۵ کتاب رمانِ روانشناسی

.
در این پست قصد داریم پنج کتاب رمان که مرتبط با فضای روانشناسی هستند رو در اختیارتون بگذاریم

لازم به ذکر است که در کنار اسامی کتاب ها فایل pdf هر کتاب رو براتون می گذاریم تا اگر دوست داشتید بتونید دانلود کنید
خب بریم سراغ معرفی رمان ها ، با ما تا آخر این مطلب همراه باشید
.
➊ سیر عشق
.
کتاب اول کتاب سیر عشق هست نوشته آلن دوباتن با ترجمه خانم زهرا باختری
موضوع کتاب هم در واقع یک جور کندوکاوی هست در آنچه پس از آغاز عشق روی میده ، آنچه عشق را زنده نگه می‌داره و آنچه تحت فشارهای زندگی روزمره بر سر آرمان‌ های اولیهٔ انسان‌ها می آید . بهتون توصیه می کنیم خواندن این کتاب رو به هیچ وجه از دست ندید.
اگر تمایل به مطالعه این کتاب دارید می تونید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید
.
دانلود-سیر-عشق
.
.

➋خنده در تاریکی
.

کتاب دوم کتاب خنده در تاریکی هست نوشته ولادیمیر ناباکوف مترجم و منتقد روسی با ترجمه امید نیک فرجام
موضوع کتاب هم از این قرار هست که آلوبینوس شخصیت اصلی داستانه ، مردی ثروتمند و محترم که با همسرش الیزابت (ایسببل) و دختر هشت سالش زندگی می‌کنه . که فردی به اسم مارگو رو  تو سینما می‌بینه و بهش علاقمند میشه . مارگو دختر کم سن و سالی هست و در خانواده‌ای فقیری زندگی کرده . مارگو عاشق بازیگریه و در سینما کار می‌کنه . آلوبینوس که عاشق مارگو شده برای اینکه بتونه رضایت اونو جلب کنه به‌طور مرتب به سینما میره . بعد مدتی، آلوبینوس علاوه‌ بر زندگی مشترکش، با مارگو هم وارد رابطه میشه . مارگو تو خونه ای که آلوبینوس براش اجاره کرده زندگی می کنه ، اما اون خونه بزرگتر می خواد . از این‌رو مارگو با نوشتن نامه‌ای، رابطه‌اش با آلوبینوس را برای الیزابت همسر آلوبینوس فاش می کنه و منجر به نابودی رابطه‌ی زناشویی آلوبینوس و الیزابت می‌شه و داستان در ادامه جذاب تر پیش میره که بهتون توصیه می کنیم خواندن این کتاب رو به هیچ عنوان از دست ندید.
اگر تمایل به مطالعه این کتاب دارید می تونید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید
.
دانلود-خنده-در-تاریکی
.
.
➌سالار مگس ها
.
کتاب سوم کتاب سالار مگس ها هست نوشته ویلیام گلدینگ نویسنده انگلیسی با ترجمه حمید رفیعی
موضوع کتاب هم از این قرار هست که هواپیمای حمل دانش‌آموزان در یک جزیره متروکه سقوط می‌کند و تعدادی از آن‌ها زنده می‌مانند رالف یک صدف پیدا می‌کند و در آن فوت می‌کند، صدای بلندی که صدف ایجاد می‌کند کم‌کم بچه‌ها را دور هم جمع می‌کند. بچه‌ها تصمیم می‌گیرند برای خودشان یک رییس انتخاب کنند و در رای‌گیری رالف انتخاب می‌شود او به بقیه می‌گوید برای ادامه بقا باید آتش روشن کرد و آتش را روشن نگه‌داشت. زمان زیادی از سکونت‌شان در جزیره نگذشته است که خبری بین بچه‌ها پخش می‌شود، هیولایی در جزیره دیده شده است. هیولایی که یک بار از آب بیرون آمده و یک بار از هوا. خبر وجود هیولا بین بچه‌ها منجر به اختلافات شدید و جدا شدن گروه گروه بچه ها از هم می‌شود. چیزی که خیلی مهم هست اینه که کتاب سالار مگس‌ها با زبانی نمادین به وضعیت انسان‌ها در جوامع امروزی پرداخته و ما بهتون شدیدا توصیه می کنیم خواندن این کتاب رو از دست ندید .

اگر تمایل به مطالعه این کتاب دارید می تونید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید
.
دانلود-سالار-مگس-ها

.
.
➍دختری در قطار
کتاب چهارم کتاب دختری در قطار هست نوشته خانم پائولا هاوکینز نویسنده بریتانیایی با ترجمه محبوبه موسوی

موضوع کتاب از این قرار هست که ریچل، هر روز و هر شب سوار قطاری با مقصدی ثابت می شود. او هر روز در مسیری مشخص به خانه های دنج حومه ی شهر می نگرد و منتظر علامتی می ماند که به او اجازه می دهد تا صبحانه خوردن هر روزه ی یک زوج در ایوان شان را تماشا کند. او حتی اخیرا حس می کند که آن ها را می شناسد و نام های جس و جیسون را برای شان انتخاب کرده است. زندگی آن ها-در نظر ریچل-کامل و بی نقص است؛ چیزی شبیه زندگی سابق خود او. اما روزی ریچل چیزی بسیار شوکه کننده می بیند که همه چیز را تغییر می دهد. او که نمی تواند چیزی که دیده را نزد خود نگاه دارد، به اداره ی پلیس می رود. اما آیا او آن طور که آن ها می گویند، غیرقابل اطمینان است؟ ریچل خیلی زود، درگیر بازپرسی های پلیس و حتی زندگی تمام افراد مرتبط با حادثه می شود. آیا کاری که او انجام داده، باعث ویرانی افراد پیرامونش شده است؟ اگر تمایل به مطالعه این کتاب دارید می تونید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید
.
دانلود-دختری-در-قطار
.
.
➎ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد
و کتاب آخر کتاب ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد هست نوشته پائولو کوئیلو با ترجمه بهناز سلطانیه
موضوع کتاب از این قرار هست که ورونیکا دختری است که هرچه می‌خواهد، دارد. تفریحات خوب و دلخواه، بیرون رفتن با دوستان، ملاقات با جوان‌های جذاب و خیلی چیزهای دیگر اما او آدم شادی نیست و در زندگی‌اش احساس خلاء می‌کند برای همین در یک روز از ماه نوامبر سال ۱۹۹۷ تصمیم می‌گیرد با خوردن قرص به زند‌گی‌اش پایان دهد؛ اما موفق نمی‌شود. دکتر در بیمارستان به او می‌گوید که مرگ تا چند روز دیگر قطعا به سراغش خواهد آمد. این موضوع یعنی آگاهی از مرگ و یک هفته سرگردانی میان مرگ و زندگی در نهایت ورونیکا را متحول و به زندگی مشتاق می‌کند.اگر تمایل به مطالعه این کتاب دارید می تونید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید
.
دانلود-ورونیکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد