فال ماهانه دی ماه 1398- متولدین خرداد

طالع بینی متولدین خرداد

یک قفل بزرگ در زندگی شماست که در حال باز شدن است يا خودتان اقدام به باز شدن این بستگی كردید و این قفل باز می شود و کلید دست شماست و از یک سری تردید و نگرانی و بن بست با این کلید خلاص می شوید که خودتان هم جا می خورید و تعجب میکنید.

یک فردی که عینک دودی می زند یک قدم احساسی برای شما برمیدارد که دلتان شاد میشود و از یک ناامیدی بیرون می آیید چون در حال حاضر روی این موضوع احساسی ناامید و نگران هستید.
 اگر كاهل نماز هستید که به شما نمی آید سعی کنید در هر شرایط که هستید همیشه نمازگزار باشید و شکر خداوند را به جا آورید.
 یک سری از دوستان قدیمی به دیدن شما می آیند یا با شما تماس برقرار می کنند كه آمدن این دوستان به سمت شما سودمند است و سود خوبی نصیب شما میشود.
 دروغ زیاد میگوید که این دروغ ها یک روزی برای کنید و صداقت داشته باشید.
شما مشکل ساز میشود و دردسر زیادی برای شما بوجود می آورد پس سعی کنید این خصلت بد را از خودتان دور در چند جمع دورهمی شرکت می کنید که مهمانی های شادی است فقط در این جمع ها حضور شما خوب است فقط حسود و دشمن زیاد دارید باید مراقب این افراد باشید. چند تا جرو بحث خانوادگی در این ایام دارید که از دست یک نفر خیلی می رنجید و ناراحت میشوید که شاید بعد از این بحث ها این فرد را از زندگی تان پوچ کنید و کنار بگذارید.
اگر محمود نام هستید خبری خوش به شما داده میشود که این خبر برای شما یک تغییر به وجود می آورد. فردی با انتقام از گذشته دنبال شماست و قصد دارد به شما آسیب برساند و این ضربه يا این آسیب را میخورید حواستان باشد.
چند تا پول دارید که پشت این پولها نارضایتی است يا حلال نیست و چوب این پولها را با خوردید یا میخورید و این پولها را در مسیر شرو ناراحتی خرج میکنید و شاید چندین برابرش را خرج کنید چون رضایت در این مال نیست. قصدخرید یک تکه طلا را دارید برای کسی که دوستش دارید و این طلا را میخرید و به فرد مورد نظر هدیه میکنید. اگر صاحب اولاد هستید از فرزند پسرتان خیلی حرص و جوش می خورید یا از حالا به بعد از دست این اولاد چندتا حرص و جوش دارید.
سرخاک یک میت بروید که دور از حالا شما را دوست دارد و چشم انتظار است و حتما سرخاکش بروید و برایش خیرات بدهید.
فردی به شما یک دروغ میگوید يا گفته است که این دروغ رو میشود و رسوا میشود و یک قطع رابطه خواهید داشت و برای یک مدت بین شما اختلاف و ناراحتی پیش می آید.
 چند تا گريه دارید و این بغض برای چند روز روی دل شماست و فقط گریه شما را آرام می کند.
 دلتنگ و بی حوصله هستید. یک سری از افرادی که عاشق هستند و این دلتنگی به خاطر دوری از عشقتان است. چندتا دل درد دارید که شاید یک عده مجبور به رفتن به دکتر و معالجه و دوا و درمان باشید اگر متاهل هستید زیاد از لحاظ بختی شرایط خوبی ندارید و همیشه تنها هستید و خلاء احساسی زیادی دارید در زمینه مالی يا کاری یک قدرت و يا یک پست و مقام را به دست می آوريد که این برای شما یک آرزو بوده است و به این آرزو دست پیدا می کنید.

يك تماس از یک على نام لبتان را خندان می کند و این علی با این گفتگو يا این پیام دلتان را شاد می کند. افراد زیادی حسرت شما را می خورند ولی خود شما اصلا از زندگی فعلی تان رضایت ندارید و در افسوس و غم به سر می برید. اگر مریض آقا داريد یا خودتان آقا هستید مریض هستید یک عمل جراحی دارید که خیلی در استرس این عمل هستید ولی این عمل به خیر و خوشی انجام می شود و شما دوباره سلامتی تان را به دست خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد