فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : دنبال حرف را زیاد می گیرید و اعصابتان را خرد می کنید. اگر حرفی یا سخنی می شنوید سعی کنید سکوت کنید و اهمیت ندهید بهتر است. چند تا خون و دل در این روزها دارید که این خون و دل ها اسباب نگرانی و غم و غصه شما می شود و شاید ناخواسته و بدون علت داد و بیدادهای زیاد داشته باشید که از روی ناراحتی و غم است.

حرف زیاد پشت سرتان است و بد گویی شما را زیاد می کنند. دوستان زیادی دارید که این حرفها از دوستان شماست که بیشتر پشت سرتان زده میشود. چند تا معامله کوچک دارید شاید برای خودتان باشد ولی از این خریدها و معامله ها خوشحال هستید و لبتان خندان می شود. چند روز است که دلتنگ و بی حوصله هستید و دلتان گرفته است سعی کنید یک جایی بروید تا از این دلتنگی بیرون بیایید.

یک تهمت به شما می زنند که از این تهمت دلتان می شکند و ناراحتتان می کند ولی این فرد را به خداوند واگذار کنید. از سمت یک علی نام یک پول به دست شما می رسد که از آمدن این پول شاد و مسرور می شوید شاید یک وام باشد ولی این پول درست می شود. خبر فوت دارید که در یک مراسم ختم و عزا شرکت می کنید و چند قطره اشک در این مراسم می ریزید و دلتان گرفته است و شاید حتی مراسم تشییع این میت باشید. سر یک چهاردیواری یک دعوا و جر و بحث دارید که شاید حتی محل زندگی و خانه خودتان باشد ولی سر این ملک و چهار دیواری چند تا دعوا و جر و بحث دارید که کارتان به قهر و دلخوری کشیده می شود.

با هر کس که این مشکل را برای این ملک و چهاردیواری دارید ولی هر چی سکوت کنید و چیزی نگویید برای شما بهتر است. در گیر یا یک مسیر اداری و قانونی هستید یا درگیر یک کار اداری و قانونی و مسیر قانونی می شوید اگر شاغل هستید و شغل شما بیزینس است سرتان شلوغ می شود و افراد زیادی برای خرید و کار به شما مراجعه می کنند و روزی شما فراوان و پربار می شود. سفری هوایی دارید که با عشقتان می روید با کسی که دوستش دارید ، خیلی دوستش دارید و در این سفر بگو و بخندهای زیادی می کنید. از کف پا یا مچ پا ، دردی دارید یا مشکل پیدا می کنید که شاید این درد پا چند روز شما را در بستر بخواباند. میزگردهای مالی دارید و برای یک کار مالی برنامه ریزی کردید یا می کنید که برنامه های شما طبق خواسته تان جلو می رود و به هدفتان می رسید.

از کسی که عشق شماست و دوستش دارید در یکی از روزهای این ماه رنجش و ناراحتی دارید و این رنجش به خاطر حرفی است که به شما میزند و دلتان می شکند. اگر زیر ۲۳ سال هستید ۳۳ سالگی خیلی خوبی دارید و در این سال اتفاقات مهمی برای متولدین این ماه رخ می دهد.

یک بارداری خانم های جوان این ماه دارند که این بارداری دوران سختی است و بیشتر وقت شما در رختخواب است ، باید مراقب سلامتی خودتان و بچه باشید ولی چاقوی جراحی دارید و زایمان شما با جراحی و سزارین است ولی خوب است و اگر استرس و نگرانی از این بابت بارداری دارید پوچ و بی مورد است.

یک ضربه روحی و عاطفی در این ماه می خورید باید آمادگی داشته باشید و مراقب باشید و این ضربه شما را ناراحت و عصبانی میکند. به خودتان مسلط باشید و آماده باشید. یک عشق رفته در گذشته دوباره به سمت شما می آید و قصد بازگشت به سمتتان را دارد پس قبول این فرد به خودتان بستگی دارد و اگر قبول کنید مبارک و خیر است. به یک عروسی و جشن دعوت می شوید که اگر شرکت کنید خوب است و به شما خوش می گذرد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

یک پاسخ به “فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین خرداد”

  1. زهرا گفت:

    سلام برای ی استخدامی نظرتون چیه شرکت کنم یا نه قبول میشم یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد