو می شوید که انتظارش را ندارید، برای این دیدار آماده باشید و خودتان را گم نکنید. در این ماه حس معنویت شما تقویت خواهد شد بنابراین در بررسی موضوعاتی که کنجکاوی شما را برمی‌انگیزد دریغ نکنید و در نهایت انجام کارهای داوطلبانه را در نظر بگیرید زیرا اکنون هر چه بیشتر بدهید بیشتر به دست خواهید آورد.

 

مرداد : متولدین 4 تا 10 مرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود. عشق و دوستی قلب شما را مانند روزهای خوش گذشته سرشار از امنیت و آرامش می کند. در این هفته لحظات زیبایی را با عزیزانتان به اشتراک می گذارید.

 

شهریور : اگر در کارتان با مشکل مواجه شدید، فکر نکنید که شکست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشکلات مقاوت کنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان کار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اکنون شانس دوباره ای برای اصلاح کردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش کنید. فقط از اهدافتان دست نکشید؛ حتی اگرشده سخت تر کار کنید تا به چیزهایی که می‌خواهید برسید. زمان و مکان فعلی که در آن هستید باید همیشه برای شما مهم باشد. این روزها یک موضوع کاری یا تحصیلی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، برای رسیدن به هدف باید اضطراب و نگرانی را از خود دور کنید تا بتوانید برنامه ریزی درستی داشته باشید. شما نسبت به دوستانتان انسان موفق تری هستید و به همین دلیل همه آرزو دارند که بیشتر شبیه شما و جای شما باشند بنابراین از جایگاهی که دارید راضی باشید و بیشتر از آن لذت ببرید.

 

 

 

مهر : شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلت سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال می کند. گذر زمان به شدت فکرتان را مشغول کرده است اما دل نگرانی تان بیهوده است. مرداد ماه از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می‌کند. گذشته قابل بازگشت نیست و دیگر اتفاق نخواهد افتاد، آینده ای که نگران آن هستید ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.پس سعی کنید تا جایی که می توانید از لحظه لحظه زندگی خودتان استفاده کنید و از بودن در زمان حال لذت ببرید.

 

آبان : به صورتی که حتی فکرش را هم نمی کنید درهای جدیدی برای دنبال کردن اهدافی کاملا متفاوت به رویتان باز خواهند شد که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید می توانند پیشرفت قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشند. شما خوش شانس هستید، یک هدیه غیرمنتظره دریافت خواهید کرد که مدت ها منتظرش بودید. در محیط کار یا تحصیل رابطه شیرین و دوستانه ای خواهید داشت. روزهای قشنگی در پیش است. این ماه زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با شخص برجسته‌ای در محیط کاری است، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. اگر دوستی از شما انتقاد کرد حتما سعی کنید به آن فکر کنید و تغییرات را بپذیرید.
 

 

آذر :شاید تصمیم بگیرید کاری را به صورت اشتراکی همراه با یک نفر دیگر انجام دهید. صحبت در مورد برنامه هایی که دارید وقت زیادی از شما خواهد گرفت، اما اثرات مثبتی روی نتیجه ی کارتان خواهد گذاشت که ارزش زمان صرف شده را دارند. در نظر داشته باشید که حتما زمانی را برای وقت گذراندن همراه با عشقتان کنار بگذارید و آن را به هیچ وجه قربانی هیچ کار دیگری نکنید. چه رابطه ی شما تازه شکل گرفته باشد و چه یک رابطه ی قدیمی باشد، باید به اندازه ی کافی برای آن وقت صرف کنید. اکنون زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در هر زمینه ای می تواند باشد، چون ذهنتان بسیار متمرکز و دقیق تر از همیشه شده است.

 

 

 

دی :احساس می کنید که شریک زندگی تان برای حرف های شما ارزش زیادی قائل نیست، از این رو دلخور می شوید. اما بدانید که این ربطی به شما ندارد، او این روزها درگیر است و بهتر است که درکش کنید. اگر مجرد هستید، فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان رنگ دیگری به خود گیرد. ملاقات با کسی شما را به یاد گذشته می اندازد. حساسیت خود را کم کنید تا بتوانید به درستی با دیگران ارتباط برقرار کنید. اختلافات خانوادگی با میانجیگری بیشتر حل خواهد شد.

 

 

بهمن : با ایجاد تنوع در زندگی تان، پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. در مورد موضوعی باید به کسی جواب بدهید. سعی کنید که منطقی عمل کنید تا احساسی. از تصمیمی که گرفته اید نیز مطمئن باشید تا نظر دیگران هیچ تاثیری روی شما نداشته باشد. از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر هم باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شما شده است.

 

 

اسفند : استرس زیاد از حد به بدن شما فشار آورده است اما این روزهای آخر است و از این پس باید شاهد نتیجه کارهایتان باشید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی استراحت کنید. به خودتان فرصت دهید تا ابتدا با تازه واردی که ملاقات کرده‌اید آشنا شوید، سپس می توانید قلب خود را به روی او باز کنید. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته‌اید و بهتر است هر چه زودتر آن را پاسخ بدهید. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق و حقوق تان را پایمال کند و نهایتاً با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. شما از فردی دلسرد و ناامید شده‌اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. مرداد ماه ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد