ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین مهر

فال ویژه ولنتاین متولدین مهر : متاهل هاى اين ماه در چند مدت قبل حرف هایی به زبان آورده بوديد که بعدا از گفتن آن پشیمان شده ايد. در نتیجه هر وقت با همسرتان وارد بحث شدید قبل از این که نگفتنی ها را به زبان بیاورید کمی صبر کنید. احتمال این که هر دوی شما وارد جنگ الفاظ شوید زیاد است بنابراین شاید در این بحث و مجادله لفظی رازی را به زبان بیاورید که نباید برملا میشد و این خود دردسرساز خواهد بود.

پس بهتر است صبور باشید و جلوی زبانتان را بگیرید.اما با تمام اين وجود رابطه عشقى قوى بين شما حاصل است و همسرتان شيفته شماست، هديه هايتان را دريافت ميكنيد ولى در معرض ديد همگان قرار ندهيد چون حسودان اطراف شما چشمتان خواهند زد.

افرادى كه در رابطه قبل خود موفق نبوده ايد وارد یک رابطه جدید می شوید كه رضايت كامل شما را به همراه دارد، معشوقه تان شما را در آينده اى نزديك خواهد پرستيد و یا اگر عشق اولى هستيد به مسیر جدیدی هدایت می شوید و هر کاری که می کنید بستگی به ریسک پذیر بودنتان دارد.آقايان در مورد زنان مهر ماهى حتماً بايد بدانيد كه عطرها,هداياي نفيس و اشيا عتيقه مورد علاقه او هستند.شما او را داراي قوه تشخيص خوبي خواهيد يافت.عليرغم تمايلات رمانتيك,ديد كلي او نسبت به زندگي بدبينانه است.

اولين برخوردتان با او بايستي ظريف و محتاطانه باشد.او از ابراز صميميت و نزديكي در ديدار اول,خشمگين مي شود و از كسي كه عجول و مهاجم باشد خوشش نمي آيد.هميشه با او با مهارت و سياست رفتار كنيد.او دوست دارد كه شما در عادات خود منظم و دقيق باشيد.

وقت شناسي راتحسين مي كند و اصلا فراموش نكنيد كه زن مهر از بدقولي متنفر است و هرگز دائما در مورد امور مالي به او نصيحت و راهنمايي نكنيد كه خوشش نمي آيد.خانم ها هم بدانيد بايد در مورد مرد مهرماهى صادقانه بگوييم او زيبايي صورت و اندام را در زنان بسيار تحسين مي كند و آن را برتر از هوش قرار مي دهد.

او چيزهاي خوب و مادي اين دنيا را دوست دارد غذاي خوب,لباسهاي خوب,خانه زيبا و ماشين گرانبها.سليقه او عالي است و به اشيا زرق و برق دار علاقمند نيست.عليرغم توجه او به جذابيتهاي ظاهري,به هرحال دوست دارد زن مورد نظرش,بالياقت,مستقل و حساس باشد.به عشق خيلي خوب پاسخ مي دهد.با توجه به از خود راضي بودنش گاهگاهي به او تملق بگوييد و هوش و داراييهايش را تحسين كنيد.

او به پول و چيزهايي كه مي توان با آن خريد علاقمند است.در رابطه با مرد مهرماهى هرگز فراموش نكنيد از هرگونه عملي كه نشان دهنده اين باشد كه داريد به او دستور مي دهيد خودداري كنيد و او را وادار نكنيد شما را به تمام دوستانش معرفي كند.ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند مهرماهى ها در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد كه يك متولد مهر در امور عشق ورزیده است و زندگی اش پر از ماجراهای عاشقانه است، زن متولد مهر عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.بهترين قلب ها متعلق به مهرماهي ها هستند چون بى هيچ توقعى مهربانند.
ولنتاين مبارك مهرماهيه دوست داشتنيه فالوده اى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد