ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین دی

فال ویژه ولنتاین متولدین دی : مجردين دى ماه تصمیم داريد به یکی از خویشاوندان کمک کنيد یا این‌که به مسائل خانوادگی بپردازید تا اينكه به دنبال كسى بگرديد اين بخاطر غرور شماست بنابر این به مسائل عاشقانه در اين ماه توجه زیادی نشان نمیدهید ولى چه بخواهيد چه نخواهيد عشق گريبانتان را ميگيرد و شما را در خودش فرو ميبرد و از آن لذت ميبريد.

متأهلين دى ماه بدانيد كه حل کردن مسائل خانواده باعث می‌شود درهای زیادی به سوی شما و همسرتان باز شود و بیشتر بتوانید روی روابطتان متمرکز شوید.از همسرتان هديه هاى پر از عشق دريافت ميكنيد قطعاً او را غرق در بوسه كنيد و از او تشكر كنيد و مطمئن باشيد كسى بهتر از اون براى شما وجود ندارد.

عشق اولى هاى دى ماه با كمى چالش مواجه هستند ولى در طالعتان اتفاق منفي ديده نميشود و حتى پيوند محكم ولى پر فراز و نشيب ديده ميشود.از نشان دادن علاقه تان ترسى نداشته باشيد.آقايان درباره زنان متولدين دى بايد بدانيد كه موجودی است پيچيده ودرکش مشکل است . او قلبا” آرام وجدی است .

شما نبايد سعی کنيد دراولين ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحميل کنيد اگر در وهله اول به نظر کله شق وگريزان آمد نااميد نشويد زيرا او اين ماسک را به مردمی نشان می دهد که هنوز آنها را به درون قلعه خود نپذيرفته است .

دوران آشنايی شما بايستی طولانی تر از حد معمول باشد زيرا او زمان زيادی لازم دارد تا در مورد مسائل حياتی بتواند تصميمش را بگيرد ولی البته در طبيعت او بی تصميمی نيست . او يا شما را زياد دوست دارد ويا اصلا دوست ندارد زمانيكه عشق او رابدست آورديد متوجه مي شويد كه موجودي است آرام صبور و بسيار بخشنده معمولا اهل موسيقي هنر وخلاقيت است درمورد چيزهايي كه از آنها لذت مي برد توجه نشان بدهيد بهترين راه ترتيب دادن يك مسافرت است يك رانندگي طولاني به يك سفر،فراموش نكنيد كه هرگز به او هجوم نبريد و خود داري يا تو داري او را محترم بشماريد.

خانم ها هم در مورد مرد متولد دى بايد بدانيد كه چنين وانمود مي كند كه اصلا نيازي به تعريف و تمجيد ندارد و حتي به هنگام شنيدن تعريف و تمجيد هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضايت خاطر و شادماني عميق خويش مي گردد، اما حقيقت اين است كه او با تمام وجود خواهان آن است كه مرتبا به وي بگوييد كه چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستني و جالبي است.

مرد متولد دي جاه و مقام را به ثروت ترجيح مي دهد و قلبا مايل است مدير كل و وزير باشد تا يك بازرگان ثروتمند ولي گمنام. حتي ثروت براي او وسيله كسب قدرت و شهرت است.در زندگي مرد متولد دي نكته جالبي وجود دارد كه منحصر به خود اوست و آن اين است كه در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج كه پا به سن مي گذارد،‌ نرم مي شود.

علاقه اين مرد به خانواده اي كه در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگي از بين نمي رود بلكه تقليل هم پيدا نمي كند و خيلي به نفع شماست كه سعي كنيد نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندي از خود نشان بدهيد.

البته اين امكان وجود دارد كه شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بي تفاوت ببينيد، به شما توصيه مي كنم كه گول اين حالت ظاهري را نخوريد و خداي نكرده زبان به بدگويي از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نكنيد و يا نسبت به آن ها بي توجهي و بي علاقگي از خود نشان ندهيد، كافي است فقط يك اتفاق ناگوار براي كنترل يكي از اعضاي خانواده وي روي بدهد تا ببينيد چطور كنترل ظاهري خود را از دست مي دهد و عشق پوشيده و باطني وي ناگهان آشكار مي شود.

ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند متولدين دى ماه در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد كه متولد دى شاید در ظاهر بی احساس باشد. ولی در قلب گرم و پر از عشق دارد.دى ماه فقط يه ماه عادى نيست كلكسيونى از آدماى خاص و جذابه ولنتاينتون مبارك خوش قلب ها از طرف فالوده

 

4 پاسخ به “ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین دی”

  1. نادره گفت:

    چرا بهمن نمیذارین

  2. Rahimeh گفت:

    خیلی خوب بود ممنونم فالوده ی عزیز???

  3. شیما گفت:

    ممنون فالوده جان ?❤ ماه تولد همسرمم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد