فال هفتگی فالوده – 7 تا 13 آذر

 

 

 

فال هفتگی متولدین فروردین

هفته زمان عالی برای شماست که با رئیس، والدین و افراد خاص صحبت کنید زیرا که عطارد در بالای نمودار شماست. برای کار و درآمد خود برنامه ریزی کنید و راه های افزایش درآمد را امتحان کنید. در حالیکه ونوس رابطه رمانتیک شما را با شخصی متفاوت افزایش می دهد.بین شما و شخصی کدورت پیش آمده، کدورت هرچه کهنه‌تر شود بازگشت سخت‌تر می‌شود، این دلخوری‌های بی‌اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. به شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه برانگیز باشد.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

از نظر روابط شما ، این هفته ایده آل خواهد بود. زوج های متاهل ممکن است حدود اواسط هفته با اختلاف نظر روبرو شوند. با این حال ، به آخر هفته ، اوضاع آرام خواهد شد. عشق شما به یکدیگر به حل و فصل مسائل کوچک کمک خواهد کرد. همچنین می توانید در این هفته وقت زیادی را با دوستان خود سپری کنید. ممکن است کارکنان این هفته مسئولیت های زیادی را انجام دهند. افراد مشاغل که با شرکتهای خارجی سرو کار دارند می توانند انتظار پیشرفت در تجارت خود را داشته باشند. احتمالاً سلامت این هفته باعث نگرانی خواهد شد. دانشجویان یک هفته خوب خواهند داشت.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

حتی‌الامکان از بحث لفظی که پیش خواهد آمد با سکوت بگذرید، درگیری و دلخوری آخرین چیزی است که این روزها به آن احتیاج دارید، هر بحثی بیهوده است. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوش‌تان می‌رسد که دلتان را آرام می‌کند. اگر در موردی به شما زور گفته می‌شود اعتراض کنید و زیر بار نروید وگرنه این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.اجازه ندهید حق‌تان در هیچ زمینه‌ای پایمال شود، متاسفانه چشم‌پوشی در بعضی مسائل سبب می‌شود بعضی‌ها بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینه مسایل احساسی بر سر دوراهی قرار دارید این وضعیت را ادامه ندهید لطمه بیشتری می‌بینید، آنچه قلب‌تان عمیقا طلب می‌کند را مد نظر قرار دهید. این روزها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود، آن‌ها را باخبر کنید.

 

فال هفتگی متولدین تیر

طرف مقابل‌تان شما را دوست دارد ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می‌کنید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همه رقیبان و حسودان‌تان به خطا رفته است.در تلاشید تا تعادل را در زندگی‌تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت. شما تنها با بهره‌گیری از عقل و عاقبت اندیشی می‌توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کارهای عجیبی می‌زنید که در شان شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه‌تان انعطاف بیشتری نشان ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده‌تان حل خواهد شد.افرادی قول و قرارهایی داده‌اند، دلتان را به حرف‌هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده‌تان را در نظر بگیرید و همین جور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سوال می‌برید. برای دریافت وامی اقدام کرده‌اید حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می‌شود و از فکر چیزی رنج می‌برید، به زودی تمام این فکر و خیال‌ها پایان می‌یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می‌کنید و دیگران هم شما را سرزنش می‌کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده‌ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می‌کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید.در معامله‌ای سود فراوانی خواهید کرد به شرط آنکه حواس‌تان را جمع کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آنچه یاد گرفته اید را به‌کار بگیرید. به داشته‌هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده‌اید، دنیا محل مسابقه نیست. کافی است کمی بخودتان بیشتر سخت بگیرید.

 

فال هفتگی متولدین مهر

موقعیت‌های عالی برایتان مهیا شده و این تنها نتیجه زحمات خود شماست. زود رنج و کم حوصله نباشید. سند یا مدرکی که به دنبالش هستید آماده شده، برگ برنده دست شماست. تلفنی کاری و یا تلفنی برای معامله‌ای بزرگ، تغییری در خانه شما به وجود می‌آورد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد.دوستی از شما دلگیر است، شاید دلگیری او از نظر شما بی‌دلیل باشد اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید رو راست باهم صحبت کنید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود بکاهید در این صورت روابط عاطفی بهتری خواهید داشت. اجازه ندهید مشکلات پیش آمده در محیط خانواده شما را مضطرب و نگران کند.

 

فال هفتگی متولدین آبان

یک زمان پر شور برای شماست، عطارد شما را تشویق می کند که با نیمه پنهان خودتان رابطه برقرار کنید و درباره زندگی، اخلاقیات و همه چیز عمیقا فکر کنید. حتی این تفکرات به امور مالی و اموال مشترک با دیگران کشیده خواهد شد. زیرا که ونوس و مشتری هر دو در خلاف نشانه شما قرار دارند، روابط شما را به دیگران بسیار هموار می کند.در این هفته شما احساس شور و نشاط بی‌نظیری می‌کنید که به شما انگیزه‌ی فراوانی می‌بخشد. اما باید مراقب باشید که این شور و هیجان را در جهت صحیحی به کار بگیرید. اگر محدودیت‌های زمانی خود را نادیده بگیرید و بار زیادی را بر دوشتان بگذارید، خودتان را بیش از حد خسته خواهید کرد. اصلاً لازم نیست به دنبال تأیید دیگران باشید و یا از روی احساس عذاب وجدان، کاری را بپذیرید که فراتر از توانتان است.

 

فال هفتگی متولدین آذر

متولدین 7 تا 13 آذر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد.در این هفته زندگی شلوغ و پر سروصدایی خواهید داشت. این روزها به شدت تمایل دارید زمانتان را در کنار عشقتان سپری کنید. پس از صبح زود برنامه‌ریزی کنید و یک دیدار عاشقانه را برگزار کنید تا با سورپرایز کردن او، از تمامی بی‌توجهی‌ها و کاستی‌های این چند وقت گذشته جبران کنید. یکی از دوستان قدیمی که فکر می‌کردید احساس خاصی نسبت به شما ندارد، ممکن است راز دل خود را برایتان فاش کرده و درباره‌ی عشقی که به شما دارد صحبت کند.

 

فال هفتگی متولدین دی

انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید.ر این هفته اگر درباره رفتارهایتان به سرعت واکنش نشان دهید، ممکن است به اشتباه بیفتید. اما اگر بتوانید کنترلی بر روی سطح انرژی خود داشته باشید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. مشکل اصلی این است که در شرایط فعلی، همه چیز به نظر شما بهتر از واقعیت به نظر می‌رسد و نمی‌توانید از همکارانتان در این زمینه کمک بگیرید، زیرا آنها شما را در اشتباهتان تشویق خواهند کرد. تنها راه حل ممکن این است که تا جایی که ممکن است، واکنش‌های تندی نشان ندهید و به کار خودتان تمرکز کنید.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

اگر کسی که دوست دارید وعده‌ی ملاقاتی را که به شما داده بود رعایت نکند، ممکن است شما ناراحت شوید. اما به آرامش با او درباره این موضوع صحبت کنید و آخر هفته‌تان را با بحث و جدل خراب نکنید. جنبه معنوی و رابطه عاطفیتان برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده است و دلتان می‌خواهد از لحاظ روحی و روانی به کسی که دوستش دارید نزدیک شوید. لذا، نیازهای خود را در این زمینه نادیده نگیرید.قدر لحظه‌تان را بدانید. انقدر نگران اینکه آینده چه‌ می‌شود نباشید، خودخوری بیش از حد مریض‌تان می کند، یک جابجایی خواهید داشت این تغییر برایتان خوب است.این روزها درست و حساب شده خرج کنید تا در پایان ماه با مشکل چگونگی پرداخت اقساط ماهانه‌تان مواجه نشوید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

در زمینه کاری همهٔ اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌گیرند را به راحتی قبول نکنید. خودتان نیز دربارهٔ آن‌ها تحقیق کنید تا به نکات مهمی برسید. این هفته احساس شور و هیجانی در خودتان می‌کنید که می‌تواند ناگهان به شما این احساس بدهد که برای انجام هر کاری آماده هستید. اما بدون انتظار، یکی از دوستانتان ممکن است واقعیت‌هایی را برای شما فاش کند که شما را از قلهٔ خوش‌بینی به سمت ته چاه ناامیدی و منفی نگری سوق دهد.اگر انتظارات خود را به‌طور غیرمعقول بالا ببرید و به نتایجی که انتظار دارید دست پیدا نکنید، ممکن است شک و تردید قوی درباره خود و توانایی‌هایتان به شما حمله کند. در سردرگمی قرار گرفته‌اید و نمی‌توانید تعادلی بین شور و هیجانی که درون خود احساس می‌کنید و تردیدهایتان برقرار کنید. از آن می‌ترسید که با یک تصمیم اشتباه به مقصدی که در نظر دارید نرسید. اما در عین حال، شما باید بدانید که یک مانع کوچک ممکن است به شما کمک کند راه‌حل‌های بزرگی را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، حفظ اعتماد به نفستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد